P0

Transportas

Pilies tiltą vilkikams teks užmiršti (3)

Avatar

Martynas Vainorius
2019-03-29


Klaipėdos savivaldybės Saugaus eismo komisija ketvirtadienį priėmė sprendimą drausti vilkikams važiuoti Pilies tiltu. Dėl konkretus svorio ribojimo bei ženklinimo schemos, kad draudžiamasis ženklas neatsirastų vien tik prie tilto, turėtų būti susiderinta jau artimiausiu metu.

„Atviros Klaipėdos” žurnalistas ketvirtadienį atliko mažą eksperimentą – atsistojus ant tilto apie 15.30 val. pirmojo vilkiko čia reikėjo palaukti apie 20 minučių. Jis važiavo pietų krytimi. Martyno Vainoriaus nuotr.

Prie šio vicemero Artūro Šulco inicijuoto klausimo svarstymo Saugaus eismo komisija sugrįžo po pertraukos, nes tada buvo nutarta užklausti nuomonės iš visų galimų suinteresuotų pusių, taip pat pageidauta konkrečių skaičių.

A. Šulcas tvirtina, kad šioje vietoje sunkiasvorio transporto daugėja ir dieną, ir naktį.

VšĮ „Klaipėdos keleivinis transporto” vienos dienos stebėjimai, atlikti šį mėnesį, parodė, kad nuo 7 val. iki 19 val. Pilies tiltu pravažiavo 186 vilkikai.

Saugaus eismo komisijos posėdyje nuogąstavimus dėl galimo draudimo išreiškė Karinių jūrų pajėgų atstovai, priminę, kad Kruizinių laivų terminale prie krantinės būna ne tik jų, bet ir užsienio karo laivai, tad tokios eismo permainos esą sukeltų problemų dėl jų aprūpinimo, apsunkintų greitą reagavimą.

Visgi jie buvo patikinti, kad draudimas būtų orientuotas į vilkikus, o ne į visą krovininį transportą.

Tad komisija vienbalsiai pavedė Savivaldybės administracijos Miesto ūkio departamentui suderinti svorio rodiklius su suinteresuotomis pusėmis ir atlikti ženklinimą, kad vilkikų vairuotojai iš anksto žinotų apie tokį draudimą.


Transporto straipsnių vidus kompas

2019-03-29

3 komentarai “Pilies tiltą vilkikams teks užmiršti”

  1. Visa blogybė, kad Lietuvoje deklaruojama oro taršos mažinimas, tačiau realiai niekas nedaroma.
    Imkim pvz. Tarptautinė jūru perkėla, iš jos, ar į ją patekti iš Progreso, smeltės, medžių įlankos terminalo, jūrininkų prispekto, reikia įveikti visą ratą per šilutės plentą, tai kas blogiau ? Pervažiuot riportą ar visą miestą ?
    Sprendimas būtų labai paprastas, yra net du sprendimo būdai, pirmas riboti laiką atsižvelgant į keltų grafiką, ir antras ir įdomiausias kas lietuvoje net nėra daroma, tai leisti važiuoti ne žemesnės nei euro 6 klasės sunkvežimius, na dar būna su L kur triukšmas vilkiko mažas ar panašiai.
    Lygiai tas pats su tuo tiltu, leiskit važiuoti euro 6 o ne tai kad kirviu nukirsti visiem ir tipo p and x

  2. Tai kas ten toks gyvena,kad jam trukdo vilkikai ir puspriekabės? Kaip šis transportas pateks į uosto teritoriją, lieka tik oro kelių. Šilutės plentas nuolat stovi kamštyje.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas.

Parama

Jei Jums patinka „Atviros Klaipėdos" žurnalistų rengiami straipsniai ir tikite visiškai atviros bei nepriklausomos žiniasklaidos idėja - paremkite mus, nes į VšĮ „Klaipėda atvirai" sąskaitą pervedama parama yra pagrindinis mūsų pajamų šaltinis.

Paremti
Atviri dokumentai

VšĮ „Klaipėda atvirai" kiekvieno mėnesio pradžioje skelbia, kiek per praėjusį sulaukė paramos. Taip pat - detalią atskaitą apie visas praėjusio mėnesio išlaidas.

Čia galite rasti ir portalo Etikos kodeksą bei VšĮ „Klaipėda atvirai" dalininkų sąrašą.

Su dokumentais galite susipažinti čia
Informacija

Portalas „Atvira Klaipėda” priklauso
VšĮ „Klaipėda atvirai”. Plačiau apie įstaigą ir portalą galima paskaityti čia.

Redakcijos adresas:
Bangų g. 5A (3 aukštas)
Klaipėda, LT-91250
Tel. + 370 650 77550
el. paštas: info@atviraklaipeda.lt