P0

Verslas

„Barboros“ užsakymų srautai auga kaip ant mielių

Atvira Klaipėda

Atvira Klaipėda
2020-12-17


Artėjančios žiemos šventės ir sugriežtintos karantino sąlygos dar daugiau gyventojų nukreipė į elektroninės prekybos platformas.

Didžiausia Baltijos šalyse elektroninė maisto ir kasdienių prekių parduotuvė „Barbora“ visą gruodžio mėnesį dirba tokiu pat intensyvumu, kaip karščiausiomis pavasario karantino dienomis, o per dieną visose trijose Baltijos šalyse įvykdo daugiau nei 11 000 užsakymų. Pasak įmonės vadovo Andriaus Mikalausko, nuo savaitgalio užsakymų srautai ir toliau auga.

„Šiuo metu dirbame maksimaliu režimu, kad patenkintume išaugusią paklausą. Mūsų turimi pajėgumai leidžia įvykdyti ženkliai daugiau užsakymų nei pirmojo karantino metu – tam ruoštis pradėjome nuo rudens, atidarydami naujus prekių surinkimų centrus ir priimdami šimtus darbuotojų. Pastarosiomis savaitėmis užsakymų ir naujų klientų srautas nuosekliai augo – kas savaitę pirmą kartą „Barboroje“ Lietuvoje apsiperka po 2500 naujų klientų, o per dieną Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje bendrai įvykdome 11 tūkst. užsakymų. Savaitgalį Lietuvoje teko raitotis rankoves ir mobilizuoti visus savo pajėgumus – Vyriausybei dar nė nepriėmus sprendimų dėl karantino pratęsimo, dar daugiau gyventojų suskubo užsisakinėti maisto internetu“, – pranešime spaudai pažymi A. Mikalauskas. 

E. parduotuvės vadovas klientams šiuo metu rekomenduoja planuoti savaitinius apsipirkimus – vienu kartu užsisakyti prekių ilgesniam laikui ir visą krepšelį iškart. Taip pat norintiesiems užsakymą gauti greičiau, rinktis kitus prekių atsiėmimo būdus: „Drive in“ prekių atsiėmimą tiesiai į automobilį, atsiėmimą Vilniuje esančiose stotelėse-maistomatuose ar apsipirkimą per „Barbora Express“. 

Užsakymų ir naujų klientų skaičiaus augimas – ne vienintelis šiemet itin išaugusią e. prekybos maistu svarbą rodantis rodiklis.

Tarp „Google“ paskelbtų populiariausių Lietuvos verslo segmento paieškos rezultatų e. parduotuvė „Barbora“ atsidūrė 5-oje vietoje. Estai e. parduotuve domėjosi dar dažniau – Estijos „Google“ paieškos rezultatų sąraše įmonė 3-ia.

Pasak A. Mikalausko, tokie rezultatai rodo, kad e. prekyba maistu šiemet buvo tarp svarbiausių gyventojams paslaugų, o investicijos į įmonės plėtrą ir paslaugos tobulinimą buvo savalaikės ir reikalingos. 


    2020-12-17

    Parašykite komentarą

    El. pašto adresas nebus skelbiamas. Visų komentarų autorių IP adresai yra skelbiami viešai.

    Parama

    Jei Jums patinka „Atviros Klaipėdos" žurnalistų rengiami straipsniai ir tikite visiškai atviros bei nepriklausomos žiniasklaidos idėja - paremkite mus, nes į VšĮ „Klaipėda atvirai" sąskaitą pervedama parama yra pagrindinis mūsų pajamų šaltinis.

    Paremti
    Atviri dokumentai

    VšĮ „Klaipėda atvirai" kiekvieno mėnesio pradžioje skelbia, kiek per praėjusį sulaukė paramos. Taip pat - detalią atskaitą apie visas praėjusio mėnesio išlaidas.

    Čia galite rasti ir portalo Etikos kodeksą bei VšĮ „Klaipėda atvirai" dalininkų sąrašą.

    Su dokumentais galite susipažinti čia
    Informacija

    Portalas „Atvira Klaipėda” priklauso
    VšĮ „Klaipėda atvirai”. Plačiau apie įstaigą ir portalą galima paskaityti čia.

    Puslapio taisyklės. 

    Redakcijos adresas: Bangų g. 5A-3F, Klaipėda, LT-91250, Tel. + 370 650 77550
    el. paštas: info@atviraklaipeda.lt