P0

Miestas, Svarbu

Klaipėdos rinkodaros strategija – lyg karšta bulvė (5)

Artūras Šulcas

Artūras Šulcas
2022-02-01


Praėjusių metų spalį Klaipėdos miesto tarybos kolegija nusprendė įkurti Miesto rinkodaros ir komunikacijos skyrių Klaipėdos miesto savivaldybės administracijoje. Ši mano, jog tai neracionalu, pateikia Kolegijai argumentus ir prašo apsigalvoti.

Klaipėdos vaizdas iš Kopgalio. Artūro Šulco nuotrauka

Vykdydama Kolegijos valią savivaldybės administracija, pasak jos vadovo Gintaro Neniškio, įžvelgia keletą esminių tokio sprendimo minusų. Jie Kolegijai bus išdėstyti šią savaitę vyksiančio posėdžio metu.

Manoma, jog yra rizikos, kad nepavyks pritraukti reikiamos kvalifikacijos specialisto, nes maksimalus atlyginimas, kurį šiam administracija gali mokėti – 2896 eurai „ant popieriaus”. Steigiant tokį naują skyrių reikėtų organizuoti konkursus 4 pareigybėms. O praktika byloja, kad konkursai priėmimui į valstybės tarnybą trunka yra nuo 2 iki 6 mėnesių, kartais – ir metus.

Todėl įvertinus situaciją administracija mano, kad naujo skyriaus steigimo variantas „turi per daug rizikų, kurios reikšmingai įtakotų Rinkodaros strategijos kokybišką ir savalaikį įgyvendinimą”.

Politikams siūloma grįžti prie Kolegijoje jau svarstytos alternatyvos – Klaipėdos rinkodaros funkcijos įgyvendinimas reorganizuojant VšĮ „Klaipėda ID“, Klaipėdos turizmo ir kultūros informacijos centrą ir VšĮ „Klaipėdos šventės”.  

G. Neniškis taip pat priminė Kolegijai, kad Savivaldybės administracija, rengdama 2022-2024 m. strateginį veiklos planą, „suplanavo Rinkodaros strategijos įgyvendinimo biudžetą, t. y. į Ekonominės plėtros programą įtraukė naują priemonę „Klaipėdos miesto rinkodaros strategijos įgyvendinimas“, kuriai 2022 m. planuojamas 197 000 eurų, 2023-2024 m. – 350 000 eurų biudžetas.

Administracija taip pat apskaičiavo, kad vien naujojo skyriaus išlaikymas per metus kaštuotų 142 488 eurų.


    2022-02-01

    5 komentarai “Klaipėdos rinkodaros strategija – lyg karšta bulvė”

    1. AvatarAnonimas (IP: 86.100.19.206)

      o kas yra ta MIESTO RINKODARA?

    2. AvatarNeabejingas (IP: 195.14.177.98)

      Dievuliau, dievuliau, ne valdžia, o vieni sunkumai. Labai įžvalgus ir giliai profesionalus planavimas-pinigų užtenka tik darbuotojams, o priemonėms nebelieka…

    3. AvatarAnonimas (IP: 188.69.207.160)

      Mokesčių mokėtojų pinigų tratintojų “zabavos” kuriant dar vieną lesyklą.

    4. AvatarSimona (IP: 188.69.207.88)

      Administracija yra neįgali vykdyti rinkodaros funkciją. Tik dar kartą tai patvirtino

      • AvatarDisfunkcija (IP: 86.100.178.161)

        Kieno rinkodaros? Tai imitacija! Pavadinkit šiuo žodžiu ką norit, bet jis milijoni eurų per tris metus nekainuoja!

    Parašykite komentarą

    El. pašto adresas nebus skelbiamas. Visų komentarų autorių IP adresai yra skelbiami viešai.

    Parama

    Jei Jums patinka „Atviros Klaipėdos" žurnalistų rengiami straipsniai ir tikite visiškai atviros bei nepriklausomos žiniasklaidos idėja - paremkite mus, nes į VšĮ „Klaipėda atvirai" sąskaitą pervedama parama yra pagrindinis mūsų pajamų šaltinis.

    Paremti
    Atviri dokumentai

    VšĮ „Klaipėda atvirai" kiekvieno mėnesio pradžioje skelbia, kiek per praėjusį sulaukė paramos. Taip pat - detalią atskaitą apie visas praėjusio mėnesio išlaidas.

    Čia galite rasti ir portalo Etikos kodeksą bei VšĮ „Klaipėda atvirai" dalininkų sąrašą.

    Su dokumentais galite susipažinti čia
    Informacija

    Portalas „Atvira Klaipėda” priklauso
    VšĮ „Klaipėda atvirai”. Plačiau apie įstaigą ir portalą galima paskaityti čia.

    Puslapio taisyklės. 

    Redakcijos tel. + 370 650 77550
    el. paštas: info@atviraklaipeda.lt