P0

Fotoreportažai, Svarbu, Verslas

„Klaipėdos vanduo” modernizavo klientų aptarnavimo centrą (3)

Martynas Vainorius

Martynas Vainorius
2021-12-27


Pirmadienį uostamiesčio savivaldybės valdoma AB „Klaipėdos vanduo” atidarė atnaujintą klientų aptarnavimo centrą, esantį Ryšininkų gatvėje, kur įsikūrusi ir įmonės administracija.

Čia įrengtos septynios stiklais atskirtos klientų aptarnavimo vietos.

Martyno Vainoriaus nuotr.

Pasak įmonės generalinio direktoriaus Benito Joniko, esminis siekis buvo užtikrinti klientų saugumą tęsiantis pandemijai. Kartu sukurtas ir  naujas klientų aptarnavimo formatas – vieno langelio principas. Naujojoje klientų erdvėje tiek žmonės, tiek įmonės galės gauti visas paslaugos – nuo projektų derinimo, laboratorinių vandens tyrimų užsisakymo iki šį mėnesį pradėtos teikti pilnos prijungimo prie centralizuotų tinklų paslaugos

„Saugumas, efektyvumas, patogumas”, – taip naująjį centrą įvertino Klaipėdos meras Vytautas Grubliauskas.

Pasak B. Joniko, centro atnaujinimas atsiėjo per 30 tūkst. eurų. Anot jo, tai padaryta iš nereguliuojamos veiklos pajamų ir ši investicija neturi įtakos skaičiuojant vandens kainą. 

Klientų aptarnavimo centras pirmadieniais, antradieniais ir ketvirtadieniais dirba nuo 7.30 iki 16.30 val., trečiadieniais – iki 18, penktadieniais – iki 14 val. Visomis dienomis klientai aptarnaujami be pietų pertraukos.

Verslo straipsnių visus kompas

Visas paslaugas, kurios teikiamos klientų aptarnavimo centre, galima gauti ir per bendrąjį skambučių centrą paskambinus tel. 8 46 220 220.


    2021-12-27

    3 komentarai “„Klaipėdos vanduo” modernizavo klientų aptarnavimo centrą”

    1. AvatarJei (IP: 85.206.48.86)

      Proga ijungti “ indaplove” eur praplauti

    2. Avatarklientas (IP: 139.59.179.118)

      Aiscio komentaras viska pasako taikliai i desimtuka nei pridet nei atimt — uzuojauta darbuotojams po tokia valdzia dirbt reik daug stiprybes

    3. AvatarAistis (IP: 141.95.52.91)

      Vienintelė įmonė, į kurią neįmanoma prisiskambinti, o jau nekalbant kiek laiko reikia atsakymo laukti raštu. Už tai už mūsų pinigus naują centrą atsidarė. Tad pas vienintelius važiuoti gyvai reikia, o su visais kitais galima per nuotolį apsitarnauti. Didžiausia savivaldybės valdomos įmonės betvarkė tai būtent vanduo. Susidėjo langus naujus ir termosų prisipirko, vėliavėlėm apsikabino, tuo tarpu covid rodikliai didėja, naujos atmainos sklinda. Padėkokite ponams Jonikui ir Grubliauskui kai jūsų artimieji apsikrės omikronu apsilankę. Šauniai padirbėjote vyrai. O ten dirbančioms vadybininkėms stiprybės, klaipėdiečiai su jumis, atminkit, kad jūs diktuojate sąlygas, nesileiskit varomos į narvus su virusais kaip gyvuliai į skerdyklą.

    Parašykite komentarą

    El. pašto adresas nebus skelbiamas.

    Parama

    Jei Jums patinka „Atviros Klaipėdos" žurnalistų rengiami straipsniai ir tikite visiškai atviros bei nepriklausomos žiniasklaidos idėja - paremkite mus, nes į VšĮ „Klaipėda atvirai" sąskaitą pervedama parama yra pagrindinis mūsų pajamų šaltinis.

    Paremti
    Atviri dokumentai

    VšĮ „Klaipėda atvirai" kiekvieno mėnesio pradžioje skelbia, kiek per praėjusį sulaukė paramos. Taip pat - detalią atskaitą apie visas praėjusio mėnesio išlaidas.

    Čia galite rasti ir portalo Etikos kodeksą bei VšĮ „Klaipėda atvirai" dalininkų sąrašą.

    Su dokumentais galite susipažinti čia
    Informacija

    Portalas „Atvira Klaipėda” priklauso
    VšĮ „Klaipėda atvirai”. Plačiau apie įstaigą ir portalą galima paskaityti čia.

    Puslapio taisyklės. 

    Redakcijos adresas: Bangų g. 5A-3C, Klaipėda, LT-91250, Tel. + 370 650 77550
    el. paštas: info@atviraklaipeda.lt