Greitieji autobusai: būti ar nebūti (22)

Svarbu, Transportas
Avatar photoArtūras Šulcas
2022-04-07

„Sprendiniai yra radikalūs. Reikia apsispręsti – darom, ar nedarom?” – beveik ultimatyviai politikų apie greitųjų autobusų (BRT) projektą ketvirtadienį klausė Klaipėdos savivaldybės administracijos direktorius Gintaras Neniškis.

Miesto tarybos Miesto ūkio ir aplinkosaugos komiteto posėdžio metu jis kartu priminė, kad politikai patys priėmė sprendimus, kuriais remiantis dabar ir siekiama įgyvendinti tokį projektą. Tačiau komiteto nariai aiškino nepamenantys patvirtintų galimybių studijos, darnaus judumo plano ir kitų strateginių dokumentų bei piktinosi, kad Savivaldybės administracija jų nepateikė. Taip elgėsi ir tie, kurie tikrai dalyvavo patvirtinant tuos dokumentus praėjusios kadencijos metu.

„Pustuščiai autobusai važiuos nekliudomai, o vargšai automobilių vairuotojai kentės”, – karščiavosi politikai ir sakė, kad BRT projektu yra suplanuotas chaosas Klaipėdos gatvėse. Apie autobusų keleivius, kuriems skirtas BRT, beveik neužsiminta.

Nors Andrius Samuilovas, laikinasis VšĮ „Klaipėdos keleivinis transportas” vadovas, aiškino, kad viešajam transportui, jo keleiviams svarbi kiekviena sutaupyta minutė, kad sutaupytas laikas didina žmonių, norinčių juo naudotis, skaičių, politikų tokie argumentai neįtikino.

G. Neniškis savo ruožtu sakė, kad BRT – tai tramvajus, tik ne ant bėgių. Projekto tikslas – ekologija, siekis, kad daugiau žmonių mieste važiuotų viešuoju transportu, dviračiais, vaikščiotų pėsčiomis. Infrastruktūriniai sprendimai, siekiant šių tikslų, esą yra privalomi.

„Galime BRT projekto ir neįgyvendinti, bet tada ir išsikeltų tikslų nepasieksime, – tiesiai kalbėjo direktorius. – Jums, politikams, spręsti”.

Tačiau Arūnas Tuma piktinosi, kad reikia „šokti pagal dūdelę” – anksčiau priimtus dokumentus, pagal praeitos kadencijos miesto Tarybos narių „susvajotus bajerius”.

Išgirdę, kad įgyvendinus BRT projekto sprendinius bus apribotas eismas individualiam transportui centrinėse miesto gatvėse, o senamiestyje – ir uždraustas, politikai tikino, kad tai – blogi sprendimai.

„Negi tie, kurie už Palangos plento gyvena, dviračiais važiuos”, – teigė jie ir aiškino, kad kuriamas „nesuprantamas chaosas”.

Po beveik dviejų valandų diskusijų komiteto nariai jokio sprendimo nepriėmė, tačiau sutarė, kad per kitą posėdį jau diskutuos gyvai, ne nuotoliniu būdu, gavę atspausdintus projekto brėžinius.

Žymos: | | | | | | |

Komentarai (22):

Atsakymai į “Greitieji autobusai: būti ar nebūti”: 22

  1. Pensininkas parašė:

    Dabar Klaipėdoje važinėja 8E ir dar 6su raidėmis tai dažnai matau laukdamas autobuso kaip jie lekia nesusrodami įsimetę pora keleiviu per visą miestą vietoj to kad paimti keleivius ir papildyti miesto biudžeta matyt turi planą kuo daugiau sunaudoti kuro važinėjant tuštiems.

  2. Mantas parašė:

    Klaipėdai labai tiktų tramvajus pagal 8-o maršruto autobuso trasą, per visą pagrindinę Klaipėdos ašį – Taikos prospektą 🙂 Tiesus ir ramus eismas tramvajui būtų ir efektyvus miestui.

  3. Sutaupys jie 3 minutes ....:-) :-) parašė:

    Tai važiuokit kas veluojat su TAKSI tada,dar metro statykit !!!

  4. Anonimas parašė:

    Neniški, radikaliai gali žmona tau duoti į tarpuragį. Kam leisti milijonus ir daryti chaosą dėl 2-3, piko metu max. 5 sutaupytų minučių. Tereikia keliose vietose nubraižyti A juostas ir H.Manto gatvėje centre leisti važiuoti tik viešajam transportui, elektrai ir dviratininkams. Didžioji dalis miestiečių būtų patenkinti tokių kompromisiniu variantu,

  5. Vytas parašė:

    Tik tramvajus yra klaipėdos proveržis.atsibuskime

  6. Algirdas parašė:

    Brt projektas eilinė miesto administracijos nekompetencija.

  7. Kadencija parašė:

    Padarykime, bus kuo pasigirti prieš Kauną, Vilnių ❗Vien taupydami miesto neišvystysime, miestui reikia veiklos tęstinumo, nes kiekviena kadencija, dirbdama atskirai nieko nenuveiks, per trumpas laiko tarpas ❗

    • Anonimas parašė:

      Kad jau senai zmoniu skaicius didesnis kaip minejo Slengiuose. Jus paziutekite kaip diena vienas Po kito traukinuju vaziuoja tusti autobusai. Apie kiki vystyma eina kalba?

  8. Anonimas parašė:

    Is slengiu ir giruliu padarykit savo greitaji , miestas kaip syk atlaisves 🙂

  9. T parašė:

    Juokingos idėjos, visiškas briedas, aš važiuoju tik viešuoju transportu,ir galiu pasakyti,kad tai visiškų nevykėlių sumanymas. Vien autobusų užimtumas,jie pustuščiai, daugelis važinėja tik centrinę gatve, per Baltijos pr. neina nei vienas, į žvejybos uosto rajoną paskutinis iš centro šeštadienį išvyksta 21,40. Galima vardinti begales trūkumų, aišku tik viena, situacija niekada nepasikeis,nes ten sėdintys veikėjai tik imituoja darbą, o dabar dar ir savo kvailas fantazijas rodo.

  10. Apgailetini. parašė:

    Vat kas buna kai valdžia daug metu užsisedi vienoj vietoj.

  11. Memelender parašė:

    Faktas. Darome. Bus ir pigiau ir pastatymo trukmė tumpesnė ir nereikės darykit maršrutų tinklo.

    • Anonimas parašė:

      Nedarome nes miesto transporto ir sankryzu usdarkymas sis projektas. Maciau. Suprantu kas nubrezta.nauda nuline net sakyciau stabdis.

  12. Anonimas parašė:

    Faktas. Nedarome..

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. IP adresas bus rodomas viešai. Būtini laukeliai pažymėti * ženklu.

Pranešti apie klaidą

Please enable JavaScript in your browser to complete this form.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Svarbu, Transportas

Klaipėdoje dygsta nauji parkomatai

VšĮ „Klaipėdos keleivinis transportas“ (KKT), uostamiestyje administruojanti automobilių stovėjimo rinkliavą, jau pastatė trečdalį iš 50 įsigytų naujųjų parkomatų. Pasak KKT ...
2024-10-11
Skaityti daugiau

Miestas

Savivaldybė nori steigti dar vieną viešąją įstaigą (atnaujinta)

Klaipėdos meras siūlo įsteigti dar vieną viešąją įstaigą – Klaipėdos miesto savivaldybės atvirą jaunimo centrą. Teigiama, kad viena iš priežasčių, ...
2024-10-10
Skaityti daugiau

Miestas

Projektuojama dar viena poilsiavietė prie Dangės

Klaipėdos savivaldybė pasirašė sutartį su UAB „Realprojektas“ dėl teritorijos prie Dangės upės, ties žemės sklypu Dobilo 2-oji g. 1, sutvarkymo, ...
2024-10-08
Skaityti daugiau



Pin It on Pinterest

Share This