Pirmasis visiškai atviras naujienų portalas
2021-04-06 |
Rekonstruojant Baltijos prospekto ir Šilutės plento žiedinę sankryžą jau atsirado nenumatytų papildomų darbų. Tačiau tikinama, kad įtakos rekonstrukcijos greičiui jie neturės.
Klaipėdos savivaldybėje antradienį vykusiame pasitarime, kuriame dalyvavo ir rekonstrukcijos rangovai, ir projektuotojai, pritarta, kad atsiradusių nenumatytų darbų negalima ignoruoti.
„Esmė ta, kad dešinėje Baltijos prospekto pusėje, kuri dabar uždaryta, nuėmus dangą paaiškėjo, kad pagrindas nėra geros būklės ir jį reikia sutvirtinti. Techniniame projekte tokie darbai nebuvo numatyti, todėl juos ir aptarėme pasitarime. Realiai reikėjo mūsų principinio pritarimo, kad tokių darbų reikia. O sutvirtinti pagrindus tikrai reikia, nes jei to nepadarius vėl bus paklota nauja ištisinė asfalto danga, ji tiesiog neatlaikys sunkiojo transporto eismo“, – po pasitarimo tvirtino Klaipėdos savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotojas Andrius Dobranskis.
Jo teigimu, gatvės pagrindus reikia sutvirtinti maždaug 200 metrų ilgio ruože. Šiuo metu skaičiuojama, kiek tokie tvirtinimo darbai kainuos.
Kairėje Baltijos prospekto pusėje, kuri tris mėnesius buvo uždaryta praėjusių metų pabaigoje, gatvės pagrindai esą buvo geros būklės, jų papildomai sutvirtinti nereikėjo.
Šiaurine Baltijos prospekto puse dėl rekonstrukcijos darbų eismas buvo uždarytas kovo 17 dieną. Skelbta, jog ribojimai truks apie tris mėnesius. „Rangovai pažadėjo į šį terminą tilpti ir nepaisant to, kad atsirado nenumatytų darbų“, – patikino A. Dobranskis.
Ir nors eismas Baltijos prospektu bus atnaujintas tik mažiausiai po dviejų mėnesių, netrukus planuojama uždaryti vieną Vilniaus plento pusę. Įvažiuojantieji į Klaipėdą ties geležinkelio viaduku turės persirikiuoti į kitą Vilniaus plento pusę, kuria įprastai išvažiuojama iš Klaipėdos.
Numatoma, jog tokie eismo ribojimai gali prasidėti balandžio 20 dieną. Tačiau A. Dobranskis pabrėžė, jog Vilniaus plentas nebus uždarytas tol, kol nebus atidarytas laikinasis Lypkių kelias – papildomas išvažiavimas iš miesto.
„Šiuo metu Lypkiuose įrenginėjama geležinkelio pervaža, kuri reguliuos srautus. Kai „Lietuvos geležinkeliai“ ją pripažins tinkama naudoti, tada jau bus galima važiuoti laikinuoju keliu. Planas yra, kad šis kelias turi būti atidarytas apie balandžio 20 dieną“, – teigė pašnekovas.
Laikinasis Lypkių kelias turėtų tarnauti penkerius metus.
Problematiškiausios Klaipėdos žiedinės sankryžos rekonstrukcija, kurios rezultatas bus Baltijos prospekto estakada, turėtų būti baigta 2023 metais. Rekonstrukcijos kaina – 30,5 mln. eurų. Už tokią sumą rekonstruoti sankryžą pasiūlė rangos konkursą laimėjusi bendrovė „Kauno tiltai“.
1. Laivas SŪDUVIS stovės prie Pilies tilto, Dangės kairėje krantinėj, REGATOS vietoj.
2. Laivas „SŪDUVIS” bus „UŽKONSERVUOTAS”, o ne „NURAŠYTAS”.
Tiems, kas skaito komentarus tinklaraštyje ir jau žino kur Smiltynėje stovi „NURAŠYTAS” laivas „KOLYMA”,
rekomenduojame nuvykti dar į Klaipėdos geležinkelio stotį ir apžiūrėti „UŽKONSERVUOTĄ” juodą garvežį… …
Na čia kaip visasa Klaipėdoje. Vėl 10 metų tvarkysit Baltijos pr., kaip ir Tilžės g. sankryžą? Įdomu, kiek už tai ir kas atkatus gauna, už dešinmečius planus, kuriuos nekaip neįgyvendinami. Vienu žodžiu viena juoda skylutė ž…..oje, ir tiek.
Jai Klaipėdos pareigūnai taip uoliai tikrintu biudžeto išleidžiamus pinigėlius kaip tikrina kaukių nešiojimą tai Klaipėda klestėtu.
Kada baigsis tie dvejonių ištekliai, tik pradeda bet kokį nors ir labai reikalingą projektą prasideda lietuvaičių „genijų” nesveiki komentarai
Aplamai koks subingalvis sugalvojo tarptautinė perkėla daryti centre
Panasi kauno keliu afera kaip ir rusnes kelyje oj oj oj kas dedasi toj lietuvojtimad
tik dėl blogo valdymo, visiško nesugebėjimo tvarkytis ir nemokšiškumo. Paskaitykit Savivaldos įstatymą – ten tiek teisių „vartyti” reikalus neprileidžiant respublikinių(Vilniaus) bondzų, kad oi oi oi. Bet ką gali padaryti kvaili mulkiai? Ogi tik kvailystes. Bet užtai kaip valdžios nori! Iki sąmonės netekimo. 😀
Klaipėda,tai Pskovas prie jūros. Pagal mentalitetą ir t.t. Buvo fantastiškas mažas gražus miestas iki 1944….vėliau,po cccp konclagerio,tik nugriauti ir statyti naują…Deja
respect
„Klaipėda kaip Pskovas..”, ” tik nugriauti..”. Eik ir griauk savo vado simbolį Tvartelį pakaunėj. Mūsų uostamiestis ir fainas ir gražus tik valdžia jo nemyli ir neprižiūri … Bet ką norėt jeigu čia tiek metų tikrų miesto patriotų nėra, o tik krūva skūpašiknių verslininkų ir konservai su liberastais į postų kėdes įaugę, sėdi? Žmones jie niekina, paveldo neprižiūri, visur miesto erdvės bjauroja, medžius kerta.. Jei kupiūros kampo sau nemato tai net galvos ne pasuks į tą pusę. Taip kad čia tikrai ne tavo Pskovas.
Nuo pat pradžių buvo pagalvota kaip kažkam laimėti darbų konkursą, o po to pabranginti sutarties kainą. Žurnalistė galėtų pakalbinti savivaldybės klerkus kodėl grunto tyrimas nebuvo numatytas projektavimo užduotyje.
Avinai sėdi savivaldybėje, mąsto tik apie savus reikalus
Čia ne gruntas blogas, čia papildoma milijonų afera planuojama… Darbai tik prasidėjo, o jau baigiasi pinigai.
Čia juk Lietuva, be otkatu keliai nesistato…ir keliukas pabrangs kokiais 10 mln.
svarbu kažką kažkaip pradėti o paskui mes žinom kaip milijonais sąmatą šert:D
Labai nesuprantami sprendimai.kodėl nebuvo galima Lipkių kęlią paruošti anksčiau,prieš rekonstrukciją.ir ta estakada,nuima problemą vienoje vietoje,kitoje sukels.krovininių mašinų srautas niekur nedings,tik persikels i kitą vietą.
O kur parašyta, kad neturi ??????
Vadinasi nežinot
Neįtikėtina, kairėje gerai, dešinėje blogai.
Avinu banda nesupranta kad estakada reikalinga iki Minijos gatvės, tie patys avinai nesupranta kad į Lipkius reikia keturių juostų… avinai ir tiek
Jo kamstis nusikels i taikos pr..kol ten nebus tunelio ar estakados.. furos smarve leis nebe vilniaus plente o baltijos pr
Kol nesutvarkysite Rimkų pervažos,ar viaduko per šią įžymia pervaža,negalima panaikinti Lipkiu kelio.Kodel Lipkiu kelias įrengiamas 5 metams,manau klaipėdiečiams šitas kelias būtinas visam laikui.
Ponai, tai prieš projektuojant nebuvo atlikti geologiniai tyrimai? Išeina, kad tik galvojote ir nesiaiškinote dėl grunto.
Kur parasyta kad savivaldybe turi atlikti geologinius tyrimus?
Projektavimo užduotyje.
O gal ten niekas neparašė 🙂 🙂 🙂
Ką gali atsakyti geologija, kuri yra taškinė tokiame dideliame plote? Būtų nusikalstama atsikasus ir pamačius silpnus gruntus jų nesustiprinti. Visi norime kokybės, o kai mums ją pasiūlo esame pikti.
Statant kelius, berods, kas 50 metrų rekomenduojama tirti gruntą. Aišku, niekas apie tai nežinojo 🙂
Vištydžių ūkis ta savivaldybė, garsiai kudachtalina ir tiek