P0

Transportas

Dauguma Klaipėdos viešojo transporto keleivių – aktyvūs dirbantys žmonės

Andrius Samuilovas, laikinasis VšĮ „Klaipėdos keleivinis transportas“ direktorius
2022-02-09


Nuo sausio atsiradus Senjoro superbilietui (> 70 metų, 10 Eur, 365 dienų, galioja tik I tarifinėje zonoje), jau nupirkta 6012 tokių bilietų.

Pernai teikdami savo prognozes Klaipėdos miesto tarybai apie galimą metinį tokių bilietų poreikį, jį įvertinome devyniais tūkstančiais. Tai, kad jau dabar turime šešis, kol kas mūsų prognozės nekoreguoja. Dauguma septyniadešimtmečių ir vyresnių klaipėdiečių jau iš karto ir nusipirko tokius bilietus; vėliau jau pamažu pirks metų eigoje pasiekiantieji tą amžiaus kartelę ar pasibaigus galiojančiam kitos rūšies terminuotam bilietui bei po svarstymų apsisprendusieji dažniau važiuoti autobusu.

Senjoro superbilietas šiemet iš karto paveikė kelionių pagal bilietų rūšis struktūros paveikslą.

Beveik pusė kelionių atliekamos su trijų rūšių lengvatiniais bilietais (geltona spalva parodyti šių metų procentai lentelėje – 2022 m. sausio mėn. duomenys). Matome pastebimai smuktelėjusią lyginant su ankstesniais metais dalį bilietų su 50% nuolaida – tai vyresni nei 70 metų keleiviai migravo į naujuosius Senjoro superbilietus su 96% nuolaida (dešinysis stulpelis). Tokia pat nuolaida yra ir Pradinuko bilietui, su juo ankstesniais metais būdavo atliekama apie procentą kelionių.

Ūgtelėjusi šiemet bilietų su 80% nuolaida (mokiniai, moksleiviai, studentai) dalis sietina su nuo 2021 m. rugsėjo vykstančiu gana normaliu, kontaktiniu ugdymo procesu švietimo ir mokslo įstaigose.

Brangindami kiekvieną keleivį, turime pastebėti, jog viešojo transporto kokybę geriausiai apibrėžia tai, kokia dalis keleivių už kelionę moka pilną kainą. Tokie keleiviai turi pasirinkimą, todėl yra reiklūs kokybei ir verčia laikyti aukštą paslaugos lygį. Ir čia kalba ne vien apie autobusų amžių ar kuro rūšį: į viešojo transporto kokybės sąvoką įeina ir patikimumas, ir reguliarumas, ir atsiskaitymo už kelionę patogumas, ir tinklo aprėptis, ir saugumas. Tik užtikrinus mokiems keleiviams priimtinus šiuos parametrus jie kelionei rinksis autobusą, o ne kitą transporto rūšį.

Klaipėdos mieste vis dar turime aukštą procentą keleivių, mokančių už kelionę visą kainą. Ir šiemet planuojame, kad tokių keleivių bus daugiau nei pusė. O greta jų autobuse greitai, saugiai ir patogiai į savo kelionės tikslą važiuos ir lengvatas turintys keleiviai.


    Transporto straipsnių vidus kompas

    2022-02-09

    Parašykite komentarą

    El. pašto adresas nebus skelbiamas. Visų komentarų autorių IP adresai yra skelbiami viešai.

    Parama

    Jei Jums patinka „Atviros Klaipėdos" žurnalistų rengiami straipsniai ir tikite visiškai atviros bei nepriklausomos žiniasklaidos idėja - paremkite mus, nes į VšĮ „Klaipėda atvirai" sąskaitą pervedama parama yra pagrindinis mūsų pajamų šaltinis.

    Paremti
    Atviri dokumentai

    VšĮ „Klaipėda atvirai" kiekvieno mėnesio pradžioje skelbia, kiek per praėjusį sulaukė paramos. Taip pat - detalią atskaitą apie visas praėjusio mėnesio išlaidas.

    Čia galite rasti ir portalo Etikos kodeksą bei VšĮ „Klaipėda atvirai" dalininkų sąrašą.

    Su dokumentais galite susipažinti čia
    Informacija

    Portalas „Atvira Klaipėda” priklauso
    VšĮ „Klaipėda atvirai”. Plačiau apie įstaigą ir portalą galima paskaityti čia.

    Puslapio taisyklės. 

    Redakcijos tel. + 370 650 77550
    el. paštas: info@atviraklaipeda.lt