P0

Miestas, Svarbu

Prasidės problemiškosios sankryžos projektavimas (4)

Avatar

Martynas Vainorius
2018-07-20


Penktadienį popiet Klaipėdos savivaldybėje pasirašyta sutartis dėl Vilniaus, Šilutės plentų ir Baltijos prospekto sankryžos rekonstrukcijos projekto parengimo.

588 931 euro vertės projektavimo darbus per 9 mėnesius atliks ekonominio naudingumo konkursą laimėjusi bendrovė “Kelprojektas”. Konkurse dalyvavo dar viena bendrovė.

Martyno Vainoriaus nuotr.

“Labai svarbi Klaipėdos miestui sutartis. Tai svarbiausia sankryža, kurioje susidaro kamščiai. Labai svarbus projektas, įeinantis į IXB valstybinį koridorių. Buvo darytas Uosto direkcijos projektas, bet tunelis būtų kainavęs su visomis sankryžomis 300 milijonų litų, kas yra nerealu ir neįgyvendinama. Po eismo srautų analizės ir modeliavimo buvo nuspręsta statyti estakadą rytų-vakarų kryptimi, nes yra noras, kad sunkusis transportas kuo mažiau sustotų Klaipėdos gatvėse. Nesinorėjo ir užsikirsti kelio, kad galbūt ateityje ir tramvajus čia galėtų važinėti”, – sakė Savivaldybės administracijos direktorius Saulius Budinas.

Projektavimo darbams finansuoti miestas tiksi gauti lėšų iš Susisiekimo ministerijos.

“Kelprojekto” vizualizacija

“Darbų atlikimo terminas yra devyni mėnesiai, nes Susisiekimo ministerija planuoja skirti lėšų rangos darbams. Jei viskas vyks sklandžiai, kitų metų antrojo pusėje turėtų prasidėti statybos darbai”, – sakė S. Budinas.

“Terminas gana trumpas, nors viziją ir turime. Estakada bus panaši kaip Jakų žiedo. Virš degalinės jos negalima projektuoti, dėl to ilgai ieškota sprendinio, padaryti estakados išplatėjimai. Pats žiedas bus modernizuotas į turbo žiedą, didinant pralaidumą. Pėstiesiems jame bus skirti keturi požeminiai praėjimai, jo erdvė bus humanizuota, padaryta patrauklesnė”, – pasakojo sutartį pasirašęs “Kelprojekto” inžinerinių statinių projektavimo komercijos direktorius Gintaras Bajoras.

Projektuojant išliks žiedinis nuvažiavimas į Baltijos prospektą ir Šilutės plentą, bet naikinsis jame esantis kairinis posūkis į Dubysos gatvę. Taip pat bus atnaujinami rekonstruojamoje dalyje esantys viadukai per geležinkelį, modernizuojami inžineriniai tinklai – apšvietimo, ryšių, vandentiekio ir nuotekų sistemos.

Birželio pabaigoje Klaipėdos uosto direkcijos vadovas Arvydas Vaitkus pranešė gavęs iš susisiekimo ministro Roko Masiulio žinutę, kad svarstant kitų metų šalies biudžeto projektą jame atsirado ir eilutė, kuria 10 mln. eurų būtų skirta problemiškosios uostamiesčio Baltijos prospekto, Šilutės ir Vilniaus plentų sankryžos rekonstrukcijai.

Susisiekimo ministras R. Masiulis „Atvirai Klaipėdai“ tada patvirtino, kad Uosto direkcijos vadovo žodžiai yra tiesa.

„Buvo toks ministerijos prašymas formuojant kitų metų biudžetą. Į jį atsižvelgė ir Finansų ministerija, ir premjeras. Gerai būtų, kad projektas būtų jau šiemet. Viskas dabar yra miesto rankose. Jei jis kitąmet nepanaudos pinigų, jų ir neliks“, – sakė ministras R. Masiulis.


2018-07-20

4 komentarai apie “Prasidės problemiškosios sankryžos projektavimas”

  1. Ką jūs čia nusišnekate, gerbiamieji, dėl triukšmo?? gyvenate mieste, visada bus to triukšmo, mašinų srautai visada ten dideli, ką jūs siūlote aptverti apsaugine sienele baltijos prospekta?! Pačiame mieste statyt nuo garso sienas?? 😀 Dėl šviesų tai vpš, yra tokie dalykai kaip žaliuzdės. O jei norite ramybės, tai ir kelkitės gyvent į kaimus. Atsigaukit, skundžiasi ir skundžiasi.

    Esmė tame,jei kalbant apie mašinų srautus, taip tai pagelbėtų juos nuimsi, sumažinti, krovininis transportas greičiau pasiektų uostą. Tačiau viso to kaina yra labai didelė, o problemos , kurias reikia spręsti yra ne tik keliuose. Manau tikrai yra opesnių problemų Klaipėdoje. Žmonių mažėje, visuomėnė skurdėja, kaip nesenei girdėjau, Klaipėdoje futbolo aikštės žiema žaisti normalios nėra. Ir šeip manau daug kitų problemų, su kuriomis susiduria kiekvienas iš mūsų. Todėl siūlau, nesiskūsti, o išreikšti pasiūlymus ko Klaipėdai ištiesų reikia ir apie tai kalbėti garsiai!

  2. Kažkodėl galvojama tik apie automobilių srautus. Tačiau neaprinku jokių užuominų apie akustinių sienelių atsiradimą, ned akivaizdu, kad autosrautai padidės, tai ar kas atliko bent kikią analuzę kokiame triukšme gyvens Baltijos pr. Ir Šilutės pl gyventojai?

    • O jei dar prikabinės lempučių kaip ir jakų viaduke, tai ne tik triukšmu bus galima džiaugtis bet ir amžina diena net ir nakties metu.

  3. Tuoj ateis Grubliauskas ir viską sukiš į savo sušiktą džiazą. Bet kiek tas parazitas Klaipėdoj dar bus?

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas.

Parama

Jei Jums patinka "Atviros Klaipėdos" žurnalistų rengiami straipsniai ir tikite visiškai atviros bei nepriklausomos žiniasklaidos idėja - paremkite mus, nes į VšĮ "Klaipėda atvirai" sąskaitą pervedama parama yra vienintelis mūsų pajamų šaltinis.

Paremti
Atviri dokumentai

VšĮ "Klaipėda atvirai" kiekvieno mėnesio pradžioje skelbia, kiek per praėjusį sulaukė paramos. Taip pat - detalią atskaitą apie visas praėjusio mėnesio išlaidas.

Čia galite rasti ir portalo Etikos kodeksą bei VšĮ "Klaipėda atvirai" steigimo sutartį.

Su dokumentais galite susipažinti čia
Informacija

Portalas “Atvira Klaipėda” priklauso
VšĮ “Klaipėda atvirai”. Plačiau apie įstaigą ir portalą galima paskaityti čia.

Redakcijos adresas:
Tiltų g. 16 (4 aukštas)
Klaipėda, LT-91246
Tel. + 370 650 77550
el. paštas: info@atviraklaipeda.lt