Išmušė paskutinioji raudoniesiems autobusiukams

Svarbu, Transportas

Vasario 29-oji tapo paskutine diena, kai Klaipėdos gatvėmis ir priemiesčiais važinėjo raudonieji 7, 11A, 11B, 15A, 15B, 20 ir 29 autobusiukai, atsiradę dar 2012 metais, pirmosios maršutinių taksi integracijos į bendrą viešojo transporto sistemą, metu.

Martyno Vainoriaus nuotr.

Juos keičia pagal specialių pernai konkursą laimėjusios uostamiesčio savivaldybės valdomos UAB Klaipėdos autobusų parkas (KAP)  užsakymą pagaminti nauji, žemagrindžiai „Mercedes Benz Sprinter Altas” autobusiukai.

„Tai naujausias šio tipo Mercedes autobuso modelis, ir netgi pagerintas, patobulintas pagal mūsų poreikius. Nors ir varomi dyzelinu, jie atitinka aukščiausią EURO 6D emisijos standartą, kuris įsigaliojo nuo šių metų sausio 1 dienos. Kelionės jais bus komfortiškos tiek vasarą, tiek žiemą – salone įrengta šildymo ir vėsinimo įranga. Patogios sėdynės, plačios durys – autobusai pritaikyti kelionėms su neįgaliųjų ar vaikų vežimėliais“, – buvo sakęs KAP direktorius Vaidas Ramanauskas.

Autobusiukuose yra 17 sėdimų vietų, o vienu metu tokiu gali važiuoti 22 keleiviai.

KAP minėtajame konkurse įveikė tis konkurentus – „Kautrą”, „Ridviją” ir „Transporto centrą” kartu su Šalčininkų autobusų parku. KAP pasiūlė vežti už 59 ct/km, antroje vietoje likusi „Kautra” – už 64 ct/km.

Iki šiol visi minėtieji maršrutai buvo suskaidyti į du paketus ir keleivius vežė dvi įmonės – individuali Vytauto Mėlynavičiaus įmonė ir UAB „Autoklasrida”.

8 Comments

  1. Anonimas

    Klaipeda visa teršaluose ne kiek nuo mašinu o nuo imoniu kurios supa klaipeda

    Reply
  2. Mindaugas

    Teršia aplinką ne autobusiukai, o seni savivarčiai sunkvežimiai, kurie kasdien malasi pro Ketvergius, tai gal ir savivarčių elektrinių uzpirksim?

    Reply
    • Nacho

      Ne stebuklas, tokių yra ir tik laiko klausimas, kada būsime mentalitetiškai pajėgūs suprasti, kad tik tokius ir reikia pirkti

  3. Kuk

    Aišku būtų gera turėti elektrinius autobusiukus, bet kai nėra pinigėlių tinka ir šitie. Svarbu kad važiuoja įprastais maršrutais. Kai bus pinigėlių, įsigysiu elektrinių! 🙂

    Reply
    • Milijonas šen milijonas ten ir ubagams neliko, nors iš ubagų surinko...

      Biudžetas 200 milijonų! Tarnautojų savivaldybės 500!
      Daugiau nei Seimo narių! Kiek kainuoja jų išlaikymas iš mokesčių mokėtojų pinigų? Ir ką jie daro?! Kur prasmenga tie 200 milijonų eurų iš biudžeto lėšų surinktų nuo gyventojų? Beje biudžetas viršytas berods 17 milijonų eurų.

  4. Nacho

    Bet užterštumą matuojančios stotelės rodo ką kitą. Kietosios dalelės nusėda ant asfalto todėl net esant vėjui, galime teigti, kad jos yra išsklaidomos ne tik miesto centre, kur intensyviausias eismas, bet ir daugiau jų patenka į gyvenamuosius rajonus. Problema yra aktualiausia, jeigu nelyja, nes būtent lietus, o ne vėjas, gelbėja su kietosiomis dalelėmis, kurios patenka į mūsų Klaipėdiečių plaučius. Vis tiek manau, kad neteisingai poelgis ir šioje vietoje reikėtų elektrinių maršrutinių. Tas pats turėtų būti ir su autobusais bei visu viešu transportu. Manau, kad kai bus kitas pirkimas, miesto valdžia į tai atsižvelgs ir daugiau viešo eismo transporto su dyzeliu ar kitu iškastiniu kuru, nebus.

    Reply
  5. Nacho

    Manau, kad neprotingas sprendimas. Jie kursuoja visą dieną. Reikėjo imti pilnai elektrinius, įrengti kelias greito pakrovimo stoteles maršruto pradžioje / gale, kur jiems pertrauka yra. Žmogus ilsi, autobusiukas kraunasi. Ir važinėti su 0 emisijų. Būtų kainavę šiek tiek brangiau, bet absoliučiai neterštų jau ir taip nuo transporto užterštą miestą. Kas atsakingas už tokius sprendimus? Būtu įdomu sužinoti, kodėl nebuvo elektrifikuoto pasiūlymo. Pataupėme sveikatos sąskaita?

    Reply
    • Tinka

      Klaipėdoje ne taip ir aktualu tas užterštumas, nes čia pastovus vejai, todėl išsklaido tuos teršalus

Submit a Comment

El. pašto adresas nebus skelbiamas. IP adresas bus rodomas viešai. Būtini laukeliai pažymėti * ženklu.

Pranešti klaidą
Please enable JavaScript in your browser to complete this form.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Miestas, Svarbu

Dėl senosios Klaipėdos pirties likimo - idėjų lietus

„Tai reikia ją padaryti visiškai nemokama”, – trečiadienį Klaipėdos miesto tarybos Finansų ir ekonomikos komiteto posėdžio metu pasiūlė konservatorius Aidas ...
2024-04-03
Skaityti daugiau

Svarbu, Verslas

„Dancer“ šokis baigiasi?

Nuo 2015-ųjų elektrobusų rinką vis bandančiai užkariauti Klaipėdoje įsikūrusiai bendrovei „Vėjo projektai“ iškilo bankroto grėsmė – Klaipėdos apygardos teismas sulaukė ...
2024-03-29
Skaityti daugiau

Svarbu, Verslas

Klaipėdos pirtį ketina perduoti buvusiam Autobusų parkui

Klaipėdos miesto meras teikia Tarybos sprendimo projektą, kuriuo siūloma UAB „Vildmina“, valdančią senąją miesto pirtį, Trilapio g. 6,  reorganizuoti prijungiant ...
2024-03-25
Skaityti daugiau

PARAMA

Jei Jums patinka „Atviros Klaipėdos” žurnalistų rengiami straipsniai ir tikite visiškai atviros bei nepriklausomos žiniasklaidos idėja – paremkite mus, nes į VšĮ „Klaipėda atvirai” sąskaitą pervedama parama yra pagrindinis mūsų pajamų šaltinis.

ATVIRI DOKUMENTAI

VšĮ „Klaipėda atvirai” kiekvieną mėnesį skelbia, kiek per praėjusį sulaukė paramos. Taip pat – detalią atskaitą apie visas praėjusio mėnesio išlaidas.

Čia galite rasti ir portalo Etikos kodeksą bei VšĮ „Klaipėda atvirai” dalininkų sąrašą.

Susipažinti su dokumentais.

INFORMACIJA

Portalas „Atvira Klaipėda” priklauso VšĮ „Klaipėda atvirai”. Plačiau apie įstaigą ir portalą galima paskaityti čia.

Puslapio taisyklės.

Redakcijos tel. + 370 650 77550
el. paštas: info@atviraklaipeda.lt

Pin It on Pinterest

Share This