VšĮ „Klaipėdos keleivinis transportas” (KKT) praneša, kad kai kuriose populiariose bilietų pardavimo, ypač spaudos kioskuose, pritrūko elektroninių bilietų kortelių.
Pasak KKT direktoriaus Gintaro Neniškio, tokia situacija nutiko dėl to, kad vyksta teisminiai ginčai tarp viešojo konkurso dalyvių.
„Šiuo metu radome laikiną sprendimą – kol baigsis teisminiai ginčai pasirinktas laikinas tiekėjas pagamins tam tikrą skaičių bilieto kortelių. Tikimės, kad kitą savaitę jos jau turėtų būti pristatytos į spaudos kioskus”, – sakė G. Neniškis.
Iki rugpjūčio 31 dienos pratęstas ir galiojimo laikas toms kortelėms, kurių galiojimo laikas šiuo metu baigiasi.
Jei kortelės visgi nepavyksta papildyti bilietais, keleiviai parašomi parašyti KKT Klientų aptarnavimo centrui elektroninį laišką adresu aurelija.jonkiene@klaipedatransport.lt arba paskambinti telefonu 8 46 365093. Laiške būtina nurodyti kortelės numerį.
Naują kortelę įsigyti galima įsigyti KKT Klientų aptarnavimo centre S. Daukanto 13A.
0 Comments