Pasikeitė „Klasco” vadovas

Uostas ir jūra

Penktadienis tapo paskutine AB Klaipėdos jūrų krovinių kompanijos („Klasco“) generalinio direktoriaus Audriaus Paužos darbo diena.

Ar jis pats pasitraukė iš pareigų, ar buvo atleistas A. Pauža „Atvirai Klaipėdai” neatskleidė.

Audrius Pauža „Klasco” vadovavo nuo 2009 m. Martyno Vainoriaus nuotr.

Paklaustas apie savo planus jis kalbėjo tik apie poilsį, o darbinių esą kol kas neturi.

„Gyvenimas tęsiasi”, – sakė jis, pavadinęs „Klasco” pačia geriausia įmone.

A. Pauža „Klasco“ vadovo pareigas ėjo nuo 2009 metų.

„Dėkojame p. Audriui Paužai už ilgametį ir nuoseklų darbą vadovaujant vienai strateginių Koncerno „Achemos grupė“ bendrovių. Jis prisidėjo, kad KLASCO būtų tarp stipriausių krovos kompanijų Klaipėdos uoste. Tačiau rinka greitai kinta ir konkurencija tampa vis aršesnė, todėl ieškome būdų, kaip bendrovę nukreipti link spartesnio augimo ir plėtros. Tikime, kad naujas vadovas sugebės įvykdyti bendrovei iškeltus uždavinius“, – vėliau išplatintame pranešime buvo cituojamas „Klasco” valdybos pirmininkė, koncerno „Achemos grupė” pagrindinio akcijų paketo savininkė Lidija Lubienė.

Nauju „Klasco” vadovu paskirtas Vytautas Kaunas, iki šiol dirbęs įmonės komercijos direktoriumi.

Jis yra baigęs inžinerijos mokslus Klaipėdos universitete ir įgijęs uosto vadybos magistro kvalifikacinį laipsnį Pasaulio jūriniame universitete (Švedija). V. Kaunas savo karjerą pradėjo 1992 metais Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijoje, o nuo 2005 metų ėjo „Klasco” komercijos direktoriaus pareigas. Jis yra Lietuvos jūrų aukštosios mokyklos mokslo tarybos narys.

Uosto direkcijos vadovas Arvydas Vaitkus praėjusią savaitę vykusio susitikimo su miesto bendruomenių atstovais teigė, kad jo netenkina dabartinė „Klasco” veikla, „išsiskirianti iš uosto” ir apie tai jis kalbėjosi su įmonės savininkės „Achemos grupės” atstovais.

„Achema“ dabar per mažai investuoja į uostą. Jie padarė klaidą pirminiame procese atsirenkant krovinį ir neįsigyjant specialių technologijų“, – tada teigė A. Vaitkus.

0 Comments

Submit a Comment

El. pašto adresas nebus skelbiamas. IP adresas bus rodomas viešai. Būtini laukeliai pažymėti * ženklu.

Pranešti klaidą
Please enable JavaScript in your browser to complete this form.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Svarbu, Uostas ir jūra

„Klasco” ir miesto valdžios mūšis grįžta į pradinę stadiją

Klaipėdos jūrų krovinių kompanija („Klasco”), teismams skundusi praėjusios kadencijos Klaipėdos miesto tarybos 2022-ųjų pavasarį priimtą sprendimą nepritarti jos planuojamai naujai ...
2024-03-14
Skaityti daugiau

Svarbu, Unikali urbanistinė istorija

Klaipėdos statybos objektas Nr. 1: didžiulės taršos, aistrų ir neatsakytų klausimų istorija IV

„Atsirado tada jau ir Būtingės variantas, galiausiai prasidėjo ten statybos, bet tyliai ramiai liko Klaipėdos terminalas, nors buvo kalbama, kad ...
2024-03-11
Skaityti daugiau

Svarbu, Uostas ir jūra

Vėjo jėgainės uoste: statybas jau planuoja ir direkcija

Praėjus keletui mėnesių po to, kai buvo paskelbti projektiniai pasiūlymai, pagal kuriuos AB Klaipėdos jūrų krovinių kompanija („Klasco“) numato pertvarkyti buvusią ...
2024-03-04
Skaityti daugiau

PARAMA

Jei Jums patinka „Atviros Klaipėdos” žurnalistų rengiami straipsniai ir tikite visiškai atviros bei nepriklausomos žiniasklaidos idėja – paremkite mus, nes į VšĮ „Klaipėda atvirai” sąskaitą pervedama parama yra pagrindinis mūsų pajamų šaltinis.

ATVIRI DOKUMENTAI

VšĮ „Klaipėda atvirai” kiekvieną mėnesį skelbia, kiek per praėjusį sulaukė paramos. Taip pat – detalią atskaitą apie visas praėjusio mėnesio išlaidas.

Čia galite rasti ir portalo Etikos kodeksą bei VšĮ „Klaipėda atvirai” dalininkų sąrašą.

Susipažinti su dokumentais.

INFORMACIJA

Portalas „Atvira Klaipėda” priklauso VšĮ „Klaipėda atvirai”. Plačiau apie įstaigą ir portalą galima paskaityti čia.

Puslapio taisyklės.

Redakcijos tel. + 370 650 77550
el. paštas: info@atviraklaipeda.lt

Pin It on Pinterest

Share This