„LiMA DAY KLAIPĖDA‘21“: kaip marketingas padeda verslui augti

Verslas
Avatar photoAtvira Klaipėda
2021-06-15

Šį ketvirtadienį, birželio 17-ąją, Klaipėdoje, Kultūros fabrike, ir internetu vyks verslo ir marketingo konferencija „LiMA DAY KLAIPĖDA‘21“, kurioje savo patirtimi dalinsis 15 profesionalų iš Lietuvos. Šių metų konferencijos pagrindinė tema – marketingas verslo augimui.

Pasak Lietuvos marketingo asociacijos (LiMA) direktorės Alvydės Palaimaitės, besikeičiančioje aplinkoje marketingo departamentas įvairiose įmonėse vis dažniau užima strategiškai svarbią rolę organizacijos valdymui, vartotojų patirties gerinimui ir viso verslo augimui.

„Norint atitikti klientų lūkesčius, reikia efektyviai organizuoti pardavimo procesus, suprasti klientų norus ir poreikius bei sėkmingai valdyti prekės ženklus. Tik strateginis požiūris į produktą, klientą ir verslo augimą bei bendradarbiavimas gali užtikrinti tvarų verslo augimą. Būtent tai lėmė šių metų konferencijos temą“, – pranešime cituojama A. Palaimaitė.

Visą dieną truksiančios konferencijos metu 15 pranešėjų dalinsis įžvalgomis apie efektyvų marketingą ir pardavimas ir sėkmingais verslo augimo pavyzdžiais. Šiemet „LiMA DAY KLAIPĖDA‘21“ bus kalbama apie tai, kokios marketingo strategijos spartina verslo plėtrą, kokie marketingo veiksmai skatina pardavimus, kaip ieškoti naujų pardavimų kanalų ir kaip tvarus požiūris ir bendradarbiavimas gali užtikrinti ilgalaikius rezultatus.

Mintimis, patirtimi ir idėjomis dalysis „Interactio“ bendraįkūrėjas ir vadovas Henrikas Urbonas, „Autoriai“ įkūrėja ir vadovė Giedrė Ona Šileikytė, „Marketologai“ direktorius ir konsultantas dr. Donatas Jonikas, „Kilo Health“ bendraįkūrėjas ir vadovas Tadas Burgaila, integruotos komunikacijos agentūros „co:agency“ partnerė Rūta Diržanauskaitė, ISM Vadybos ir ekonomikos universiteto docentė dr. Lineta Ramonienė, „10 Tiltų“ įkūrėja Aušra Pacevičiūtė, LiMA Klaipėda tarybos pirmininkė Indrė Razbadauskaitė-Venskė, „Primus“ partnerė advokatė Giedrė Dailidėnaitė, Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos rinkodaros skyriaus vadovė Dalia Gun, „Stand Up“ įkūrėja ir kūrybos vadovė Inesa Budginė, „NFQ.email“ komandos vadovas Matas Pocius, „We Are Marketing“ partneris Julius Kaknevičius, „SuperYou“ vadovas Mindaugas Lataitis ir „SuperYou“ verslo vystymo vadovė Gintarė Surgutanovienė.

Renginyje dalyvauti gyvai bus galima tik turint birželio 17 d. galiojantį galimybių pasą. Konferencija taip pat bus transliuojama internetu. LiMA nariams dalyvavimas internetu – nemokamas.

Žymos: | | |

Komentarai:

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. IP adresas bus rodomas viešai. Būtini laukeliai pažymėti * ženklu.

Pranešti apie klaidą

Please enable JavaScript in your browser to complete this form.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Kultūra

Atnaujintas filmas „Angelų takais“ atvyksta į Klaipėdą

Virtualios realybės filmo „Angelų takais“ kūrėjai pristato atnaujintą filmo versiją ir atvyksta į Klaipėdą, Kultūros fabriką. Nuorugsėjo 22 dienos čia ...
2024-09-16
Skaityti daugiau

Kultūra

Konferencijoje prisimins lietuviškos gramatikos krikštatėvius

Klaipėdiečiai ir miesto svečiai kviečiami į Klaipėdos apskrities Ievos Simonaitytės viešojoje bibliotekoje vyksiančią konferenciją, kurios metu bus prisiminti lietuviškos gramatikos ...
2024-06-05
Skaityti daugiau

Miestas

Kultūros fabrikas skelbia paieškų kampaniją

Kūrybinių industrijų inkubatorius „Kultūros fabrikas“ (KUFA) dešimtmečio proga skelbia kampaniją „(pa)ieškomas“. Pagrindinė Kultūros fabriko misija nuo pat jo įkūrimo pradžios ...
2024-04-23
Skaityti daugiau



Pin It on Pinterest

Share This