Liberalai: "Kartu į proveržį"/Polit. reklama

Liberalų planas klaipėdiečiams – triskart sumažinti gaišatį spūstyse ir sutvarkyti daugiabučių kiemus (12)

Lietuvos Respublikos liberalų sąjūdis
2019-01-11


Atsinaujinę Klaipėdos liberalai braižo planą, kaip uostamiesčiui įpūsti modernumo ir paversti patrauklesniu miestu. Viešųjų erdvių atnaujinimas, transporto srauto suvaldymas, daugiabučių ir jų prieigų rekonstrukcija – tai pagrindinės Klaipėdos urbanistinės raidos kryptys.

Esminius žingsnius Klaipėdai keisti padiktavo liberalų susitikimai su miesto bendruomenėmis. Susitikimai startavo likus 21 savaitei iki savivaldos rinkimų.

Klaipėda pastaruoju metu kritikuojama dėl didėjančio atsilikimo nuo lyderių – Vilniaus ir Kauno. Vienas žingsnių atotrūkiui mažinti – investicijos į miesto transporto arterijų atkimšimą, spūsčių mažinimą, visuomeninio transporto pažangą.

„Miestą turime visų pirma planuoti pėstiesiems, dviratininkams ir viešojo transporto keleiviams. Kaip urbanistas žinau, kad tai pasaulinė taisyklė. Taip atkimšime dalį gatvių ir apsaugosime savo plaučius nuo taršos. Tačiau tai neįvyks pernakt, todėl būtina praplatinti butelio kakliukus miesto gatvėse tiek priemiesčių gyventojams, tiek uosto treileriams“, – sako liberalų kandidatas į Klaipėdos merus Simonas Gentvilas.

Šiam ambicingam tikslui pasiekti ieškoma galimybių nuo pagrindinių miesto gatvių atitraukti uosto transportą ir jį nukreipti naujai suprojektuotomis gatvių atkarpomis. Virš Baltijos pr. ir Šilutės pl. žiedinės sankryžos projektuojama estakada. Nauja per LEZ teritoriją einančia kelio atkarpa siūloma sujungti Statybininkų prospektą ir Šilutės plentą.

Investicijos į spūsčių mažinimą ir saugumo didinimą per ketverius metus siektų 120 milijonų eurų. Skaičiuojama, kad įgyvendinus šiuos planus, klaipėdiečiai spūstyse praleistų triskart mažiau laiko negu dabar, t.y. penkias minutes vietoj dabar sugaištamų penkiolikos.

Išeitis stipriai apkrautoms ir sparčiai besikemšančioms Minijos, Pilies ir Naujojo uosto gatvėms yra eismo valdymas vadinamos „žaliosios bangos“ principu. Jo esmė – išmanūs šviesoforai realiu metu reaguoja į transporto srautus.

„Nusikalstamas naujojo Bendrojo plano stabdymas užkerta kelią daugeliui privačių ir viešų investicijų. Uosto ir miesto supriešinimas yra dirbtinis. Klaipėdos savivaldybė turi aibę neišnaudotų galimybių mieste ir laisvame pamary. Turime konkrečių idėjų, kaip jas paversti realybe“, – sako patyręs jaunosios kartos politikas S. Gentvilas.

Į savo rinkiminę programą Klaipėdos liberalai įtraukė ir išmaniąsias spūsčių valdymo technologijas. Su specialiomis mobiliosiomis programėlėmis klaipėdiečiai ir turistai turėtų galimybę stebėti realią transporto situaciją mieste ir rinktis optimaliausią maršrutą.

Klaipėda kasmet augina savo priemiesčius, todėl didėja poreikis gerinti susisiekimą tarp miesto centro ir užmiesčio. Liberalai įsipareigoja plėsti visuomeninio transporto maršrutų tinklą tarp Klaipėdos ir jos priemiesčių.

Pergalės savivaldos rinkimuose atveju Klaipėdos liberalai įsipareigoja remti kompleksinę daugiabučių renovaciją, t.y. naujinti ne tik namus, bet ir kiemus, įrengti vaikų žaidimų aikšteles. Politikų skaičiavimu, per ketverius metus Klaipėdoje galėtų būti renovuota pusantro šimto daugiabučių. Rekonstruojant kiemus, siūloma įrengti apie pusantro tūkstančio automobilių parkavimo vietų. Visus daugiabučių kiemus ketinama apšviesti.

Kaip dar vieną žingsnių modernizuojant miestą, liberalai regi viešųjų erdvių atjauninimą ir prikėlimą naujam gyvenimui. Iš viso skaičiuojama 15 Klaipėdos teritorijų, kurios būtų rekonstruojamos ir taptų traukos zonomis.

Liberalai žada atnaujinti Jono kalnelį, Senąjį turgų ir turgaus aikštę, Atgimimo bei Vaidilos aikštes, Danės krantines ir skverą, taip pat Ferdinando, Vydūno, K. Donelaičio ir Tremtinių atminimo skverus, Ažuolų giraitės ir Malūno (Trinyčių) parkus, erdves prie Santuokų rūmų, pėsčiųjų taką palei Taikos pr. nuo Sausio 15-osios iki Kauno g., Klaipėdos energijos teritoriją prie Danės upės. Pietinėje miesto dalyje pirmiausia ketinama imtis Vingio ir Neringos mikrorajonų teritorijų rekonstrukcijos.

Liberalų sąjūdis Klaipėdą į proveržį veda, įsipareigodamas atlikti 21 darbą. Liberalai miesto gyvenimą suskirstė į 7 svarbiausius blokus ir kiekvienam jų suformulavo po 3 pažangą užtikrinančius pokyčius. Esminius žingsnius Klaipėdai keisti padiktavo politikų susitikimai su miesto bendruomenėmis. Susitikimai startavo likus 21 savaitei iki savivaldos rinkimų.

Urbanistinei Klaipėdos plėtrai užtikrinti liberalai siūlo miesto transporto arterijų suvaldymo planą, kompleksinį daugiabučių rekonstravimą, įtraukiant kiemus ir vaikų žaidimų aikšteles bei svarbiausių miesto viešųjų erdvių atnaujinimą.

Daugiau apie liberalų rinkiminę programą – www.proverzin.lt

Politinė reklama. Bus apmokėta iš specialios Lietuvos Respublikos Liberalų sąjūdžio partijos sąskaitos. Užs. Nr. 2019/01/10


2019-01-11

12 komentarai apie “Liberalų planas klaipėdiečiams – triskart sumažinti gaišatį spūstyse ir sutvarkyti daugiabučių kiemus”

  1. nuo obels netoli rieda, tad kaip ir tėvas į europą pabėgo miestą palikes, taip Simonas dings pirmai šiltesnei progai pasitaikius. Tai jau pademonstravo išlėkdamas į Vilnių pagal liberalų nepelnytai išreitinguotą sąrašą. Dabar, kai aplinkybės spaudžia, nes į Seimą ar EU parlamentą šansu neliko, tai nors mero kėdę prisėsti reikia. Iš jos ir save piarinti lengviau ir šiaip viskas dykai. Jei jaunasis liberalas, jau tada už dyką gavęs mero patarėjo kėdę mieste tikrai būtų norėjęs, galėjo keleta metelių dirbti mieste ir visi būtų padėję. Bet ne – viską metė, nulėkė į Seimą, o dabar grįžta – pasikvietė Budiną, Velykienę ir seka senas pasakas apie reorganizacijas ir pokyčius. Pokyčiai su Budinu? su Velykiene? Miestiečiai visus metus triukšmą kėlė dėl uosto plėtros, miesto taršos, o ką Simonas darė – pasislėpęs su Vaitkum ir Klasku burkavo. Teoriškai Seimo narys galėjo daug padėti, bet.. Keista ta Simono politinė strategija, bet kai tėvo partija liepia tai gal ir pasirinkimai menki beliko, o kažką savo daryt – vargo vakarienė, tai kam vargt? Nepavyks – eis į partijos pirmininkus naujinti partijos. Sprendžiant iš foto, negausiems nuobodžiaujantiems klausytojams taip pat nepavyko išgirsti naujos makaronų pasakos.

  2. taip pat pamirso pamineti liberalai, kad savivaldybes imones yra ju rankose, t.y. klaipedos vanduo, silumos tinklai, ir kaip tik ju balsu deka, kainos yra tik didnamos gyventojams. korupcija kulturos politikoj bei finansavime, kur didziausia finansavima gauna Grubliausko jazai, 3 dienu svente, is kurios jo zmona alga gauna istisus metus, tuo tarpu nepriklauomi kurejai uzsmaugti finansavimo ir palieka klaipeda, ir nemazai ju jau paliko. Jie ir toliau nori tai testi, isslaikyti visus pinigus savo rankose, o klaipedieciu gerovei – bb i aki.

    • Tai kad Grubliausko jau nebėra pas liberalus, jis išėjo iš partijos, įkūrė komitetą ir siekia laimėti rinkimus 🙂

  3. dar pamirso liberalu sajudis pamineti, kad ruosiasi uzversti gyvenamuosius rajonus daugiatukstantiniu furu srautu, 4 juostu furu gatvem, vites bei sportininku rajonuose. ir prie to, jie sako kad tarsa nepadides, nes ateity bus svarus varikliai (pasiunte gyventojus ir ju interesa NK kitais zodziais). jie ir toliau ruosias kenkti gyventojams ignoruodami ir apeidinedami demokratini procesa, kaip kad ir buvo iki siol.

  4. Gentvilui nėra šansų laimėti mero rinkimus. Tačiau liberalų sąrašas kur kas geresnis už Grubliausko. Jeigu atsitiktų taip, kad meru išrenkamas Grubliauskas, o daugumą taryboje gauna Liberalų sąjūdis, būtų visai gerai miestui. Taryba spaustų merą dirbti, o ne tik džiazu rūpintis.

  5. Nei šita ponia Velykienė, nei mažuoju Gentvilu netikiu. Jiems terūpi tik asmeninė nauda. Nė vieno liberalo Taryboje.

  6. hem… teisybes delei ar nereiketu pasakyti, ka visa ka cia isvardinote yra jau pradeti projektai ir nesvarbu kokia taryba isrinks tiek viadukas, tiek statybininku pr. tesinys, tiek parkavimo vietos, tiek kiemu apsvietimas ir aiksciu rekonstrukcijos vis tiek bus daromos 😉 Dar suprasciau jei kandidatu i merus butumet pasirinke mera, kurio meravimo metu tie projektai buvo pradeti 😉

    • O man patinka, kad darbai realūs ir nemeluojama rinkėjams. Skaičiau visų partijų ir komitetų, kurios jau paskelbė programas, yra tikrai neblogų ir realių variantų. O dabartinio mero tikriausiai liberalai ir nebeišrinko kandidatu, todėl, kad pastarasis atitrūkęs nuo realybės savo programoje kalba apie susisiekimą laivais ir tramvajais, kas sutikime, artimiausius 25 metus nėra realu ir kaži ar reikalinga mūsų miestui 😀 Galima svaigti ir apie skrydžius į kosmosą, bet….ar reikia?

    • nieko tokio 😉 Ka as norejau pasakyti, kad jei visos programos esme, darysim ta pati kas ir dabar daroma, kokio velnio reikejo daryti visa sita revoliucija? As aisku ne samanas, bet Gentvilas mano manymu leimeti tiesioginius mero rinkimus sansu neturi. Tad jo vietoje daryciausi apklausas (nuotraukoi Kraniauskas sedi gal pades 🙂 ir jei tikrai matot, kad nieko ten nesisviecia – reikia atsiiimti kandidatura, kad balsu neskaidytu

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas.

Parama

Jei Jums patinka "Atviros Klaipėdos" žurnalistų rengiami straipsniai ir tikite visiškai atviros bei nepriklausomos žiniasklaidos idėja - paremkite mus, nes į VšĮ "Klaipėda atvirai" sąskaitą pervedama parama yra vienintelis mūsų pajamų šaltinis.

Paremti
Atviri dokumentai

VšĮ "Klaipėda atvirai" kiekvieno mėnesio pradžioje skelbia, kiek per praėjusį sulaukė paramos. Taip pat - detalią atskaitą apie visas praėjusio mėnesio išlaidas.

Čia galite rasti ir portalo Etikos kodeksą bei VšĮ "Klaipėda atvirai" steigimo sutartį.

Su dokumentais galite susipažinti čia
Informacija

Portalas “Atvira Klaipėda” priklauso
VšĮ “Klaipėda atvirai”. Plačiau apie įstaigą ir portalą galima paskaityti čia.

Redakcijos adresas:
Tiltų g. 16 (4 aukštas)
Klaipėda, LT-91246
Tel. + 370 650 77550
el. paštas: info@atviraklaipeda.lt