Neišnaudotos galimybės

Mums rašo

Pavel Ponomariov
2022-04-19

Komentarų: 5

Pastaruoju metu daug kalbama apie BRT sistemos diegimą Klaipėdoje, tikrai labai ambicingą ir analogų Lietuvoje neturintį projektą, nors ir sukeliantį klausimų, ypač dėl eismo organizavimo pasiūlymų.

Pagrindinis tikslas kurio siekiama, pasak VšĮ „Klaipėdos keleivinis transportas” laikinojo vadovo – laiko taupymas, tai esą didina žmonių norinčių juo naudotis skaičių. Sunku nepritarti tokiam mąstymui, bet kartu galima prisiminti, jog prieš keletą metų buvo įdiegta nauja viešojo transporto bilieto sistema. Vienas iš jos tikslų buvo supaprastinti bilieto įsigijimą ir taip paskatinti naudotis viešuoju transportu.

Martyno Vainoriaus nuotr.

Dabar įsivaizduokite žmogų, kuris renkasi tarp automobilio ir viešojo transporto, kad nuvyktų į miesto centrą. Pasirinkus kelionę su autobusu yra keli žingsniai kurios jis privalo padaryti:

surasti tinkamą maršrutą ir tvarkaraščius (tai padaryti nesuku, mes turime Trafi bei Google maps);

atsiusti programėlę;

užsiregistruoti, patvirtinti savo el. paštą;

pasirinkti norimą bilietą;

įvesti savo korteles duomenis arba prisijungti prie savo banko paskyros (kortelės išsaugoti kitam kartui negalima kaip tai padaryta Trafi);

palaukti kol mokėjimas bus įskaitytas;

aktyvuoti bilietą ir ji nuskenuoti autobuse.

Galima drąsiai pasakyti – žmogus važiuos su automobiliu.

Tikriausiai galvojote, jog nauja sistema visai nedraugiška keleiviui, bet ne. Visus paskutinius šešis punktus galima pakeisti vienu atsiskaitymu banko kortele autobuse. Tokia galimybė yra integruota į naujus bilieto skaitytuvus ir sėkmingai realizuota Taline bei kituose Europos miestuose, kur naudojama tokia pat įranga.

Liko tik vienas klausimas – kompetencijos klausimas. Kaip galima kalbėti apie sudėtingos BRT sistemos įrengimą jeigu jus per dvejus metus nesugebėjot išnaudoti esamų galimybių? Čia gi tik noro klausimas, reikia tik surasti įmonę, kurį priims mokėjimus, visa reikiama infrastruktūra jau yra.

Labai norėčiau ne tik gauti atsakymą iš Klaipėdos keleivinio transporto su konkrečiais paaiškinimais kodėl per 2 metus nebuvo suteikta galimybė patogiai bei šiuolaikiškai atsiskaityti už kelionės, bet ir sužinoti kada tai bus padaryta. Jeigu aišku bus.

5 Comments

  1. Evelina

    Apie koki siuolaikiska atsiskaityma galime kalbeti, kai autobusai net nevaziuoja pagal nurodytus grafikus, o pagal is auksciau duota oficialiai nenurodyta laika. Be to grafikai sudelioti taip, kad ta pacia – viena is triju didziuju gatviu vazuojantys autobusai vaziuoja tuo paciu metu arba isvis vietoj ju dvieju parkas tiesiog paleidzia vaziuoti viena is ju. Tokios betvarkes daug laiko nebuvo. Per pandemija buvo jiems leista koreguotis grafikus, taciau pandemija baigesi, o savivaliavimas ne.

    Reply
  2. ...

    Darykit ka jus norit automobiliu vistiek pigiau paprasciau ir greiciau. Tos kelios sutaupomos minutes nieko nepakeis tik chaosa miesto eisme padarys. Kitas dalykas dauguma gyvena uzmiesty dirba mieste arba atvirksciai. Automobilis vistiek geriau.

    Reply
    • T

      Vien tai, kad neišvystyta maršrutų sistema,pvz. per Baltijos pr. nevažiuoja nei vienas autobusas į centrą! Tai ką aš renkuosi, atsakymas aiškus!

  3. Potencialus važiuotojas

    Na, KKT ką pasakysite ?
    Kefyro Maximoje su banko kortele nusipirkti galima, o važiuoti miesto transportu ne, netvarka !!!

    Reply
  4. Busas

    Taip pat nėra galimybės turėti e. kortelės, t.y. QR kodo. Jei pildai pinigais ar mėnesiniais biletais, turi turėti plastikinę kortelę… Alio, kur ekologija?

    Reply

Submit a Comment

El. pašto adresas nebus skelbiamas. IP adresas bus rodomas viešai. Būtini laukeliai pažymėti * ženklu.

Pranešti klaidą
Please enable JavaScript in your browser to complete this form.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Transportas

Paaiškėjo metinio bilieto laimėtojas

VšĮ „Klaipėdos keleivinis transportas“ skelbia, kad ketvirtadienį uostamiesčio viešojo transporto sistemoje buvo pažymėtas 100 000 000-asis bilietas nuo naujosios e-bilieto ...
2024-04-11
Skaityti daugiau

Transportas

Dirbtinis intelektas Klaipėdos autobusuose padės gaudyti zuikius*

VšĮ „Klaipėdos keleivinis transportas“ (KKT) pranešė, kad siekdama modernizuoti keleivių tikrinimo procesą ir užtikrinti teisingesnį bei efektyvesnį bilietų tikrinimo procesą, ...
2024-04-01
Skaityti daugiau

Svarbu, Transportas

Būsimų vežėjų paieškas pristabdė teismas

VšĮ „Klaipėdos keleivinis transportas” (KKT) paskelbtam konkursui, kurio metu, turi būti išsiaiškinta, kas ateinančius 5-7 metus veš keleivius rinkai atiduodamais ...
2024-02-02
Skaityti daugiau

PARAMA

Jei Jums patinka „Atviros Klaipėdos” žurnalistų rengiami straipsniai ir tikite visiškai atviros bei nepriklausomos žiniasklaidos idėja – paremkite mus, nes į VšĮ „Klaipėda atvirai” sąskaitą pervedama parama yra pagrindinis mūsų pajamų šaltinis.

ATVIRI DOKUMENTAI

VšĮ „Klaipėda atvirai” kiekvieną mėnesį skelbia, kiek per praėjusį sulaukė paramos. Taip pat – detalią atskaitą apie visas praėjusio mėnesio išlaidas.

Čia galite rasti ir portalo Etikos kodeksą bei VšĮ „Klaipėda atvirai” dalininkų sąrašą.

Susipažinti su dokumentais.

INFORMACIJA

Portalas „Atvira Klaipėda” priklauso VšĮ „Klaipėda atvirai”. Plačiau apie įstaigą ir portalą galima paskaityti čia.

Puslapio taisyklės.

Redakcijos tel. + 370 650 77550
el. paštas: info@atviraklaipeda.lt

Pin It on Pinterest

Share This