Per keturis pirmus šių metų mėnesius krova Klaipėdos uoste sumenko 16 proc. – iki 12,585 mln. tonų. Balandis yra net…
„KEPS2030“: nueita trečdalis kelio, orientuosimės į energetikos „habą” (1)
Į penktadienį surengtą Klaipėdos ekonomikos forumą, kurio tikslas – pristatyti išskirtinius Klaipėdos ekonominius projektus, problemas, iššūkius ir galimus jų sprendimus…
Klaipėdos krovinių terminalas krovos nemažina
Nors geopolitinė situacija gerokai supurtė logistikos sektorių, Klaipėdos uoste dirbantis UAB „Klaipėdos konteinerių terminalas“ (KKT) pirmąjį šių metų ketvirtį pasiekė…
Aloyzui Kuzmarskiui – LJKKA garbės prezidento vardas
Visuotiniame Lietuvos jūrų krovos kompanijų asociacijos (LJKKA) narių susirinkime Klaipėdos jūrų krovinių kompanijos „Bega“ valdybos pirmininkui Aloyzui Kuzmarskiui už lyderystę…
Uosto metinė krova gali sumažėti iki 19 mln. tonų (4)
Nepaisant itin sudėtingos geopolitinės padėties Uosto direkcija neketina stabdyti suplanuotų investicijų – 2022–2025 m. į uosto vystymą numatoma investuoti 350…
Krovinius galima prarasti per valandą, o jiems susigrąžinti gali prireikti metų, kelių, o kartais net dešimtmečio
Prognozavome, kad Lietuvai nutraukus baltarusiškų kalio trąšų tranzitą per Klaipėdos uostą, Baltarusija imsis atsakomųjų veiksmų. Girdimi Minsko režimo grasinimai per…
Atnaujino LJKKA ir Klaipėdos universiteto bendradarbiavimo sutartį
Lietuvos jūrų krovos kompanijų asociacija (LJKKA) ir Klaipėdos universitetas (KU) pasirašė atnaujintą bendradarbiavimo sutartį, pagal kurią įsipareigojo bendradarbiauti specialistų rengimo…
Uostininkai skambina pavojaus varpais (1)
Lietuvos jūrų krovos kompanijų asociacijos (LJKKA) prezidentas Vaidotas Šileika teigia, kad 2021-ieji buvo įtempti metai šiai industrijai, tačiau vis tiek…
Paminklas prancūzų karo belaisviams perkeltas į naują vietą (1)
Paminklas Prancūzijos karo belaisviams atminti iš Klaipėdos uosto veiklai naudojamos teritorijos perkeltas į visuomenei labiau prieinamą vietą – taip pat…