Klaipėdos pasiekimai susisiekimo srityje

Politikų tribūna

Audrius Petrošius, Seimo narys
2021-06-21

Komentarų: 8

Rinkimų metu pagrindinis mano pažadas, kad Klaipėdos balsas taps ne tik girdimas, bet ir vertinamas, kai kuriems atrodė labai aptakus ir vargiai pamatuojamas, tačiau visada sakau, kad už save geriausiai kalba darbai ir pasiekti rezultatai.

Trumpai apžvelgsiu Klaipėdos pasiekimus susisiekimo srityje.

Baltijos/Vilniaus žiedo Klaipėdoje konversija į viaduką. Projekto vertė – apie 30.5 mln. €, trukmė – 30 mėnesių, numatoma pabaiga – 2023 m. pirmoji pusė. Rangovas AB „Kauno tiltai”. Nors ir nesu tas vienmandatininkas, kuris kai kuriems vyresniems kolegoms įprastu būdu tampo biudžeto paklodę į savo pusę be jokių argumentų, tačiau nuo pirmųjų dienų Seime pavyko įtikinti kolegas, kad šios žiedinės sankryžos pertvarkymas yra nacionalinis interesas, nes labiausiai reikalingas sparčiai uosto logistikai, papildomai atkreipdamas dėmesį į tai, kad tai yra pagrindinis įvažiavimas į miestą, kiti du įvažiavimai yra kertami geležinkelio bėgių, kurių apkrovimas piko metu yra įtemptas, taip pat kad tokio dydžio projektas nėra pritaikytas miesto finansiniam pajėgumui.

Martyno Vainoriaus nuotr.

Rezultatas – jau šiemet vietoje planuotų 5 mln. eurų suplanuota skirti 8.5 mln. eurų iš įvairių šaltinių, tačiau neabejoju, kad bus rastas ir papildomas finansavimas, jeigu tik rangovas bus pajėgus padaryti darbų už didesnę sumą, o tikėtina, kad bus.

Sunkvežimių spūstys Baltijos prospekte pakeliui į Centrinį Klaipėdos terminalą (CKT). Kartu su Klaipėdos, CKT, Uosto direkcijos vadovais, ministerijos atstovais turėjome ne vieną audringą susitikimą ir manau, kad visi kartu bendrai radome sprendinius situacijai normalizuoti: iš miesto pusės pakoreguota sunkiasvorio transporto, vykstančio į CKT, eismo schema, kur reikalinga, ant kelio išbraižyti geltoni koriai, iš CKT vadovų pusės dalinai atidaryta/bus atidaryti dveji papildomi vartai transporto patekimui į CKT teritoriją – vieni įprastam transportui, kiti – skirti tik kroviniui atgabenti (tokie iki šiol buvo vieni, čia buvo, ko gero, pagrindinė spūsčių formavimosi priežastis). Papildomai CKT ieško būdų paspartinti patikros procedūras ir dar labiau padidinti pralaidumą.

Manau, kad kitos korekcijos įmanomos tik užbaigus Baltijos pr. viaduko statybų darbus, kai bus matoma reali situacija pagal pakitusias judėjimo tendencijas, o ar rezultatas jaučiamas jau dabar, galėtų atsakyti tik šalia gyvenantieji.

Jautrios sielos žmones (dažniausiai politikus) dėl darbų pasiskirstymo, kviečiu reaguoti ramiai – tai ne tik mano, tačiau bendro darbo su Klaipėdos savivalda ir ministerijų atstovais rezultatas. Politikos kitaip, kaip dirbant komandoje, neįsivaizduoju.

Be jokios abejonės, jei intrigų ir egocentrizmo būtų mažiau, bendrai pasiekti rezultatai galėtų būti dar geresni.

8 Comments

  1. BAISIAI GIRDIMAS BALSAS

    Ne tik ant visos Klaipėdos,bet ir ant visos Lietuvos.

    Reply
  2. Anonimas

    Viskas tik į gerą pusę. Daug metų niekas negalvojo apie miesto ateitį!

    Reply
  3. klaipėdietė

    pagyrūnų-pagyrūnas ir viskas

    Reply
  4. pasigyrė

    bet jei reiktų paaiškinti kur čia šio vaikinuko indėlis būtų šnipštas

    Reply
    • Nebūtų

      Nepergyvenkit. Tikrai nebūtų.

  5. Jonas

    Šaunuolis Seimo narys ! Daugiau tokiu ,kurie padarė gerą darbą ir informavo. Tegu visi taip daro.

    Reply
  6. Gyventojas

    Ponas ruosiasi jau rinkimams??? Sita estakada jau turejo buti pries desimtmeti, geda tokiai nevykusiai valdziai, kuri per desimtmeti numarino miesta…

    Reply
    • Aš

      Tai kaip tik ši valdžia jį stato. Nors pačiam matyt nesvarbu, nes jei būtų svarbu pasidomėtum. Įdomus faktas estakadą projektavo KVJUD (uosto direkcija), deja nesėkmingai ir čia istorija baigiasi, nors tiek klausimų neatsakyta 🙂

Submit a Comment

El. pašto adresas nebus skelbiamas. IP adresas bus rodomas viešai. Būtini laukeliai pažymėti * ženklu.

Pranešti klaidą
Please enable JavaScript in your browser to complete this form.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Miestas, Svarbu

„Mobingo problema“ savivaldybėje: užteko mokymų?

Sausio viduryje kilęs ažiotažas dėl naujosios Klaipėdos valdančiosios daugumos esą vykdomo mobingo Savivaldybės administracijoje bent jau instituciniame lygyje užsibaigė. Per ...
2024-03-27
Skaityti daugiau

Kriminalai ir nelaimės

Išpuoliai prieš trispalves tęsiasi

Policija pranešė, kad naktį į pirmadienį, apie 1.50 val., Klaipėdoje, prie Baltijos pr. 36-ojo namo, ant šaligatvio rasta valstybės vėliava. ...
2024-03-11
Skaityti daugiau

Kriminalai ir nelaimės

Pavogęs automobilį toli nenuvažiavo

Antradienį, apie 14.27 val., policija gavo pranešimą, kad Klaipėdoje, Baltijos pr., iš stovėjimo aikštelės dingo 3000 eurų vertės automobilis „VW ...
2024-03-06
Skaityti daugiau

PARAMA

Jei Jums patinka „Atviros Klaipėdos” žurnalistų rengiami straipsniai ir tikite visiškai atviros bei nepriklausomos žiniasklaidos idėja – paremkite mus, nes į VšĮ „Klaipėda atvirai” sąskaitą pervedama parama yra pagrindinis mūsų pajamų šaltinis.

ATVIRI DOKUMENTAI

VšĮ „Klaipėda atvirai” kiekvieną mėnesį skelbia, kiek per praėjusį sulaukė paramos. Taip pat – detalią atskaitą apie visas praėjusio mėnesio išlaidas.

Čia galite rasti ir portalo Etikos kodeksą bei VšĮ „Klaipėda atvirai” dalininkų sąrašą.

Susipažinti su dokumentais.

INFORMACIJA

Portalas „Atvira Klaipėda” priklauso VšĮ „Klaipėda atvirai”. Plačiau apie įstaigą ir portalą galima paskaityti čia.

Puslapio taisyklės.

Redakcijos tel. + 370 650 77550
el. paštas: info@atviraklaipeda.lt

Pin It on Pinterest

Share This