„Lietuvos geležinkeliai” pradeda važinėti po uostą

Uostas ir jūra

„Lietuvos geležinkeliai“ praneša, kad jų traukiniai pradeda tiesioginius įvažiavimus į uosto krovos kompanijų teritoriją. Nuo balandžio 9 dienos traukiniai pasiekia Klaipėdos jūrų krovinių kompanijos UAB „Bega“ teritoriją. Svarstoma tokį modelį taikyti bendradarbiaujant ir su kitomis krovos kompanijomis.

Iki šiol „Begai“ skirti sąstatai būdavo vežami iki „Draugystės“ geležinkelio stoties. Čia buvo atkabinamas magistralinis lokomotyvas, atliekama traukinio techninė ir komercinė apžiūros, važtos dokumentų patikrinimas. Tuomet manevriniu lokomotyvu sąstatas tempiamas į krovos kompanijas. Po priimtų technologinių sprendimų, šio sustojimo atsisakyta. Teigiama, kad tai leidžia reikšmingai sutrumpinti krovinių pristatymo laiką, efektyviau išnaudoti riedmenis – lokomotyvus bei vagonus. Be to, dėl šio pokyčio iš esmės sutrumpėja ir stoties kelių bei iešmynų užimtumas ir galima aptarnauti daugiau traukinių.

Svarstant galimybę vykdyti tiesioginį traukinių įvažiavimą į kitų krovos kompanijų infrastruktūrą, atsižvelgiama į kelių ilgį, infrastruktūros techninę būklę ir judėjimo sąlygas galimybes magistraliniam lokomotyvui. Apskaičiuota, kad tiesioginis traukinių važiavimas į krovinių kompanijas efektyvus bus tuomet, jei kompanijos teritorijoje sukaupiamas pilnas sąstatas pirmyn ir atgal. Taip reikšmingai padidėja lokomotyvo našumas, nes pavieniams
magistraliniams lokomotyvams nereikia grįžti į stotį ar į depą.

„Lietuvos geležinkeliai“ 2017 metais atliko bandomąjį važiavimą į „Begos“ teritoriją. Išanalizavus šio bandymo metu surinktus duomenis ir potencialią naudą, nuspręsta pakeisti nusistovėjusią praktiką ir vykdyti nuolatinius traukinių važiavimus į krovos kompanijos teritoriją.

0 Comments

Submit a Comment

El. pašto adresas nebus skelbiamas. IP adresas bus rodomas viešai. Būtini laukeliai pažymėti * ženklu.

Pranešti klaidą
Please enable JavaScript in your browser to complete this form.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Uostas ir jūra

Daugiau krauta grūdų, mažiau - naftos produktų

Pirmą šių metų ketvirtį Klaipėdos uoste krauta beveik 8,5 mln. tonų krovinių. Palyginti šį kiekį su tuo pačiu praėjusių metų ...
2024-04-24
Skaityti daugiau

Uostas ir jūra

Siekia stiprinti jūrų transporto ryšius su Egiptu

Lietuva ir Egiptas ketina glaudžiau bendradarbiauti, gerindami šalių tiesioginį susisiekimą oru ir plėtodami jūrų transporto ir logistikos jungtis. Tokias galimybes ...
2024-04-23
Skaityti daugiau

Svarbu, Uostas ir jūra

Stringa konkursai dėl vandenilio gamyklos statybos Klaipėdoje

Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcija nukėlė atviro tarptautinio konkurso dėl vandenilio gamybos uoste įrangos, įskaitant jos montavimą, paleidimą, pasiūlymų pateikimo ...
2024-04-22
Skaityti daugiau

PARAMA

Jei Jums patinka „Atviros Klaipėdos” žurnalistų rengiami straipsniai ir tikite visiškai atviros bei nepriklausomos žiniasklaidos idėja – paremkite mus, nes į VšĮ „Klaipėda atvirai” sąskaitą pervedama parama yra pagrindinis mūsų pajamų šaltinis.

ATVIRI DOKUMENTAI

VšĮ „Klaipėda atvirai” kiekvieną mėnesį skelbia, kiek per praėjusį sulaukė paramos. Taip pat – detalią atskaitą apie visas praėjusio mėnesio išlaidas.

Čia galite rasti ir portalo Etikos kodeksą bei VšĮ „Klaipėda atvirai” dalininkų sąrašą.

Susipažinti su dokumentais.

INFORMACIJA

Portalas „Atvira Klaipėda” priklauso VšĮ „Klaipėda atvirai”. Plačiau apie įstaigą ir portalą galima paskaityti čia.

Puslapio taisyklės.

Redakcijos tel. + 370 650 77550
el. paštas: info@atviraklaipeda.lt

Pin It on Pinterest

Share This