Uosto direkcijai nepavyko nusipirkti laivo

Uostas ir jūra

Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcija paskelbė, kad jai nepavyko nusipirkti atliekų surinkimo laivo, skirto lijaliniams vandenims, nuotekoms, šlamui ir šiukšlėms surinkti, jas transportuoti į tam skirtas vietas.

Viešame pranešime lakoniškai rašoma, kad „negauta jokių pasiūlymų ar paraiškų arba jos buvo atmestos”. Dėl šio pirkimo uosto direkcija buvo paskelbusi ir rinkos konsultaciją. Preliminari dyzelinio laivo statybos kaina nebuvo skelbiama.

Tuomet skelbta, kad  planuojamo įsigyti naujo laivo didžiausias ilgis – 30 – 40 metrų, plotis – 7-10 metrų, maksimali grimzlė – neribojama, borto aukštis – 1-3 metrai. Laivas turi būti suprojektuotas ir pastatytas taip, kad pasiektų ne mažesnį nei 10 mazgų bandomąjį greitį.

Laivo įgulą sudarytų trys žmonės (kapitonas, mechanikas ir  jūreivis-motoristas).

Preliminari dyzelinio laivo statybos kaina nebuvo skelbiama.

6 Comments

  1. Jūra

    Lijaliniai vandenys? Kas tai? Jei jau rašote, tai klaidas ištaisykite. O dėl pirkimo, tai tas laivelis bus saviškių nupirktas ir perparduotas direkcijai už keliskart didesnę kainą. Ir jokių pretenzijų, viskas teisėta.

    Reply
  2. mh

    laiviukštis turi turėti net 10 mazgu greiti??? Ogo… čia bulitą direkcija planuoja pirkti ???? ….. šiaip 1 mazgas yra 1 jūrmyle per valanda. Skaičiuojant jog nuo SDS terminalo iki KN 1 krantines yra apie 4 jūrmyles, nevertinat vandens sroves greiti ar šiaip vėją direkcija nori laivelis per 15-20 min perplauktu visa Klaipedos uosta. Keista sąlyga. Bet jei ta sąlyga Baltijos statyklai lai stato savi o ne ir kur nors Danijos kaime.

    Reply
  3. Leonas

    Gerai pmokėjo, kad nepirktų. Dabar antikvarinis surinkinėja. Didelį pinigai sukasi. Ir tie pinigai nelieka lietuvoje Mažai kuo skiriamės nuo korumpuotos rusijos.

    Reply
  4. Laivininkas

    Švarai skirtas laivas taršiu dyzeliniu varikliu… O kodėl ne anglimi kūrenamu garo katilu vedinas? Uostas skelbiasi „einantis koja kojon” su laikmečio tendencijomis, bet realybėje nori pirkti užvakar dieną. Kur elektrinės sistemos galimybių studija? Jei nekalbame apie vandenilio ambicijas, tai kur bent jau dujomis varomi varikliai?

    Reply
    • Klr

      ?

  5. Kl

    Stebuklingai nusipirks…..

    Reply

Submit a Comment

El. pašto adresas nebus skelbiamas. IP adresas bus rodomas viešai. Būtini laukeliai pažymėti * ženklu.

Pranešti klaidą
Please enable JavaScript in your browser to complete this form.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Svarbu, Uostas ir jūra

Stringa konkursai dėl vandenilio gamyklos statybos Klaipėdoje

Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcija nukėlė atviro tarptautinio konkurso dėl vandenilio gamybos uoste įrangos, įskaitant jos montavimą, paleidimą, pasiūlymų pateikimo ...
2024-04-22
Skaityti daugiau

Transportas

Baigta Baltijos pr. žiedinės sankryžos rekonstrukcija

Klaipėdos savivaldybė praneša, jog baigti Baltijos pr., Šilutės pl. ir Vilniaus pl. žiedinės sankryžos rekonstrukcijos darbai. Šiuo metu rengiama techninė ...
2024-04-19
Skaityti daugiau

Uostas ir jūra

Pradėta Uosto direkcijos laivyno bazės statyba

Pietinėje Klaipėdos uosto dalyje, Marių gatvėje, prasidėjo Uosto direkcijos laivyno bazės statyba. Darbų pradžia paženklinta kapsulės su laišku ateities kartoms ...
2024-04-18
Skaityti daugiau

PARAMA

Jei Jums patinka „Atviros Klaipėdos” žurnalistų rengiami straipsniai ir tikite visiškai atviros bei nepriklausomos žiniasklaidos idėja – paremkite mus, nes į VšĮ „Klaipėda atvirai” sąskaitą pervedama parama yra pagrindinis mūsų pajamų šaltinis.

ATVIRI DOKUMENTAI

VšĮ „Klaipėda atvirai” kiekvieną mėnesį skelbia, kiek per praėjusį sulaukė paramos. Taip pat – detalią atskaitą apie visas praėjusio mėnesio išlaidas.

Čia galite rasti ir portalo Etikos kodeksą bei VšĮ „Klaipėda atvirai” dalininkų sąrašą.

Susipažinti su dokumentais.

INFORMACIJA

Portalas „Atvira Klaipėda” priklauso VšĮ „Klaipėda atvirai”. Plačiau apie įstaigą ir portalą galima paskaityti čia.

Puslapio taisyklės.

Redakcijos tel. + 370 650 77550
el. paštas: info@atviraklaipeda.lt

Pin It on Pinterest

Share This