„Barboros“ užsakymų srautai auga kaip ant mielių

Verslas

Artėjančios žiemos šventės ir sugriežtintos karantino sąlygos dar daugiau gyventojų nukreipė į elektroninės prekybos platformas.

Didžiausia Baltijos šalyse elektroninė maisto ir kasdienių prekių parduotuvė „Barbora“ visą gruodžio mėnesį dirba tokiu pat intensyvumu, kaip karščiausiomis pavasario karantino dienomis, o per dieną visose trijose Baltijos šalyse įvykdo daugiau nei 11 000 užsakymų. Pasak įmonės vadovo Andriaus Mikalausko, nuo savaitgalio užsakymų srautai ir toliau auga.

„Šiuo metu dirbame maksimaliu režimu, kad patenkintume išaugusią paklausą. Mūsų turimi pajėgumai leidžia įvykdyti ženkliai daugiau užsakymų nei pirmojo karantino metu – tam ruoštis pradėjome nuo rudens, atidarydami naujus prekių surinkimų centrus ir priimdami šimtus darbuotojų. Pastarosiomis savaitėmis užsakymų ir naujų klientų srautas nuosekliai augo – kas savaitę pirmą kartą „Barboroje“ Lietuvoje apsiperka po 2500 naujų klientų, o per dieną Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje bendrai įvykdome 11 tūkst. užsakymų. Savaitgalį Lietuvoje teko raitotis rankoves ir mobilizuoti visus savo pajėgumus – Vyriausybei dar nė nepriėmus sprendimų dėl karantino pratęsimo, dar daugiau gyventojų suskubo užsisakinėti maisto internetu“, – pranešime spaudai pažymi A. Mikalauskas. 

E. parduotuvės vadovas klientams šiuo metu rekomenduoja planuoti savaitinius apsipirkimus – vienu kartu užsisakyti prekių ilgesniam laikui ir visą krepšelį iškart. Taip pat norintiesiems užsakymą gauti greičiau, rinktis kitus prekių atsiėmimo būdus: „Drive in“ prekių atsiėmimą tiesiai į automobilį, atsiėmimą Vilniuje esančiose stotelėse-maistomatuose ar apsipirkimą per „Barbora Express“. 

Užsakymų ir naujų klientų skaičiaus augimas – ne vienintelis šiemet itin išaugusią e. prekybos maistu svarbą rodantis rodiklis.

Tarp „Google“ paskelbtų populiariausių Lietuvos verslo segmento paieškos rezultatų e. parduotuvė „Barbora“ atsidūrė 5-oje vietoje. Estai e. parduotuve domėjosi dar dažniau – Estijos „Google“ paieškos rezultatų sąraše įmonė 3-ia.

Pasak A. Mikalausko, tokie rezultatai rodo, kad e. prekyba maistu šiemet buvo tarp svarbiausių gyventojams paslaugų, o investicijos į įmonės plėtrą ir paslaugos tobulinimą buvo savalaikės ir reikalingos. 

0 Comments

Submit a Comment

El. pašto adresas nebus skelbiamas. IP adresas bus rodomas viešai. Būtini laukeliai pažymėti * ženklu.

Pranešti klaidą
Please enable JavaScript in your browser to complete this form.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

ELTA

Pigo pigiausios prekės

Kovą pigiausių maisto produktų vidutinis krepšelis, palyginti su šių metų vasariu, šalies parduotuvėse pigo 4,52 euro (6,6 proc.) ir buvo 14,65 euro ...
2024-04-11
Skaityti daugiau

Svarbu, Veidai

Antrasis popierinių maišelių gyvenimas

Patyrusios mamos žino, kaip gretai mažyliams atsibosta žaislai. Iš pradžių vaikas parduotuvėje prisispyręs reikalauja žaislo, o jau kitą dieną juo ...
2023-10-29
Skaityti daugiau

Konsultacijos

„Maisto bankas“ kviečia prisidėti prie paramos teikimo Ukrainos žmonėms

„Maisto bankas“ kviečia fizinius ir juridinius asmenis prisidėti prie pagalbos teikimo nuo karo nukentėjusiems Ukrainos piliečiams – tai padaryti galima ...
2022-03-10
Skaityti daugiau

PARAMA

Jei Jums patinka „Atviros Klaipėdos” žurnalistų rengiami straipsniai ir tikite visiškai atviros bei nepriklausomos žiniasklaidos idėja – paremkite mus, nes į VšĮ „Klaipėda atvirai” sąskaitą pervedama parama yra pagrindinis mūsų pajamų šaltinis.

ATVIRI DOKUMENTAI

VšĮ „Klaipėda atvirai” kiekvieną mėnesį skelbia, kiek per praėjusį sulaukė paramos. Taip pat – detalią atskaitą apie visas praėjusio mėnesio išlaidas.

Čia galite rasti ir portalo Etikos kodeksą bei VšĮ „Klaipėda atvirai” dalininkų sąrašą.

Susipažinti su dokumentais.

INFORMACIJA

Portalas „Atvira Klaipėda” priklauso VšĮ „Klaipėda atvirai”. Plačiau apie įstaigą ir portalą galima paskaityti čia.

Puslapio taisyklės.

Redakcijos tel. + 370 650 77550
el. paštas: info@atviraklaipeda.lt

Pin It on Pinterest

Share This