P0

Uostas ir jūra

Rekonstruos Naujosios perkėlos terminalą

Atvira Klaipėda

Atvira Klaipėda
2018-09-04


Valstybės valdoma AB „Smiltynės perkėla“ pranešė jau šią savaitę pradedanti Naujojoje perkėloje esančio terminalo rekonstrukciją.

Planuojama, kad pirmasis etapas, susijęs su infrastruktūros atnaujinimu, truks pusę metų, likusieji darbai – krantinės, užvažiavimo ant keltų rampos sutvarkymas, keltų įvažiavimo platinimas, kad eismas būtų galimas dviem juostomis, ir naujo bei modernaus keleivių terminalo statybos – bus baigti per artimiausius kelerius metus.

Pirmojo etapo metu bus sutvarkyti vandentiekio, kanalizacijos, elektros, apšvietimo inžineriniai tinklai. Vietoje trijų eismo juostų atsiras 12, o taip pat bus įrengtos dvi papildomos kasos, tad jų skaičius išaugs iki 5. Tokiu būdu siekiama ne tik modernizuoti Naująją perkėlą, bet ir geriau reguliuoti keleivių srautus.

Uosto vidus kompas

„Šiuo metu Naujojoje perkėloje vienu metu telpa tik apie 65 automobiliai. Sutvarkius infrastruktūrą, modernizavus eismo juostas, mes galėsime priimti beveik tris kartus daugiau – apie 140 transporto priemonių. Prie Klaipėdos centrinio terminalo bus įrengta ir autobusų sustojimo aikštelė. Nors vykdomi darbai laikinai gali sukelti šiek tiek nepatogumų, tikimės, kad modernizavus perkėlos infrastruktūrą, ji taps ne tik patrauklesnė miesto gyventojams ir svečiams, bet ir geriau bus valdomi transporto srautai“, – pranešime cituojamas AB „Smiltynės perkėlos“ generalinis direktorius Darius Butvydas.

Manoma, kad sutvarkius Naujosios perkėlos infrastruktūrą, bus atlaisvinta Varnėnų ir Minijos gatvių sankryža, kuri vasaros laikotarpiu, kai išaugdavo srautai, „užsikimšdavo“.

Darbų vertė – 1,1 mln. eurų be PVM. Jie bus baigti iki naujojo sezono pradžios. Kitais metais turėtų prasidėti kitas etapas – krantinių, tiltelių ir keltų rekonstrukcija.

„Šį projektą mes vykdysime su Uosto direkcija. Jie tvarkys krantines, mūsų įmonė – tiltelius, o taip pat ir keltus. Šiuo metu į juos galima įvažiuoti tik viena eile. Todėl įvažiavimai bus praplatinti, atsiras dvi juostos, kuriomis transportas bus kraunamas į keltą. Tai leis mums greičiau reguliuoti srautus, perkelti daugiau automobilių. Taip pat bus įrengti šviesoforai eismui reguliuoti“, – teigia D. Butvydas.

Paskutiniame etape numatomos naujo terminalo statybos. Teigiama, kad šiuo metu esantis pastatas yra pasenęs, todėl būtina statyti naują. Iškilsiančiame pastate atsiras keleivių aptarnavimo centras, biurai, čia įsikurs ir įmonės administracija.

Kelerius artimiausius metus truksianti Naujosios perkėlos rekonstrukcija bus atlikta iš „Smiltynės perkėlos“ lėšų.


Straipsnio vidus 10 pastraipa kompas

2018-09-04

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas.

Parama

Jei Jums patinka „Atviros Klaipėdos" žurnalistų rengiami straipsniai ir tikite visiškai atviros bei nepriklausomos žiniasklaidos idėja - paremkite mus, nes į VšĮ „Klaipėda atvirai" sąskaitą pervedama parama yra pagrindinis mūsų pajamų šaltinis.

Paremti
Atviri dokumentai

VšĮ „Klaipėda atvirai" kiekvieno mėnesio pradžioje skelbia, kiek per praėjusį sulaukė paramos. Taip pat - detalią atskaitą apie visas praėjusio mėnesio išlaidas.

Čia galite rasti ir portalo Etikos kodeksą bei VšĮ „Klaipėda atvirai" dalininkų sąrašą.

Su dokumentais galite susipažinti čia
Informacija

Portalas „Atvira Klaipėda” priklauso
VšĮ „Klaipėda atvirai”. Plačiau apie įstaigą ir portalą galima paskaityti čia.

Redakcijos adresas:
Tiltų g. 16 (4 aukštas)
Klaipėda, LT-91246
Tel. + 370 650 77550
el. paštas: info@atviraklaipeda.lt