Pirmasis visiškai atviras naujienų portalas
2019-05-29 |
Nors visa šių metų Jūros šventės programa kol kas dar neviešinama, trečiadienį surengtos spaudos konferencijos metu buvo pasidalinta žinia, kad liepos 26-28 d. vyksiančios 60-osios Jūros šventės naujiena bus „Švyturio“ alaus darykloje kuriama proginė alaus rūšis.
Trečiadienį taip pat VšĮ „Klaipėdos šventės“ direktorius Romandas Žiubrys ir UAB „Švyturys-Utenos alus“ generalinis direktorius Rolandas Viršilas (nuotr.) pasirašė sutartį, pagal kurią prekinis ženklas „Švyturys Nealkoholinis“ užsitikrino jubiliejinės Jūros šventės pagrindinio rėmėjo statusą. Šių metų Jūros šventei „Švyturis-Utenos alus“ skyrė 45 000 eurų.
Visos Jūros šventės biudžetas siekia apie 500 000 eurų. Iš šios sumos 24 000 eurų sudaro savivaldybės biudžeto lėšos, o 240 000 eurų – vietinė rinkliava iš praėjusių metų Jūros šventės prekybininkų.
Jūros šventės metu „Gero alaus parduotuvėje“ ir šalia esančiame gastrobare „Švyturys B-house“ bus galima įsigyti, kaip teigia aludaris Mažvydas Matukas, gaivaus, vasariško, šviesios spalvos „Bangų alaus“.
„Į bokalus bandysime sudėti vasarą ir visą Jūros šventę“, – naujieną romantizavo M. Matukas.
Alus bus pilstomas bei stiklinėje taroje, o butelio vizuale atsispindės šiuometinis Jūros šventės stiliaus eskizas – „Mėlynoji banga“.
Antrus metus iš eilės šalia gastrobaro „Švyturys B-house“ įsikurs pikniko zona, kurioje vėl numatoma DJ muzika ir pokalbių žanro pasirodymai. Šeštadienio vakaro koncerte čia pasirodys grupė „Deeper Upper”, atlikėjos Jurga ir Monique.
„Klaipėdos švenčių“ kūrybos vadovė Dalia Grikšaitė džiaugėsi, kad po 2016 m. pasirašyto atsakingo vartojimo memorandumo Jūros šventėje pastebimas nealkoholinio alaus pardavimų augimas.
Parašykite komentarą