Pirmasis visiškai atviras naujienų portalas
2022-04-07 |
„Sprendiniai yra radikalūs. Reikia apsispręsti – darom, ar nedarom?” – beveik ultimatyviai politikų apie greitųjų autobusų (BRT) projektą ketvirtadienį klausė Klaipėdos savivaldybės administracijos direktorius Gintaras Neniškis.
Miesto tarybos Miesto ūkio ir aplinkosaugos komiteto posėdžio metu jis kartu priminė, kad politikai patys priėmė sprendimus, kuriais remiantis dabar ir siekiama įgyvendinti tokį projektą. Tačiau komiteto nariai aiškino nepamenantys patvirtintų galimybių studijos, darnaus judumo plano ir kitų strateginių dokumentų bei piktinosi, kad Savivaldybės administracija jų nepateikė. Taip elgėsi ir tie, kurie tikrai dalyvavo patvirtinant tuos dokumentus praėjusios kadencijos metu.
„Pustuščiai autobusai važiuos nekliudomai, o vargšai automobilių vairuotojai kentės”, – karščiavosi politikai ir sakė, kad BRT projektu yra suplanuotas chaosas Klaipėdos gatvėse. Apie autobusų keleivius, kuriems skirtas BRT, beveik neužsiminta.
Nors Andrius Samuilovas, laikinasis VšĮ „Klaipėdos keleivinis transportas” vadovas, aiškino, kad viešajam transportui, jo keleiviams svarbi kiekviena sutaupyta minutė, kad sutaupytas laikas didina žmonių, norinčių juo naudotis, skaičių, politikų tokie argumentai neįtikino.
G. Neniškis savo ruožtu sakė, kad BRT – tai tramvajus, tik ne ant bėgių. Projekto tikslas – ekologija, siekis, kad daugiau žmonių mieste važiuotų viešuoju transportu, dviračiais, vaikščiotų pėsčiomis. Infrastruktūriniai sprendimai, siekiant šių tikslų, esą yra privalomi.
„Galime BRT projekto ir neįgyvendinti, bet tada ir išsikeltų tikslų nepasieksime, – tiesiai kalbėjo direktorius. – Jums, politikams, spręsti”.
Tačiau Arūnas Tuma piktinosi, kad reikia „šokti pagal dūdelę” – anksčiau priimtus dokumentus, pagal praeitos kadencijos miesto Tarybos narių „susvajotus bajerius”.
Išgirdę, kad įgyvendinus BRT projekto sprendinius bus apribotas eismas individualiam transportui centrinėse miesto gatvėse, o senamiestyje – ir uždraustas, politikai tikino, kad tai – blogi sprendimai.
„Negi tie, kurie už Palangos plento gyvena, dviračiais važiuos”, – teigė jie ir aiškino, kad kuriamas „nesuprantamas chaosas”.
Po beveik dviejų valandų diskusijų komiteto nariai jokio sprendimo nepriėmė, tačiau sutarė, kad per kitą posėdį jau diskutuos gyvai, ne nuotoliniu būdu, gavę atspausdintus projekto brėžinius.
Dabar Klaipėdoje važinėja 8E ir dar 6su raidėmis tai dažnai matau laukdamas autobuso kaip jie lekia nesusrodami įsimetę pora keleiviu per visą miestą vietoj to kad paimti keleivius ir papildyti miesto biudžeta matyt turi planą kuo daugiau sunaudoti kuro važinėjant tuštiems.
Klaipėdai labai tiktų tramvajus pagal 8-o maršruto autobuso trasą, per visą pagrindinę Klaipėdos ašį – Taikos prospektą 🙂 Tiesus ir ramus eismas tramvajui būtų ir efektyvus miestui.
Dabar ” centras ” aimanuoja dėl autobusų triukšmo , o dar jūs ir tramvajaus norite ? 🙂
Tai važiuokit kas veluojat su TAKSI tada,dar metro statykit !!!
Neniški, radikaliai gali žmona tau duoti į tarpuragį. Kam leisti milijonus ir daryti chaosą dėl 2-3, piko metu max. 5 sutaupytų minučių. Tereikia keliose vietose nubraižyti A juostas ir H.Manto gatvėje centre leisti važiuoti tik viešajam transportui, elektrai ir dviratininkams. Didžioji dalis miestiečių būtų patenkinti tokių kompromisiniu variantu,
Vien prie Vėtrungės būtų sutaupoma 10 min.
Jau senai jos subraižytos.
Prie Vėtrungės yra A juosta. autobusams? Apie kokias 10 min. rašote?
Tik tramvajus yra klaipėdos proveržis.atsibuskime
Brt projektas eilinė miesto administracijos nekompetencija.
Padarykime, bus kuo pasigirti prieš Kauną, Vilnių ❗Vien taupydami miesto neišvystysime, miestui reikia veiklos tęstinumo, nes kiekviena kadencija, dirbdama atskirai nieko nenuveiks, per trumpas laiko tarpas ❗
Kad jau senai zmoniu skaicius didesnis kaip minejo Slengiuose. Jus paziutekite kaip diena vienas Po kito traukinuju vaziuoja tusti autobusai. Apie kiki vystyma eina kalba?
Is slengiu ir giruliu padarykit savo greitaji , miestas kaip syk atlaisves 🙂
Juokingos idėjos, visiškas briedas, aš važiuoju tik viešuoju transportu,ir galiu pasakyti,kad tai visiškų nevykėlių sumanymas. Vien autobusų užimtumas,jie pustuščiai, daugelis važinėja tik centrinę gatve, per Baltijos pr. neina nei vienas, į žvejybos uosto rajoną paskutinis iš centro šeštadienį išvyksta 21,40. Galima vardinti begales trūkumų, aišku tik viena, situacija niekada nepasikeis,nes ten sėdintys veikėjai tik imituoja darbą, o dabar dar ir savo kvailas fantazijas rodo.
Tai pala pala, tu sakai kad situacija prasta, bet tuo pačiu prieštarauji pokyčiams?
Kokie pokyciams Kai isdarkomas Taikos prospektas?
dar savo reikaliukus tvarko, nes ko kito jie eitų į tą miesto tarybą
Vat kas buna kai valdžia daug metu užsisedi vienoj vietoj.
Sakote, šiai valdžiai ir keturių metų bus per daug?
Faktas. Darome. Bus ir pigiau ir pastatymo trukmė tumpesnė ir nereikės darykit maršrutų tinklo.
Nedarome nes miesto transporto ir sankryzu usdarkymas sis projektas. Maciau. Suprantu kas nubrezta.nauda nuline net sakyciau stabdis.
Faktas. Nedarome..