„Atvira Klaipėda“ jau skelbė viešojo transporto kelionių ataskaitą nuo griežtojo karantino įvedimo gruodį iki vasario pirmos dekados (karantino tendencijos). Kalendorinio…
Siūlomas įkainis – senamiesčiui gaivinti (5)
Diskutuojant dėl parkavimo įkainių dažnai mėginu pasiremti kitų miestų pavyzdžiu, bet tas argumentas paprastai nedaro įspūdžio: „Vilnius yra Vilnius, Kaunas…
Krizė – geras laikas keisti įpročius (9)
Šiomis dienomis aptarinėjant Klaipėdoje planuojamus parkavimo zonų ir tarifų pokyčius, tokio sprendimo oponentai dažnai ištraukia neatremiamą argumentą: „taip, apskritai gal…
Rodome į dešinę – sukam į kairę? (3)
Klaipėdos miesto taryba priima pažangius, išdiskutuotus ir urbanistikos mokslu pagrįstus teisės aktus. Prieš keletą metų buvo priimtas Darnaus judumo planas….
Parkavimo pokyčių rengėjai nesitraukia: pateikė patobulintą variantą (25)
Klaipėdos valdininkai parengė galutinį pasiūlymą, kaip mieste turėtų pasikeisti mokamo automobilių stovėjimo tvarka. Pirmieji pokyčiai turėtų įsigalioti nuo gegužės 1-osios,…
Karantinai transportininko žvilgsniu
Karantinai viešąjį transportą (VT) paveikia dviem aspektais. Pirma, bendrieji aktyvumo apribojimai sumažina keleivių srautą. Antra, griežtesni saugumo reikalavimai salone mažina…
Judėsime sklandžiau (3)
Šiais metais Klaipėdoje tikimės koordinuoto eismo valdymo sistemos pagrindų sukūrimo. Netrukus daugiau nei dvejose dešimtyse sankryžų esantys šviesoforų valdikliai (trečdalis…
Į rekordą pretenduojančioje byloje ant menčių atgulė Klaipėdos transportininkai (7)
Treji metai bylinėjimosi ir aštuoni teismų sprendimai, iš kurių du – Lietuvos Aukščiausiojo Teismo (LAT) nutartys. Tokio teisminio maratono prireikė,…
Autobusų bilietai nebrangs tik politikams skyrus pinigų (3)
Klaipėdos savivaldybės administracija siūlys miesto Tarybai kitų metų biudžete paskirti 940 tūkst. eurų viešojo transporto sistemai, kad būtų galima išvengti…