Klaipėdos savivaldybė pranešė, kokias trumpalaikes priemones įgyvendino pagrindinėse miesto sankryžose, kur iki sausio 1-osios turi nelikti ties raudonu šviesoforo signalu pritvirtintų lentelių su žalia rodykle.
Kartu primenama, kad Kelių eismo taisyklės leidžia atlikti posūkį degant žaliam šviesoforo signalui net ir tada kai nedega papildoma sekcija leidžianti daryti posūkį.
„Reikėtų atkreipti vairuotojų dėmesį, kad degant posūkiui papildomai sekcijai su rodykle, vairuotojo kelyje neturėtų būti jokių kliūčių, o degant pagrindiniam žaliam šviesoforo signalui, vairuotojas darydamas posūkį privalo įsitikinti ar tai daryti saugu, t. y. praleisti pėsčiuosius ir dviratininkus bei kitas, jo važiavimo kryptį kertančias transporto priemones”, – rašoma pranešime.
Ilgalaikes priemones – naujus šviesoforų valdiklius, naują horizontalų eismo juostų žymėjimą bei papildomas eismo juostas posūkiams į dešinę – mieste žadama įgyvendinti sausio–balandžio mėnesiais ir vėliau.
„Tačiau pasiekti tokį pat pralaidumą, kaip su žaliomis rodyklėmis, nepavyks, nes situaciją sankryžose cikliškai valdys užprogramuotas valdiklis, o ne pats vairuotojas, kaip šiuo metu”, – rašoma pranešime.
JAV galima sukti į dešinę degant raudonai šviesai visada,jei nėra užrašo sukti tik degant žaliai.Manot,kad amerikonai kvaili?.Čia Lietuvoje nieko ypatingo,tik biznis.
To D. Kiek kainuoja saugumas nežinau. Kažkodėl nėra ir statistinių duomenų, kiek buvo statistinių avarijų sukant į dešinę degant raudonam signalui, esant lentelėm.O jeigu nežiūrėsim į taršą bei klimato kaitą, islšnyksime visi ir saugūs būdami 🙂
Klausimas, 1.iKek kainuoja metalinė žalia rodyklė ir šviesoforas su papildoma sekcija?
2.Jei tai nepadės pralaidumo, kiek padidėa oro užterštumas?
O kiek kainuoja eismo saugumas? Pralaidumas dar ne viskas.