Vilkikų vairuotojai piktinasi sąlygomis kelte

Svarbu, Uostas ir jūra

„Atvira Klaipėda” sulaukė vilkikų vairuotojų skundų, kad situacijai dėl COVID-19 vis dar nesikeičiant į gerą pusę jie bendrovės „DFDS Seaways” keltuose jau yra priversti apsistoti kajutėse po keturis, nors dar neseniai galėjo plaukti po vieną ar du.

Bendrovė savo ruožtu tvirtina, kad dėl didesnio saugumo yra ėmusis veiksmų, kurie jai neša nuotolius, o Velykų laikotarpiu susidarė itin didelis pervežimo paslaugų poreikis.

Martyno Vainoriaus nuotr.

Su žurnalistais susisiekęs vilkiko vairuotojas plaukė pirmadienio vakarą iš Klaipėdos į Švedijos uostą Karlshamną keltu „Optima Seaways”. Vyro įsitikinimu, „DFDS Seaways” pradėjo nepaisyti elementarių saugumo reikalavimų.

„Nuolat tenka vežti krovinius į Švediją ir naudotis keltų paslaugomis. Iki šiol visada kajutėse būdavome po vieną, maksimum – du. O dabar pasakė, kad teks būti keturiems. Tai kokia čia koronaviruso prevencija?”, – piktinosi vyriškis.

DFDS Komunikacijos vadovas Baltijos šalims Vaidas Klumbys patvirtino, kad dabar kartais daliai vairuotojų tenka keliauti būnant po 3 ar 4 kajutėje.

„Dėl susikaupusių krovinių į Švediją po velykiniu laikotarpiu, susidarė didelė paklausa jų pervežimui iš Klaipėdos į Karlshamną. Galime suprasti vairuotojų nusivylimą, bet kita išeitis būtų neimti dalies krovinio, kas sukeltų vežėjų bendrovių pasipiktinimą. Dar prieš metus vairuotojai paprastai gyveno po 4 kajutėje, ir tai buvo suprantama kaip norma. Pavasarinio karantino metu, vertindami COVID riziką, mes savanoriškai susimažinome savo pajamas, paskirdami dalį keleivinių kajučių vairuotojams, tam, kad juos apgyvendintume po du. Švedijos linijoje dirba du nevienodą kajučių skaičių turintys laivai. Tam, kad populiariomis dienomis, pavyzdžiui, sekmadieniais, iš Klaipėdos išvykstantys vairuotojai galėtų keliauti kajutėse po du, laivai šeštadienį daro du papildomus reisus, kurie mums yra nuostolingi, bet taip  didesnės talpos laivas sekmadienį atsiduria Klaipėdoje. Šie sprendimai mums generuoja nemažas papildomas išlaidas”, – sakė V. Klumbys.

Jis akcentavo, kad  kelte užtikrinamos visas saugumo priemones – yra dezinfekciniai skysčiai, garsiniais saugos pranešimais primenama apie būtinybę laikytis saugaus atstumo bei dėvėti apsaugines kaukes, yra sužymėtos vietos laukti savo eilės prie maitinimo ir panašiai.

„Dar pavasarinio karantino metu turėjome diskusijas su savo klientais ir priėjome vieningos nuomonės, kad tam tikrų profesijų atstovai, įskaitant transportą ir logistiką, bus priversti prisiimti didesnę COVID riziką”, – sakė jis.

Galiojančioje Vyriausybės nutarimo dėl karantino paskelbimo Lietuvoje redakcijoje keleivių gabenimo sąlygos keltais nėra kaip nors išskirtos. Jame yra tik punktas, kuriuo ribojamas keliavimas miesto, tarpmiestinio ir priemiestinio reguliaraus susisiekimo keleivinio transporto maršrutais – tarpmiestiniame ir priemiestiniame transporte leidžiama užimti tik sėdimas vietas ne mažesniu kaip vieno metro atstumu, o miesto transporte leidžiama užimti sėdimas ir stovimas vietas, jei tarp asmenų užtikrinamas ne mažesnis kaip vieno metro atstumas.

3 Comments

  1. Husky

    Atsakymas „ne furistui”,pirma,neminėk Dievo vardo be reikalo,rašyk jį iš didžiosios raidės,antra,išmokite rašyti be klaidų,nes taip rašo tik kiaulės,kurios ir neprilenda prie savo lovio,kai maitinasi vilkikų vairuotojai,na ir trečia,pagarbos profesijai,kuri dar išlaiko ekonomiką,pristatydama tokiems „sofos riteriams”,kaip tamsta,online užsakytą šlamštą…Na,o DFDS’ui,nepudrykite smegenų dėl užimtų kajučių,dažnai keliuosi jūsų keltais,tad nesunku paskaičiuoti santykį kajučių pagal evakuacijos planą ir vairuotojų skaičių.Kodėl tokios situacijos neturi keltų „TT LINE”,”STENA LINE”,”FINNLINK” linijos? Atsakymas vienas-nesugebėjimas greitai paruošti visų kajučių,nes jūsų darbuotuojai,kaip „barbės-devyndarbės”,ta pati darbuotoja ir barmenė,ir kajučių tvarkytoja,ir dar bala žino kas! Taip,kad V.Klumbį,nesėdėk klomboje,o imkis proto,nelygink kelto sąlygų kajutėje nuo 12h.iki 22h.priklausomai kur plaukiam,su miesto autobusu,kuriame praleidžiame trumpą laiką! Dėkui už kantrybę skaičiusiems.
    P.s.meškute,myliu Tave 😉

    Reply
    • Meškė

      Mrrrr,teisingai paurzgei ,myliukas ??

  2. Ne furistas

    Prie gero greit pripramtama,kur geriau rasi kai gali vienas kajutej issimiegot,na maximum dviese, ir kitas parejes nesiprauses peasmirdes prakaitu nesigula tau is virsaus ar apacios. Kosel nesiskundi kad prie stalo valgykloje ir eileje puldami prie lovio edesio nepaisot patys elementariausiu saugaus atstumo ir higienos dalyku.? Neduok dieve su furistu vienoj kajutej plaukt 🙂

    Reply

Submit a Comment

El. pašto adresas nebus skelbiamas. IP adresas bus rodomas viešai. Būtini laukeliai pažymėti * ženklu.

Pranešti klaidą
Please enable JavaScript in your browser to complete this form.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Uostas ir jūra

Uosto krovos lyderis toliau auga

Klaipėdos konteinerių terminalas (KKT) per pirmąjį šių metų ketvirtį krovos apimtis augino 16,5 proc. – iki 1,67 mln. tonų. Pernai ...
2024-04-09
Skaityti daugiau

Konsultacijos

Kodėl nuseko jūra?

Šiomis dienoms prie jūros lankęsi žmonės pastebėjo, jog mūsų paplūdimiai tapo gerokai platesni. Nors kažkam gali pasirodyti, kad jūra nuseko ...
2024-03-15
Skaityti daugiau

Svarbu, Transportas

Dėl „furų" sutramdymo - kritikos rimbai Uosto direkcijai

Bendrovės „DFDS Seaways” prašymas leisti trims elektriniams vilkikams važiuoti pirmyn ir atgal Minijos gatve, tarp Baltijos pr. ir Kalnupės gatvės, ...
2024-02-26
Skaityti daugiau

PARAMA

Jei Jums patinka „Atviros Klaipėdos” žurnalistų rengiami straipsniai ir tikite visiškai atviros bei nepriklausomos žiniasklaidos idėja – paremkite mus, nes į VšĮ „Klaipėda atvirai” sąskaitą pervedama parama yra pagrindinis mūsų pajamų šaltinis.

ATVIRI DOKUMENTAI

VšĮ „Klaipėda atvirai” kiekvieną mėnesį skelbia, kiek per praėjusį sulaukė paramos. Taip pat – detalią atskaitą apie visas praėjusio mėnesio išlaidas.

Čia galite rasti ir portalo Etikos kodeksą bei VšĮ „Klaipėda atvirai” dalininkų sąrašą.

Susipažinti su dokumentais.

INFORMACIJA

Portalas „Atvira Klaipėda” priklauso VšĮ „Klaipėda atvirai”. Plačiau apie įstaigą ir portalą galima paskaityti čia.

Puslapio taisyklės.

Redakcijos tel. + 370 650 77550
el. paštas: info@atviraklaipeda.lt

Pin It on Pinterest

Share This