„Vakarų laivų gamyklos” (VLG) įmonių grupė praneša, jog metų pabaigoje jos dokų rikiuotę papildė ir savo darbą pradėjo antrasis „Panamax“ laivams remontuoti skirtas plaukiojantis dokas. Kituose dvejuose dokuose, kuriais disponuoja bendrovė, darbas taip pat verda.
Darbui paruoštas „Panamax“ tipo laivų remontui skirtas dokas PD-170 gruodžio pabaigoje remontui priėmė pirmąjį laivą − tarptautinei laivybos ir logistikos įmonei DFDS priklausantį 186 m ilgio ir 25 m pločio keltą „Optima Seaways“, kuris prie VLR krantinių remontui atplaukia nebe pirmą kartą.
Keltui palikus akvatoriją, netrukus jo vietą doke užėmė remontui atplaukęs valstybinei Lenkijos keltų įmonei „Polferries“ priklausantis keltas „Baltivia“, kurio ilgis yra 147 m, o plotis − 24 m.
Tuo pat metu didžiausiame Baltijos šalyse plaukiojančiame doke PD 12 bei anksčiau didžiausiu laikytame, o dabar mažiausiame doke Nr.219, vykdyti kompanijai „TT-Line“ priklausančių įspūdingo dydžio keltų atnaujinimo darbai. Pranešama, kad vienas iš jų, „Marco Polo“, jau suremontuotas ir prieš keletą dienų paliko VLG įmonių grupės akvatoriją, o antrąjį laivą – „Robin Hood“ planuojama užbaigti modernizuoti artimiausiu metu.
Pasak VLG įmonių grupės generalinio direktoriaus Arnoldo Šileikos, ženkliai išaugę bendrovės dokavimo pajėgumai atveria naujas galimybes aptarnauti daugiau ir didesnių laivų bei papildyti bendrovės užsakymų portfelį.
„Džiaugiamės, jog pradėjus operuoti visais VLG įmonių grupės turimais dokais, įžengėme į naują etapą, tapome konkurencingesni, galime pasiūlyti platesnį paslaugų spektrą užsakovams bei remontui priimti didesnio tonažo − „Panamax“, „Post-Panamax“ ir „Aframax“ tipo laivus bei sėkmingai konkuruoti su didžiosiomis Europos laivų remonto įmonėmis. Visgi negalime sustoti ir atsikvėpti pusiaukelėje, kadangi galutinis tikslas dar nepasiektas. Bendromis pastangomis privalome toliau ryžtingai skintis kelią būtinų pokyčių link, sistemingai judėti į priekį, nuolat didinti savo pajėgumus, kad ateityje galėtume didžiuotis šiuolaikišku, technologiškai pažangiu, konkurencine prasme dar pajėgesniu uostu”, − VLG pranešime spaudai pažymi A. Šileika.
Pranešime informuojama esą sėkmingai atliktos investicijos į Malkų įlankos infrastruktūrą leis užsitikrinti dar tvirtesnes pozicijas laivų remonto rinkoje, o pirmuoju rekonstrukcijos etapu numatyti krantinių gilinimo darbai jau atlikti.
Šiuo metu rekonstruojama eilė susidėvėjusių krantinių, kurios neleido išnaudoti visų turimų infrastruktūros galimybių. Užbaigus šiuos darbus, įmonei atsivers naujos galimybės prišvartuoti, remontuoti didelio tonažo laivus.
Skelbiama, jog įgyvendinant Malkų įlankos išvystymo projekto, svarų indėlį įnešė ir lėšų skyrė Uosto direkcija. Dar didesnių teigiamų pokyčiu tikimasi Vyriausybei pritarus projektui, kuriuo numatyta direkcijai suteikti daugiau įgaliojimų plėtojant, modernizuojant laivų statybos ir remonto veiklas.
0 Comments