Išplaukiant sugedo vienas „Patria Seaways” variklis

Svarbu, Uostas ir jūra

Sekmadienio vakarą į Švedijos Karlshamno uostą iš Klaipėdos turėjęs išplaukti bendrovės „DFDS Seaways” keltas „Patria Seaways” iš Centrinio Klaipėdos terminalo pajudėjo tik iki 8-osios Klaipėdos jūrų krovinių kompanijos („Klasco”) krantinės, nes sugedo vienas iš jo variklių.

Martyno Vainoriaus nuotr.

Pasak „DFSD Seaways” atstovo spaudai Vaido Klumbio, laivas turi du variklius ir gali plaukti tik su vienu, bet buvo priimtas sprendimas jį prišvartuoti ir laukti, kol atvyks techninė komanda, kuri reiso metu remontuos sugedusį variklį.

„Keleiviai ir krovininis transportas turi būti pristatyti į Švediją ir tai bus padaryta. Šiuo metu atsilikimas nuo grafiko yra apie trys valandos, tačiau plaukiant vienu varikliu jis gali ir šiek tiek padidėti. Galutinai viskas paaiškės ryte”, – sekmadienio vakarą, prieš 23 val., sakė V. Klumbys.

Lydimas vilkikų „Klasco 1″ ir „Klasco 3″ keltas nuo krantinės pajudėjo apie 23.30 val. Ir ilgai netrukus jau savarankiškai kirto uosto vartus.

Pagal įprastą grafikas keltas šiuo maršrutu iš Klaipėdos sekmadieniais išplaukia 20 val. Kelionė įprastai trunka 13-15 val. Pirmadienio rytą, 8.30 val., portalo marinetraffic.com duomenims, keltas dar buvo maždaug pusiaukelėje. Į Karlshamną laivas atvyko apie 16 val. Lietuvos laiku.

„Patria Seaways” yra pastatytas 1992 m. Jo greitis 18 mazgų. Keleiviams įrengtos 209 vietos kajutėse bei 51 vieta sėdimų vietų salone.

Pernai spalį buvo kilęs incidentas iš Kylio į Klaipėdą plaukusio „DFDS Seaways“ kelto “Regina Seaways” mašinų skyriuje.

1 Comment

  1. Rita

    Plaukiau šiuo keltu, Švedijoje buvome 16.10 Lietuvos laiku.

    Reply

Submit a Comment

El. pašto adresas nebus skelbiamas. IP adresas bus rodomas viešai. Būtini laukeliai pažymėti * ženklu.

Pranešti klaidą
Please enable JavaScript in your browser to complete this form.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Svarbu, Uostas ir jūra

„Klasco” ir miesto valdžios mūšis grįžta į pradinę stadiją

Klaipėdos jūrų krovinių kompanija („Klasco”), teismams skundusi praėjusios kadencijos Klaipėdos miesto tarybos 2022-ųjų pavasarį priimtą sprendimą nepritarti jos planuojamai naujai ...
2024-03-14
Skaityti daugiau

Svarbu, Unikali urbanistinė istorija

Klaipėdos statybos objektas Nr. 1: didžiulės taršos, aistrų ir neatsakytų klausimų istorija IV

„Atsirado tada jau ir Būtingės variantas, galiausiai prasidėjo ten statybos, bet tyliai ramiai liko Klaipėdos terminalas, nors buvo kalbama, kad ...
2024-03-11
Skaityti daugiau

Svarbu, Uostas ir jūra

Vėjo jėgainės uoste: statybas jau planuoja ir direkcija

Praėjus keletui mėnesių po to, kai buvo paskelbti projektiniai pasiūlymai, pagal kuriuos AB Klaipėdos jūrų krovinių kompanija („Klasco“) numato pertvarkyti buvusią ...
2024-03-04
Skaityti daugiau

PARAMA

Jei Jums patinka „Atviros Klaipėdos” žurnalistų rengiami straipsniai ir tikite visiškai atviros bei nepriklausomos žiniasklaidos idėja – paremkite mus, nes į VšĮ „Klaipėda atvirai” sąskaitą pervedama parama yra pagrindinis mūsų pajamų šaltinis.

ATVIRI DOKUMENTAI

VšĮ „Klaipėda atvirai” kiekvieną mėnesį skelbia, kiek per praėjusį sulaukė paramos. Taip pat – detalią atskaitą apie visas praėjusio mėnesio išlaidas.

Čia galite rasti ir portalo Etikos kodeksą bei VšĮ „Klaipėda atvirai” dalininkų sąrašą.

Susipažinti su dokumentais.

INFORMACIJA

Portalas „Atvira Klaipėda” priklauso VšĮ „Klaipėda atvirai”. Plačiau apie įstaigą ir portalą galima paskaityti čia.

Puslapio taisyklės.

Redakcijos tel. + 370 650 77550
el. paštas: info@atviraklaipeda.lt

Pin It on Pinterest

Share This