Lėšos Baltijos prospekto žiedinės sankryžos rekonstrukcijai kitąmet gali viršyti 10 mln. eurų

Politikų tribūna

Audrius Petrošius, Seimo narys
2021-12-03

Komentarų: 1

Retai kada tenka sudalyvauti konferencijoje, kuri prikaustytų mano dėmesį nuo ryto iki pat vėlaus vakaro, tačiau penktadienį vykusi Susisiekimo ministerijos organizuota savivaldybių konferencija „Laisvė judėti” neleido atsipalaiduoti nė akimirkai. Kartu su ministerijos, jai pavaldžių įstaigų ir savivaldybių atstovais intensyviai diskutavome apie tai, kas Lietuvos, regionų, savivaldybių ir žmonių laukia susisiekimo srityje iki pat 2035-ųjų, kokių bendradarbiavimo principų bus laikomasi.

Konferencija, prasidėjusi ministro pristatymu apie Lietuvos kelių tinklą, žvelgiant iš strateginės perspektyvos, kuriame aiškiai pamatėme objektyviais kriterijais ir aiškiais principais grįstų svarbiausių Lietuvai kelių ateitį, su aiškiais įsipareigojimais dabartinės valdžios kadencijos laikotarpiu, tęsėsi viceministro pristatyta Kelių plėtros priežiūros programa, dėl kurios dabar vyksta labai daug diskusijų Seime.

Išduosiu paslaptį, kurią detalizuosiu jau netolimoje ateityje – jei visgi pavyks pasiekti galutinio sutarimo, kad Klaipėdos miesto kelių tvarkymui ir plėtrai jau kitąmet gali papildomai tekti daugiau kaip 1,5 mln. €, manau, kad galime tikėtis ir tikrai ženklių injekcijų Baltijos/Vilniaus žiedinės sankryžos rekonstrukcijai, kuri kitąmet gali viršyti ir 10 mln. €.

Martyno Vainoriaus nuotr.

Diskutavome ir apie viešojo transporto ateitį Lietuvoje. Einama regioninio viešojo transporto keliu, kai gretimos regiono savivaldybės būtų jungiamos į bendrą viešo transporto sistemą tiek tarpusavyje, tiek pasiekiant regiono centrą, Klaipėdos regiono atveju – Klaipėdos miestą. Pristačiau Klaipėdą kaip teigiamą pavyzdį, jau ne pirmus metus viešojo transporto sistemoje peržengiančią miesto ribas ir, pasitelkdamas savo patirtį, renginio dalyviams pristačiau didžiausius laukiančius iššūkius, kurių pagrindinis, pirmiausia, rasti būdus įpareigoti gretimas savivaldybes susitarti tarpusavyje. Tai nėra lengva, bet tikiu, kad reikiami mechanizmai bus rasti. Klaipėda šioje srityje tikrai turi, kuo pasidalinti, tikiuosi, turėsiu galimybę prisidėti ir savo patirtimi.

Iki 2027-ųjų laukia labai įdomus periodas, kuomet visoje Lietuvoje matysime pastebimai besikeičiančius, elektrifikuojamus ir jaunėjančius autobusus, visos Lietuvos laukia ir ypatingas dviračių takų proveržis, kurių jungimas į bendrą tinklą keliones dviračiais gali padaryti kur kas prasmingesnėmis.

Netikėta ir įdomi konferencijos dalis buvo ir apie laivybos Nemuno vandens keliu atnaujinimą. Turime realias galimybes transportuoti krovinius į Klaipėdos jūrų uostą Nemunu, taip iš dalies nuimdami valstybės kelių apkrovą sunkiasvoriu transportu. Viena plaukianti barža tokių transporto priemonių skaičių keliuose į Klaipėdą galėtų sumažinti mažiausiai 40 vnt.

Na ir labiausiai širdį pradžiuginusi dalis – kauniečių komanda, kuri sukūrė lietuvišką elektroninio bilieto sistemą su plačiomis galimybėmis, galinčią tapti populiariu produktu ne tik Lietuvoje, bet ir visoje Europoje.

1 Comment

  1. Anonimas

    Jus nepamirskit nuo ko petruska pradejo, meskit ji lauk!!!

    Reply

Submit a Comment

El. pašto adresas nebus skelbiamas. IP adresas bus rodomas viešai. Būtini laukeliai pažymėti * ženklu.

Pranešti klaidą
Please enable JavaScript in your browser to complete this form.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Aplinkosauga

Karšių žvejybos apribojimai Nemuno deltoje

Nuo balandžio 22 d. iki gegužės 20 d. Nemuno deltos regioniniame parke bus draudžiama gaudyti karšius. Įprastai šis draudimas įsigalioja ...
2024-04-19
Skaityti daugiau

Miestas, Svarbu

„Mobingo problema“ savivaldybėje: užteko mokymų?

Sausio viduryje kilęs ažiotažas dėl naujosios Klaipėdos valdančiosios daugumos esą vykdomo mobingo Savivaldybės administracijoje bent jau instituciniame lygyje užsibaigė. Per ...
2024-03-27
Skaityti daugiau

Spyglys

Klaipėdos konservatorių spindesys ir skurdas*

Mūsų miestelio konservatorių spindesys, tiesą sakant, yra apgailėtinas, – sako garsus politologijos profesorius Spyglys. Nes dauguma neva opozicinės Tėvynės sąjungos ...
2024-02-23
Skaityti daugiau

PARAMA

Jei Jums patinka „Atviros Klaipėdos” žurnalistų rengiami straipsniai ir tikite visiškai atviros bei nepriklausomos žiniasklaidos idėja – paremkite mus, nes į VšĮ „Klaipėda atvirai” sąskaitą pervedama parama yra pagrindinis mūsų pajamų šaltinis.

ATVIRI DOKUMENTAI

VšĮ „Klaipėda atvirai” kiekvieną mėnesį skelbia, kiek per praėjusį sulaukė paramos. Taip pat – detalią atskaitą apie visas praėjusio mėnesio išlaidas.

Čia galite rasti ir portalo Etikos kodeksą bei VšĮ „Klaipėda atvirai” dalininkų sąrašą.

Susipažinti su dokumentais.

INFORMACIJA

Portalas „Atvira Klaipėda” priklauso VšĮ „Klaipėda atvirai”. Plačiau apie įstaigą ir portalą galima paskaityti čia.

Puslapio taisyklės.

Redakcijos tel. + 370 650 77550
el. paštas: info@atviraklaipeda.lt

Pin It on Pinterest

Share This