Igoris Udovickis nori pats valdyti „Gargždų geležinkelį”

Verslas

Konkurencijos taryba pranešė leidusi vykdyti koncentraciją verslininkui Igoriui Udovickiui (Igor Udovickij) įsigyjant 91 proc. bendrovės „Gargždų geležinkelis“ akcijų ir įgyjant vienvaldę jos kontrolę.

Iki šiol šios kompanijos akcijų valdė I. Udovickio kontroliuojamas Birių krovinių terminalas (70 proc. akcijų priklauso šiam verslininkui, 30 proc. – Baltarusijos trąšų gamintojai „Belaruskalij“). 2016 m. lapkritį Konkrencijos taryba buvo leidusi BKT įsigyti 94,25 proc. „Gargždų geležinkelio“ akcijų.

Pranešimą apie ketinimą vykdyti koncentraciją Konkurencijos taryba buvo gavusi šių metų liepos 26 d. Įvertinusi su sandoriu susijusias aplinkybes ji konstatavo, kad dėl numatomos vykdyti koncentracijos nebus sukurta ar sustiprinta dominuojanti padėtis, ar itin apribota konkurencija atitinkamose rinkose.

Informacinė agentūra BNS skelbė, kad Lietuvos vyriausiasis administracinis teismas liepos 17 dieną laikinai sustabdė Ryšių reguliavimo tarnybos bei žemesnės instancijos teismo sprendimus, kurie leistų įmonei vežti krovinius nuo sienos su Baltarusija iki Klaipėdos jūrų uosto ir konkuruoti su valstybės valdomais „Lietuvos geležinkeliais“.

UAB „Gargždų geležinkelis“ teigia šiuo metu turinti 18 manevrinių lokomotyvų, specializuotos remonto dirbtuves Gargžduose, jai priklauso 4,6 km geležinkelio ruožas. Pagrindinė įmonės veikla yra geležinkelio manevriniai darbai. Ji taip pat teikia privažiuojamųjų geležinkelio kelių statybos, jų remonto ir priežiūros darbus.

Įmonė skelbia, kad jos klientais yra bendrovės „Mida LT”, „Neo Group”, „Dolomitas”, „Mestilla“ „Klaipėdos Smeltė“, „Lemminkainen Lietuva“, „SCT Lubricants“, „Bega“, „Vakarų krova“, „Kėdainių grūdai“, „Joniškio aruodas“.

I. Udovickio šeima taip pat valdo logistikos bendrovę „Ferteksos transportas“ – iš jos užsakymų BKT gauna didžiąją dalį pajamų.

1 Comment

  1. Sidas

    Į svarbių ūkio šakų ar strateginių objektų atidavimą privatininkams žiūriu skeptiškai.Jis blogybė.Per visus 30 metų vykstančią prixvatizacijos procesą toks valdymo atidavimo būdas neatnešė nieko gero.Gerovę pasiekia tik asmuo kuriam pavyksta pasiimti materialų turtą.Kuris nunaudojamas iki paskutinio kol nueinama iki bankroto.Tuo pasibaigia tiek valdymas tiek įmonės veikla.Gaila kad toks būdas Lietuvoje vis dar naudojamas.Šiuo atveju ypač stebina kad GELEŽINKELIAI atiduodami vienvaldžiam šeimos klanui, kuris pagal visus požymius atitinka antisocialaus oligarcho tipą.Apie kokią konkurenciją ir rinką čia galima kalbėti?

    Reply

Submit a Comment

El. pašto adresas nebus skelbiamas. IP adresas bus rodomas viešai. Būtini laukeliai pažymėti * ženklu.

Pranešti klaidą
Please enable JavaScript in your browser to complete this form.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Transportas

Transporto saugos administracija nepagrįstai nuskriaudė „Gargždų geležinkelį“

Lietuvos vyriausiojo administracinio teismo (LVAT) išplėstinė teisėjų kolegija išnagrinėjo bylą dėl Lietuvos transporto saugos administracijos (LTSA) sprendimo, kuriuo nuspręsta UAB ...
2024-03-20
Skaityti daugiau

Svarbu, Verslas

Baltarusiškų trąšų skandalo tęsinyje - geležinkeliams palankus verdiktas

Ketvirtadienį Vilniaus miesto apylinkės teismas atmetė Klaipėdoje įsikūrusios bendrovės „Uosto vartai“ ieškinį LTG grupės krovinių vežimo bendrovei „LTG Cargo“ dėl ...
2024-03-14
Skaityti daugiau

Politika

Teismas atmetė P. Gražulio skundą dėl jo registravimo kandidatu prezidento rinkimuose

Lietuvos vyriausiasis administracinis teismas (LVAT) trečiadienį atmetė Petro Gražulio skundą dėl Vyriausiosios rinkimų komisijos (VRK) sprendimo, kuriuo buvo atsisakyta jį ...
2024-02-28
Skaityti daugiau

PARAMA

Jei Jums patinka „Atviros Klaipėdos” žurnalistų rengiami straipsniai ir tikite visiškai atviros bei nepriklausomos žiniasklaidos idėja – paremkite mus, nes į VšĮ „Klaipėda atvirai” sąskaitą pervedama parama yra pagrindinis mūsų pajamų šaltinis.

ATVIRI DOKUMENTAI

VšĮ „Klaipėda atvirai” kiekvieną mėnesį skelbia, kiek per praėjusį sulaukė paramos. Taip pat – detalią atskaitą apie visas praėjusio mėnesio išlaidas.

Čia galite rasti ir portalo Etikos kodeksą bei VšĮ „Klaipėda atvirai” dalininkų sąrašą.

Susipažinti su dokumentais.

INFORMACIJA

Portalas „Atvira Klaipėda” priklauso VšĮ „Klaipėda atvirai”. Plačiau apie įstaigą ir portalą galima paskaityti čia.

Puslapio taisyklės.

Redakcijos tel. + 370 650 77550
el. paštas: info@atviraklaipeda.lt

Pin It on Pinterest

Share This