Klaipėdos miesto tarybos kolegija pirmadienį jau trečią kartą svarstė klausimą dėl miesto rinkodaros strategijos projekto koordinatoriaus paskyrimo. Sutarimo nebuvo, tačiau sprendimas priimtas balsų dauguma: miesto strategiją turėtų koordinuoti sujungtos viešosios įstaigos „Klaipėda ID“ ir Klaipėdos turizmo ir kultūros informacijos centras.

Tačiau tokiam pasiūlymui dar turės pritarti ir savivaldybės taryba. Pritarimą gauti gali būti sudėtinga, nes dalis Kolegijos narių konservatorių sakė, kad nors balsavo už sprendimą, bet jam nepritaria. O pritarsią tik tuomet, kai prie naujojo darinio bus prijungta ir VšĮ „Klaipėdos šventės”.
Prieš sprendimą balsavo ne tik opozicijos, bet ir dalis valdančiųjų atstovų.
Liberalė Alina Velykienė savo ruožtu apkaltino Savivaldybės administracijos direktorių Gintarą Neniškį galimai painiojant viešus ir privačius interesus.
Savivaldybės administracija aiškino, jog pateikė šį sprendimo projektą „įvertinusi diskusijose, viešojoje erdvėje, laiškais ir raštais gautus siūlymus”. Ji tvirtina, kad pagrindinis tokio veiksmo tikslas – vieningas miesto įvaizdis ir vieningas rinkodara.
Kad „VšĮ „Klaipėdos šventės” gali ateityje būti įjungta į naująjį darinį, byloja ir administracijos teiginys, jog savivaldybė tik šiame etape prie minėtų įstaigų nesiūlo jungti VšĮ „Klaipėdos šventės“, kadangi „yra inicijuojama diskusija dėl bendros kultūros renginių organizavimo ir jų viešinimo strategijos sukūrimo”.
Klaipėdos miesto savivaldybės administracija klausimą dėl miesto rinkodaros strategijos projekto koordinatoriaus paskyrimo savivaldybės tarybos Kolegijai teikė jau du kartus: pernai spalį ir šių metų vasario 4 d.
Praėjusių metų spalį vykusiame posėdyje Kolegija nusprendė, kad reikia steigti Miesto rinkodaros ir komunikacijos skyrių. Prieš mėnesį po kelias valandas vykusių nevaisingų diskusijų ji nesugebėjo priimti sprendimo.
Tuomet administracija teikė pasiūlymą dėl trijų savivaldybės viešųjų įstaigų – „Klaipėda ID“, Klaipėdos turizmo ir kultūros informacijos centro bei ir „Klaipėdos švenčių“ sujungimo. Tokio veiksmo tikslas – suformuoti įstaigą, kuriai, be kitų funkcijų, būtų pavesta „įgyvendinti 2020 m. parengtą Klaipėdos miesto pozicionavimo strategiją ir rinkodaros veiksmų planą bei koordinuoti bendrą miesto rinkodarą”.
„Atvira Klaipėda” po vasario mėnesio Kolegijos rašė, kad Eglė Songailienė, „Klaipėda ID” vadovė, priminė, „jog niekas nenori pokyčių, todėl niekas ir nevyksta”. Ji siūlė atsižvelgti į kitų miestų patirtį ir žengti pirmyn. Teigta, esą reikalingas aiškus sprendimas, kas įgyvendins miesto rinkodaros strategiją, neatidėliojant jo vis tolyn ir tolyn.
„Delsdami mes švaistome pinigus, siunčiame skirtingas žinias apie miestą”, – kalbėjo E. Songailienė.
Tačiau meras Vytautas Grubliauskas tąkart sakė „neturintis ryžto šiandien priimti sprendimo”. Ir pasiūlė jį atidėti.
Parašykite komentarą