Lypkių gatvės atidarymas pagelbės ir Rimkų gyventojams?

Svarbu, Transportas

Rimkų gyventojai ne pirmus metus atakuoja Klaipėdos miesto valdžią, ragindami ją kuo skubiau spręsti sunkiojo transporto srautų problemą šioje uostamiesčiui priklausančioje gyvenvietėje.

Šis klausimas buvo nagrinėjamas ir ketvirtadienį vykusiame Klaipėdos savivaldybės Eismo saugumo komisijos posėdyje. Į komisijos narius kreipęsis Rimkų gyventojams atstovaujantis Žydrūnas Martinavičius iš esmės pateikė ultimatyvius reikalavimus drausti sunkiojo transporto eismą keliu, vedančiu per Rimkus iš Švepelių.

Komisijos posėdyje dalyvavusi Seimo narė Ligita Girskienė priminė ir kitą daugybę metų neišsprendžiamą Rimkų problemą – transporto eiles prie geležinkelio pervažos. Palmiros Mart nuotr.

Jo teigimu, D kategorijos keliu yra draudžiamas sunkiojo transporto eismas, tačiau iš LEZ šiuo žvyrkeliu nuolat kursuoja sunkieji vilkikai.

„Problema yra ta, kad eismas kelia grėsmę gyventojams, namai yra šalia gatvių, transportas juda be perstojo, yra padarytas magistralinis eismas, visi tie triukšmai mums yra didžiulė problema”, – sakė rimkiškis. Pasak jo, gyventojai dėl to kreipėsi į įvairias instancijas, tarp jų – ir į Seimo narius.

„Norim, kad mūsų problema būtų išgirsta ir kad būtų laikomasi įstatymų. Reikalaujame uždrausti transporto eismą komercinės paskirties zonos per D kategorijos gatves. Reikalaujame, kad tos kategorijos gatvės būtų naudojamos kaip pagalbinės”, – reikalavimus komisijos nariams žėrė Ž. Martinavičius.

Jis taip pat sakė, jog Rimkų bendruomenė nesutinka, kad minėtas žvyrkelis būtų išasfaltuotas, tuo nustebindamas Klaipėdos laisvosios ekonominės zonos direktoriaus pavaduotoją Raimondą Baką.

„Tas žvyrkelio asfaltas irgi atsirado iš tų pačių gyventojų nusiskundimų, gyvenančių jau greta mūsų zonos, susilaukdavome skundų dėl dulkėtumo, ypač vasarą, ten tikrai milžiniškas kietųjų dalelių kiekis ir ieškojom, kaip tą problemą spręsti”, – sakė jis.

Pasak R. Bako, šiuo metu jau yra baigtos asfaltavimo darbų pirkimo procedūros, liko tik pasirašyti sutartį su nugalėtoju.

„Kadangi finansuojamas projektas Europos Sąjungos lėšomis, tai sutarties pasirašymas yra tik juridinis faktas”, – sakė jis.

Po diskusijų, kokio tonažo sunkiajam transportui leisti judėti minėta gatve, galiausiai balsų dauguma lėmė, jog komisijos nariai pasirinko kompromisinį variantą – minėtu keliu drausti važiuoti didesnio nei 3,5 t transportui, kas atitinka krovininio transporto sampratą, bet gatvę leisti asfaltuoti.

„Transporto skyrius atraskit laiką, kada galit pastatyti tuos ženklus, o krovininis transportas dabar turi normalų pravažiavimą per Lypkių pervažą. Tikėkimės, jis ja ir naudosis”, – diskusijas apibendrino Eismo saugumo komisijos pirmininkas Gintaras Neniškis.

7 Comments

  1. Du

    Viadukus reikia statyti du, vieną vietoje šios laikinos pervažos, o kitą Lupkių g./ Palanga – Šilutė kelio sankirtoje, deja Rimkų pervažoje įrengti ką nors nėra techninių galimybių.

    Reply
  2. Klp

    Atidare Lypkiu pervaža, bet signalizacija mirgsejo tik kol kelias buvo uzdarytas- dabar tik Stop ženklas. Laukiame kol ka traukinys sutraiškys? Proto bokštai….

    Reply
  3. Kamaz

    O our dingy tam sunkiajam transportui?Klaipėda užkniso kamščiais.ka norėt durniu valstybė.padirbkit su sunkiuoju transportu tada kalbekit

    Reply
  4. RIČARDAS

    Kiek reikia Dūdoriui kadencijų mero poste, kad pastatytų Rimkų pervažoje viaduką ar tunelį,kiek jis gali kankinti žmones,tas pragaro vaikis.Plungės miestelis susitvarkė gražiausiai,tas lovio putros siurbėjęs per tą ištinusį kalklą galvos pasukti nebegali.

    Reply
  5. ezys

    kaip gerai, kad yra Seimo nariai, kurie primena apie Rimku pervaza, nes tikriausiai visi jau buvo ir uzmirse 🙂

    Reply
  6. Ona

    Nieko nuostabaus sunkusis transportas zuja ir pro Baukštininkus link Gargždų ,kad apvažiuoti magistralėje svarstykles

    Reply
    • Kamaz

      Svarstyklės neveikia jau senai.lekia kad aplenkti kamščius gerbiamieji.tarp kitko gera minti davėt.ir aš praleksiu jau tikrai Švepelių vaikų gaila vien dulkes nors laisto

Submit a Comment

El. pašto adresas nebus skelbiamas. IP adresas bus rodomas viešai. Būtini laukeliai pažymėti * ženklu.

Pranešti klaidą
Please enable JavaScript in your browser to complete this form.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Transportas

Integruotiesiems maršrutiniams taksi – 6 metai

Antradienį sukanka 6 metai, kai į viešąjį Klaipėdos transportą kaip integruota jo dalis įsiliejo maršrutiniai taksi. Per tą laiką M5, ...
2024-04-16
Skaityti daugiau

Transportas

100 000 000-asis keleivis gaus dovanų metinį bilietą

Šį ketvirtadienį peržengsime reikšmingą simbolinę ribą – šimtamilijoninę kelionę naujojo elektroninio bilieto sistemoje. Po šio fakto turbūt jau ir nebederės ...
2024-04-08
Skaityti daugiau

Transportas

Dirbtinis intelektas Klaipėdos autobusuose padės gaudyti zuikius*

VšĮ „Klaipėdos keleivinis transportas“ (KKT) pranešė, kad siekdama modernizuoti keleivių tikrinimo procesą ir užtikrinti teisingesnį bei efektyvesnį bilietų tikrinimo procesą, ...
2024-04-01
Skaityti daugiau

PARAMA

Jei Jums patinka „Atviros Klaipėdos” žurnalistų rengiami straipsniai ir tikite visiškai atviros bei nepriklausomos žiniasklaidos idėja – paremkite mus, nes į VšĮ „Klaipėda atvirai” sąskaitą pervedama parama yra pagrindinis mūsų pajamų šaltinis.

ATVIRI DOKUMENTAI

VšĮ „Klaipėda atvirai” kiekvieną mėnesį skelbia, kiek per praėjusį sulaukė paramos. Taip pat – detalią atskaitą apie visas praėjusio mėnesio išlaidas.

Čia galite rasti ir portalo Etikos kodeksą bei VšĮ „Klaipėda atvirai” dalininkų sąrašą.

Susipažinti su dokumentais.

INFORMACIJA

Portalas „Atvira Klaipėda” priklauso VšĮ „Klaipėda atvirai”. Plačiau apie įstaigą ir portalą galima paskaityti čia.

Puslapio taisyklės.

Redakcijos tel. + 370 650 77550
el. paštas: info@atviraklaipeda.lt

Pin It on Pinterest

Share This