Pirmasis visiškai atviras naujienų portalas
2021-03-04 |
Lietuvos jūrų krovos kompanijų asociacija (LJKKA) turi naują prezidentą.
Juo išrinktas UAB Klaipėdos konteinerių terminalo (KKT) generalinis direktorius Vaidotas Šileika. Šias pareigas jis perėmė iš Birių krovinių terminalo generalinio direktoriaus Vidmanto Dambrausko, kuris asociacijai vadovavo nuo 2017 m.
V. Šileika pabrėžia, kad jo, kaip LJKKA prezidento pareiga. bus tęsti darbą sprendžiant uosto kompanijoms aktualius klausimus.
„Uoste staigių pokyčių nebūna, laukia tęstiniai darbai. Vienais svarbiausių asociacijos prioritetų ir toliau liks uosto infrastruktūros plėtros klausimai, siekis užtikrinti palankias sąlygas uosto industrijai. Lietuvoje turime vienintelį uostą, kurį privalome visiškai išnaudoti ir gauti maksimalią naudą, todėl itin svarbu sudaryti palankias sąlygas uosto kompanijų veiklai ir jos plėtojimui“, – pranešime spaudai teigia naujasis LJKKA prezidentas.
Jis pažymi, kad Klaipėdos uostas šiandien yra vienintelis rytinėje Baltijos pakrantėje, kurio rodikliai neprastėja, o net gerėja. Ir tai yra uoste veikiančių krovos kompanijų nuopelnas.
Visam pasauliui vis garsiau kalbant apie tvarumą versle ir kasdieniame gyvenime, V. Šileika pastebi, kad darnumo kryptis tampa viena iš prioritetinių sričių ir uoste.
„Žaliojo kurso kryptimi privalome eiti ir ja pamažu einame. Uoste vis daugiau dėmesio skiriame projektams, kurie padeda plėtoti išmanų ir aplinkai draugišką uostą, mažinti energetinių resursų sunaudojimą. Taip pat skatiname išmaniųjų technologijų plėtrą ir siekiame sudaryti sąlygas aukštos pridėtinės vertės darbo vietų kūrimui“, – kalba prezidentas.
V. Šileika LJKKA prezidento pareigas eis nebe pirmą kartą. Asociacijai jis vadovavo nuo 2013 m.
Ketvirtadienį vykusiame visuotiniame LJKKA narių susirinkime taip pat išrinkti ir du viceprezidentai, kuriais tapo V. Dambrauskas ir AB „Klaipėdos jūrų krovinių kompanija“ (KLASCO) generalinis direktorius Vytautas Štumbergas.
INFORMACIJA
LJKKA įkurta 1999 m., po asociacijos vėliava susibūrusios šešiolika Klaipėdos uoste veikiančių krovos įmonių, Klaipėdos universitetas, Lietuvos aukštoji jūreivystės mokykla bei VšĮ Klaipėdos laivybos tyrimų centras. LJKKA kaip šakinė asociacija priklauso Lietuvos pramonininkų konfederacijai, Lietuvos verslo konfederacijai bei Europos privačių uosto operatorių federacijai (angl. FEPORT).
Įžūlumo viršūnė! KLASCO teršia, o jų vadovas rūpinsis žaliojiu uostu. Tai tikrai ne tik centrinė miesto dalis geležies rūdos dulkėse paskendę bus bet greitai visa Klaipėda su tokiomis apsaugos priemonių taikymu. Košmaras!
ir toliau gali tikėti „rimtais pareiškimais” į Žalio uosto kursą ir laukdami reikalauti taršos matavimo stotelių. Miesto politinė valdžia su visu Grubliausku uostininkų jau paimta, uosto BP planas pramuštas, meras tvarkingai supakuotas išskaidžius pozicijos daugumą ir rotacinio asociacijos prezidento misija bus valstybės vardu ir kasmet iš biudžeto įlieti daugiau finansinės injekcijos į privačias uosto kompanijas „infrastruktūros” vardu. Baltijos pr. jau pajudėjo. Už jas sumokėsime visi mes ir tikrai žaliuosime ne tik dabar, bet ir mūsų vaikai, anūkai.
Asociacijoje vyksta nepaaiškinami procesai: į viceprezidentus renkamas KLASCO geriausias melagis – matyt tikslas skleisti melą už uosto ribų dar su didesne jėga!
Nesistebėkit, tai yra uostininkų Asociacijos pareiškimas miestui ir klaipėdiečiams. Žaliojo uosto koncepcijos įgyvendinimu Klaipėdoje rūpinsis p. Štumbergas.