Valdiškų įmonių reorganizacija: nebeliks „Gatvių apšvietimo“

Miestas, Svarbu

Klaipėdos savivaldybės valdomų įmonių skaičius veikiausiai sumažės. Miesto tarybos kolegija ketvirtadienį pritarė sumanymui reorganizuoti dvi valdiškas bendroves, kurios taptų viena – „Gatvių apšvietimą“ norima prijungti prie „Klaipėdos autobusų parko“.

Bendrovė „Gatvių apšvietimas” veikiausiai bus prijungta prie „Klaipėdos autobusų parko” – pirmasis palaiminimas jau gautas. Martyno Vainoriaus nuotr.

Klaipėdos savivaldybės Turto valdymo skyriaus vedėjas Edvardas Simokaitis pabrėžė, jog galutinį sprendimą dėl įmonių reorganizacijos turės priimti miesto taryba, o klausimas kolegijai teikiamas tik todėl, kad norima išgirsti pirminę nuomonę, ar sumanymas reorganizuoti dvi įmones yra geras.

Klaipėdos savivaldybė iš viso kontroliuoja aštuonias įmones. „Vertindami turimų įmonių paketą, Ekonominio bendradarbiavimo plėtros organizacijos bei kitas rekomendacijas dėl įmonių efektyvinimo, jų skaičiaus koregavimo, galbūt nebūtinų įmonių atsisakymo, esame išgryninę dvi įmones, kurios savo vykdoma veikla ir teikiamomis paslaugomis galėtų viena kitą papildyti“, – kalbėjo E. Simokaitis.

Anot jo, tikslinga yra apjungti dvi bendroves – „Gatvių apšvietimą“ ir „Klaipėdos autobusų parką“. Beje, pastarosios bendrovės direktorius Vaidas Ramanauskas jau ilgiau nei metus laikinai vadovauja „Gatvių apšvietimui“, kai šios įmonės valdyba iš pareigų atleido generalinį direktorių Dangerą Aleksandrovą.

E. Simokaitis dėstė, jog „Klaipėdos autobusų parkas“ ir „Gatvių apšvietimas“, joms tapus viena bendrove, būtų stipri įmonė, vykdanti veiklas, susijusias tiek su keleivių vežimu, tiek su eismo priežiūros ir eismo saugumo užtikrinimu.

„Įmonės viena kitą tikrai papildytų, paslaugų spektras tikrai padidėtų – nuo autobusų elektrifikavimo tinklo, įkrovos stotelių plėtros iki eismo saugumo, reguliavimo, koordinavimo sistemos gerinimo. Teikiant keleivių vežimo paslaugą, galima gauti operatyviausią informaciją apie transporto situaciją ir ją pritaikyti taip, kad eismo reguliavimo sistema Klaipėdoje veiktų kuo geriau“, – tvirtino E. Simokaitis.

Numatoma, jog šios įmonės būtų reorganizuojamos prijungimo būdu – „Gatvių apšvietimą“ prijungus prie „Klaipėdos autobusų parko“. Pastarojoje bendrovėje šiuo metu dirba 329 žmonės, o „Gatvių apšvietime“ – 38. Po prijungimo liktų viena bendrovė – „Klaipėdos autobusų parkas“, kuriai ir toliau vadovautų dabartinis generalinis direktorius V. Ramanauskas.

E. Simokaitis tvirtino, jog ekonominė nauda per metus siektų apie 300 tūkst. eurų, nes atlyginimą reikėtų mokėti tik vienam vadovui, būtų tik viena valdyba, o dabar yra dvi, abiejuose yra nepriklausomų narių, kuriems mokamas atlygis.

Numatoma, jog po reorganizacijos būtų panaikinta 13 pareigybių, didžioji dalis jų esą yra administracijoje.

Be to, numatoma, jog pastatą Rūtų gatvėje, kuriame dabar veikia bendrovė „Gatvių apšvietimas“, būtų galima išnuomoti rinkoje ir gauti papildomų pajamų į biudžetą, nes prijungtos įmonės darbuotojai persikeltų į „Klaipėdos autobusų parko“ patalpas.

Numatoma, kad reorganizacijos procesas gali užtrukti nuo pusmečio iki metų.

„Visi argumentai išsakyti. Šitų dviejų įmonių apjungimas atneš realią naudą“, – įsitikinęs buvo miesto tarybos kolegijos narys Aidas Kaveckis.

Politikė J. Simonavičiūtė pasigedo skaidrumo. „Argumentų primesta daug, tik nepasakyta esminių dalykų, kodėl apsirinktas toks reorganizacijos būdas ir būtent tų dviejų įmonių. Man trūksta skaidrumo ir manau, kad administracija turėjo bent jau panagrinėti alternatyvas ir tada pateikti kolegijos siūlymui. Dabar matau, kad sprendimas teikiamas tik gauti palaiminimą. Autobusų parkui tikrai nereikėtų primetinėti tiek papildomų funkcijų“, – savo nuomonę reiškė J. Simonavičiūtė.

Miesto tarybos kolegijos narys Rimantas Taraškevičius pabrėžė, kad jam skaidrumo užtenka, todėl jis ir pritars sumanymui ruošti miesto tarybos sprendimą dėl įmonių reorganizacijos, nes būtent miesto taryba ir turi apsispręsti tokiu klausimu.

Septyni kolegijos nariai pasisakė už tai, kad būtų pradėtas „Gatvių apšvietimo“ prijungimo prie „Klaipėdos autobusų parko“ procesas, prieš balsavo vienas, o trys susilaikė.

6 Comments

  1. Miestietis

    Aha. Ir kai reikės tvarkyt gedimą, tai pusmetį lauksi… Dabar Gatvės apšvietimas gedimą užregistruoja ir po porą dienų sutvarkyta. O kas bus po sujungimo? Taip jau nori viena organizacija viską apziotioti, o rezultatas pšš.

    Reply
  2. Alex

    Vau, tai bent „proto bokštai”, ko toliau, to gražiau.

    Reply
  3. Diana

    Gatviu apsvetima logiskai butu perduot el.tinklams

    Reply
  4. K ir T

    Ar tik ne Kaveckis su Taraškevičium užsimanė pastatų?

    Reply
  5. mh

    Keistas gi Sis tipo naudingas viena kita papildančiu veiklu susijungimas. O gal realus pavyzdys kaip valdoma Klaipedos miesto savivalda bei kaip dirbama Klaipedos miestiečiu labui. Ar ne keista jaugtis – automechanikas spręs kokius pirkti kabelius lauko apšvietimui arba elektrikas spręs kokius cilindrus reikia keisti autobuso varikliui. Tiesiog vunderkindus savivaldybe administracija su atskirais politikais ruošia. Butu šaunu kad kas nors paviešintu tarybos nariu pavardes kurie balsavo už sujungimą, kad galėtume ateityje ju veiksmus savivaldos veikloje analizuoti ir per balandžio pirmąja skelbti viešai. Kad toje taryboje yra žymus Kaveckis tai jau iš straipsnio aišku o kas kiti???? Skardus gi šis politikas, turi daug veiklu, yra protingas ir atleistina kad savo veiklas kryžmina, tik įdomu kaip jam sekasi sukryžminti picos ar cepelinų gaminimą su kirpėju žirkliu darbukais? O gal tos verslo genialios idejos baigiasi tik patalpų nuomele toms veikloms??? Tad gal ir čia jis mato didžia verslo vizija kaip autoremontininkas su elektros montuotoju kepa plynelius ir uždirba pinigus, o tuo tarpu savivaldybės administracija užsiima Gatvių apšvietimo pastato nuoma iki to momento kada garsiai paskelbs kad pastatą nenaudinga nuomoti ir ji reikia parduoti. Ką gali žinoti iš kur ateina genialios mintys.

    Reply
  6. Visagalintis

    Ramanauskas gali su autobusų parku viską – ir gatves valyti, ir apšviesti, ir šiukšles būtų iš Neringos vežęs, bet nepavyko. Nieko, su elektriniais autobusais uždirbs. Galės dukrytei dar vieną naują mašinytę nupirkt.

    Reply

Submit a Comment

El. pašto adresas nebus skelbiamas. IP adresas bus rodomas viešai. Būtini laukeliai pažymėti * ženklu.

Pranešti klaidą
Please enable JavaScript in your browser to complete this form.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Svarbu, Verslas

Senąją pirtį valdys transportininkai

Klaipėdos miesto taryba ketvirtadienį pritarė mero siūlymui reorganizuoti  UAB „Vildmina“, valdančią pirtį Trilapiop gatvėje, prijungiant ją prie savivaldybės bendrovės „Klaipėdos ...
2024-04-25
Skaityti daugiau

Fotoreportažai, Verslas

Klaipėdos pramoninkams vadovaus Rimantas Juška 

Klaipėdos pramonininkų asociacija (KPA) ketvirtadienį vykusiame visuotiniame susirinkime išsirinko savo naują vadovybę. Martyno Vainoriaus nuotr. Dvi kadencijas – ketverius metus ...
2024-04-11
Skaityti daugiau

Spyglys

Aido Kaveckio pelėkautai naiviems piliečiams*

Šiam politikui per Finansų ir ekonomikos komiteto posėdį pasiūlius Trilapio gatvės pirties paslaugas teikti nemokamai, jo kolegos suskubo priimti, kad ...
2024-04-04
Skaityti daugiau

PARAMA

Jei Jums patinka „Atviros Klaipėdos” žurnalistų rengiami straipsniai ir tikite visiškai atviros bei nepriklausomos žiniasklaidos idėja – paremkite mus, nes į VšĮ „Klaipėda atvirai” sąskaitą pervedama parama yra pagrindinis mūsų pajamų šaltinis.

ATVIRI DOKUMENTAI

VšĮ „Klaipėda atvirai” kiekvieną mėnesį skelbia, kiek per praėjusį sulaukė paramos. Taip pat – detalią atskaitą apie visas praėjusio mėnesio išlaidas.

Čia galite rasti ir portalo Etikos kodeksą bei VšĮ „Klaipėda atvirai” dalininkų sąrašą.

Susipažinti su dokumentais.

INFORMACIJA

Portalas „Atvira Klaipėda” priklauso VšĮ „Klaipėda atvirai”. Plačiau apie įstaigą ir portalą galima paskaityti čia.

Puslapio taisyklės.

Redakcijos tel. + 370 650 77550
el. paštas: info@atviraklaipeda.lt

Pin It on Pinterest

Share This