Tauralaukyje turėtų atsirasti greičio ribojimo kalneliai (3)

Svarbu, Transportas
Avatar photoMartynas Vainorius
2020-06-19

Nuo 2018-ųjų Klaipėdos valdžios prašantys įrengti greičio slopinimo kalnelius išasfaltuotoje Tauralaukyje esančioje Vėjo gatvėje jos gyventojai pagaliau buvo išgirsti. Tačiau tam prireikė eismo įvykio, kurio metu nukentėjo du nepilnamečiai.

Martyno Vainoriaus nuotr.

Pasak Savivaldybės administracijos Transporto skyriaus vyriausiojo specialisto Vytauto Paukštės, situaciją dabar šioje vietoje blogina ir tai, kad dėl eismo ribojimų rekonstruojamoje Pajūrio gatvėje išaugo transporto srautas.

Statybos ir infrastruktūros plėtros skyriaus vedėjo Valdo Švedo teigimu, nutiesti šaligatvius šioje gatvėje per artimiausius trejus metus neketinama, nes prioritetas yra skiriamas gatvių asfaltavimui.

„Paskutinį kartą po mūsų kreipimosi buvo siūlytos laikinos priemones iki bus baigti antrojo etapo darbai. Deja, bet paskutinis lašas buvo paskutinioji avarija su pasekmėmis, kai nukentėjo mažamečiai. Suprantu, kad viskas kainuoja. Tačiau avarija įvyko 20 metrų nuo tos vietos, kur 2018 metais prašėme įrengti kalnelius. Jos galėjo nebūti, nes ir automobilis negreitai važiavo, jo vairuotojo nekaltiname. Tai pamoka visiems, uždarė vaikus kiemuose, su šalmais jie pradėjo važinėti. Baisiausia situacija yra su sunkvežimiais, su jais sunkiausia susitarti. Nekalbu apie „Barborą” per karantiną”, – dėstė gatvės gyventojams atstovavęs Klaipėdos rajono savivaldybės administracijos direktorius Artūras Bogdanovas.

Anot jo, reikėtų penkių greičio slopinimo kalnelių Vėjo gatvėje ir dar po porą Debesų, Smėlio gatvėse.

„Ta problema mums iš seniau žinoma, gyventojai rašo ne vieną laišką, kad stiprintume kontrolę. Tai darome, ne visada ir mus mato, nes su nežymėtais automobiliais atvažiuojama. Tai yra patrulių darbo užduotyse. Matuotas ir greitis, jo tokio kaip ir nebuvo, ten neįmanoma įsibėgėti, bet kalnelis dar labiau sumažintų jį, nebūtų agresyvaus įsibėgėjimo. Grubesni važiavimai sukelia agresiją. Reikia kalbėti apie plačiuosius kalnelius, jiems pritartume”, – sakė Klaipėdos apskrities vyriausiojo policijos komisariato Kelių policijos tarnybos viršininko Mindaugas Džermeika.

Laikinasis VšĮ „Klaipėdos keleivinis transportas” direktorius Andrius Samuilovas savo ruožtu informavo, kad užbaigus Pajūrio gatvės rekonstrukciją po kvartalą numatoma paleisti kursuoti žemagrindžius autobusiukus, tad įrenginėjant greičio slopinimo kalnelius esą būtina atsižvelgti, kad jie netaptų neįveikiamomis kliūtimis tokiam transportui.

Nors V. Paukštė siūlė pradžiai bandyti pastatyti greitį iki 30 km/h ribojančius ženklus, Saugaus eismo komisija visgi nusprendė, kad jau laikas čia įrengti greičio slopinimo kalnelius.

„Tik reikia kompleksiškai pažiūrėti ir jungiamosiose gatvėse, ir ne penkis ar dešimt, o racionaliai, kad nebūtų noro lėkti ir tik ten, kur didžiausia rizika, nes netrūksta atvejų, kai žmonės, ties kurių namais įrengiami tokie kalneliai, pradeda skųstis ir nori, jog jie būtų demontuoti”, – sakė komisijos pirmininkas, Savivaldybės administracijos direktorius Gintaras Neniškis.

Konkrečias greičio slopinimo kalnelių vietas turėtų nustatyti Transporto skyriaus specialistai kartu su Kelių policijos pareigūnais.

Žymos: | | | | | | | | |

Komentarai (3):

Atsakymai į “Tauralaukyje turėtų atsirasti greičio ribojimo kalneliai”: 3

  1. Kur jūs ,kelių policija!? parašė:

    Kodėl Tauralaukio gatvele vis važiuoja sunkiasvoris transportas (fūros ,traktoriai ,kranai ir kt. )?Draudžiantis ženklas yra! Kodėl policija leidžia pažeidinėti kelių ženklus?

  2. Miestietis parašė:

    O kaip Virkučių gatve laksto jaunimėlis: naujais BMW, senais Golf, mopedais…Pasileidžia nuo kalno, tik laikykis, nepasimaišės po kojomis. Laukiame kol gatves išasfaltuos ir mes prašysime.

  3. Ar parašė:

    Ar ne pigiau būtų duobučių pridaryti ?

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. IP adresas bus rodomas viešai. Būtini laukeliai pažymėti * ženklu.

Pranešti apie klaidą

Please enable JavaScript in your browser to complete this form.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Svarbu, Transportas

Parkingo rinkliavos reforma: senamiesčio likimą užgožia automobilių dalijimasis (atnaujinta)

Klaipėdos miesto tarybos Miesto ūkio ir aplinkosaugos komiteto, kuris pirmasis ėmėsi svarstyti mero siūlymą dėl parkingo rinkliavos keitimo, posėdžio metu ...
2024-05-22
Skaityti daugiau

Spyglys

Tapęs taksistu ėmė gerintis Gintarui Neniškiui*

Spyglys trečiadienį dar kartą įsitikino, kaip žmogui keistis niekada nevėlu. Tai pademonstravo ne kas kitas, o jo mylimiausias deputatas Vidmantas ...
2024-05-22
Skaityti daugiau

Miestas

Ieškoma recepto chaotiškai Tauralaukio plėtrai suvaldyti

„Šių urbanizuojamų teritorijų plėtra vyksta chaotiškai, pagal individualių sklypų savininkų norus, neatsižvelgiant į ilgalaikius besiformuojančių kvartalų socialinius, inžinerinius ir kitus ...
2024-04-28
Skaityti daugiau



Pin It on Pinterest

Share This