Prisipažinęs, kad jo galvoje košė, kad nieko nesupranta net ir antrą kartą pakartojus pranešimą apie miesto rinkodaros bei įvaizdžio formavimo…
Dėl košės galvose stringa „Klaipėdos identiteto“ kūrimas (5)
„Mano galvoje – košė”, – konstatavo Vidmantas Dambrauskas miesto Tarybos Miesto plėtros ir strateginio planavimo komiteto posėdžio metu išklausęs pranešimą…
„Klaipėdos identitetas“ nerado atramos jau antrame komitete (3)
Klaipėdos savivaldybės administracijos siekis sujungti dvi viešąsias įstaigas – „Klaipėda ID“ bei Klaipėdos turizmo ir kultūros informacijos centrą – ir įkurti VšĮ…
Klaipėdos identitetą sulipdys iš dviejų įstaigų? (2)
Parengtas Klaipėdos miesto tarybos sprendimo projektas dėl dviejų viešųjų įstaigų – „Klaipėda ID“ bei Klaipėdos turizmo ir kultūros informacijos centro…
Klaipėdos uostą vėl pristato Majamyje
Majamyje pirmadienį prasideda didžiausia pasaulio kruizinės laivybos paroda „Seatrade Cruise Global 2022“, kurioje tarp beveik penkių šimtų dalyvių iš įvairių…
Kolegija tebeklaidžioja rinkodaros strategijos džiunglėse
Klaipėdos miesto tarybos kolegija pirmadienį jau trečią kartą svarstė klausimą dėl miesto rinkodaros strategijos projekto koordinatoriaus paskyrimo. Sutarimo nebuvo, tačiau…
Klaipėdos miesto rinkodaros optimizavimas: kaip būtų geriau? (3)
Yra žinoma, kad optimizavimas – tai geriausio sprendimo būdo radimas pagal iš anksto nustatytą kriterijų, siekiant maksimalios tikslo funkcijos reikšmės….
Karštos diskusijos apie viešųjų įstaigų sujungimą baigėsi šnipštu (8)
Klaipėdos miesto tarybos Kolegija penktadienį per kelias minutes apsisprendė, kam bus įteiktas apdovanojimas per Lietuvos valstybės atkūrimo dieną, o vėliau nugrimzdo…
Klaipėdos rinkodaros strategija – lyg karšta bulvė (5)
Praėjusių metų spalį Klaipėdos miesto tarybos kolegija nusprendė įkurti Miesto rinkodaros ir komunikacijos skyrių Klaipėdos miesto savivaldybės administracijoje. Ši mano,…