Svarbu, Transportas

Kondicionuojama tik ketvirtadalis viešojo transporto

Martynas Vainorius
2018-08-02


„Šiandien teko važiuoti miesto autobusu, kuriame galima numirti nuo karščio. Vairuotojo paklausus, kodėl nejungiami kondicionieriai, atsakė, kad autobusuose jų nėra. Situacija buvo baisi. Senesni žmonės iš vis vos nealpsta“, – „Atvirai Klaipėdai“ rašė skaitytoja Rasa. Diskusiją apie tai užvedė ir „Facebook“ paskyros „Klaipėda, aš su tavim“ administratoriai.

Martyno Vainoriaus nuotr.

VšĮ „Klaipėdos keleivinis transportas“ direktorius Gintaras Neniškis teigė, kad šiuo metu kondicionieriai veikia 56 iš 220 mieste kursuojančių autobusų ir autobusiukų. Jie yra įrengti visuose naujuose, nuo pavasario kursuojančiuose maršrutiniuose taksi, taip pat dalyje Klaipėdos autobusų parko dujomis varomų naujų autobusų. Tiesa, duomenų, kiek kondicionavimo sistemų yra skirta vien vairuotojams, o kiek ir visam salonui, neturima.

Pasak G. Neniškio, 2014-ųjų pabaigoje paskelbus konkursą naujoms 7 metų trukmės sutartimis vežti keleivius didžiųjų miesto autobusų maršrutais reikalavimų juose įdiegti kondicionierius nebuvo.

„Taip, šiuo metu išties yra karšta, tačiau, ar keleiviai būtų pasiryžę mokėti daugiau visus metus, nes tokie autobusai ir brangesni, ir jų eksploatacija atsieina brangiau, o visa tai jau turėtų įtakos vežėjų tarifui ir galutinei bilieto kainai. Be to, manau, kad kiltų klausimų dėl pačio kondicionavimo efektyvumo, nes autobusai stoja gana dažnai, atidaro duris ir taip vėl prileistų karšo oro į vidų“, – sakė G. Neniškis.

Pasak jo, daugumą nenaujų autobusų vežėjai įsigyja Vokietijoje, kur irgi reta kuri tokia įsigyta transporto priemonė turi kondicionierius.

„Atvira Klaipėda“ jau rašė, kad užplūdus karščiams M8 maršrutinio taksi vežėjas – UAB „Ridvija“ – nuo praėjusio penktadienio savo iniciatyva autobusiukuose pastatė geriamo vandens aparatus ir žada juos laikyti tol, kol tęsis karšti orai.

Martyno Vainoriaus nuotr.

captcha
Įveskite aukščiau pateiktą tekstą:

2018-08-02

2 komentarai apie “Kondicionuojama tik ketvirtadalis viešojo transporto”

  1. Labai retai vaziuoju autobusu, gal kas pora metu. Is isores autobusas (pvz nr. 5, zalias, v/n HHN113) atrodo modernus, bet viduj nieko naujo nuo 90-tuju: rodo 33 laipsnius viduj, visi langai atidaryti, vairotuojas ima eura ir jau vaziuoja, as tampausi tarp vamzdziu. Komposteriai turbut pussimti metu gimtadieni svencia, talonai irgi. Kazkokioj stotelej (gal turgaus) vejasi veluojantis pacanas, bet vairuotojas pagazuoja ir nemato. Kas naujo, Klaipeda?

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas.

Parama

Jei Jums patinka "Atviros Klaipėdos" žurnalistų rengiami straipsniai ir tikite visiškai atviros bei nepriklausomos žiniasklaidos idėja - paremkite mus, nes į VšĮ "Klaipėda atvirai" sąskaitą pervedama parama yra vienintelis mūsų pajamų šaltinis.

Paremti
Atviri dokumentai

VšĮ "Klaipėda atvirai" kiekvieno mėnesio pradžioje skelbia, kiek per praėjusį sulaukė paramos. Taip pat - detalią atskaitą apie visas praėjusio mėnesio išlaidas.

Čia galite rasti ir portalo Etikos kodeksą bei VšĮ "Klaipėda atvirai" steigimo sutartį.

Su dokumentais galite susipažinti čia
Informacija

Portalas „Atvira Klaipėda“ priklauso
VšĮ „Klaipėda atvirai“. Plačiau apie įstaigą ir portalą galima paskaityti čia.

Redakcijos adresas:
Herkaus Manto g. 36 – 6 kab.
Klaipėda, LT-92233
Tel. + 370 650 77550
el. paštas: info@atviraklaipeda.lt