Uosto direkcijai nepavyko nusipirkti laivo (6)

Uostas ir jūra
Avatar photoArtūras Šulcas
2022-04-19

Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcija paskelbė, kad jai nepavyko nusipirkti atliekų surinkimo laivo, skirto lijaliniams vandenims, nuotekoms, šlamui ir šiukšlėms surinkti, jas transportuoti į tam skirtas vietas.

Viešame pranešime lakoniškai rašoma, kad „negauta jokių pasiūlymų ar paraiškų arba jos buvo atmestos”. Dėl šio pirkimo uosto direkcija buvo paskelbusi ir rinkos konsultaciją. Preliminari dyzelinio laivo statybos kaina nebuvo skelbiama.

Tuomet skelbta, kad  planuojamo įsigyti naujo laivo didžiausias ilgis – 30 – 40 metrų, plotis – 7-10 metrų, maksimali grimzlė – neribojama, borto aukštis – 1-3 metrai. Laivas turi būti suprojektuotas ir pastatytas taip, kad pasiektų ne mažesnį nei 10 mazgų bandomąjį greitį.

Laivo įgulą sudarytų trys žmonės (kapitonas, mechanikas ir  jūreivis-motoristas).

Preliminari dyzelinio laivo statybos kaina nebuvo skelbiama.

Žymos: | |

Komentarai (6):

Atsakymai į “Uosto direkcijai nepavyko nusipirkti laivo”: 6

  1. Jūra parašė:

    Lijaliniai vandenys? Kas tai? Jei jau rašote, tai klaidas ištaisykite. O dėl pirkimo, tai tas laivelis bus saviškių nupirktas ir perparduotas direkcijai už keliskart didesnę kainą. Ir jokių pretenzijų, viskas teisėta.

  2. mh parašė:

    laiviukštis turi turėti net 10 mazgu greiti??? Ogo… čia bulitą direkcija planuoja pirkti ???? ….. šiaip 1 mazgas yra 1 jūrmyle per valanda. Skaičiuojant jog nuo SDS terminalo iki KN 1 krantines yra apie 4 jūrmyles, nevertinat vandens sroves greiti ar šiaip vėją direkcija nori laivelis per 15-20 min perplauktu visa Klaipedos uosta. Keista sąlyga. Bet jei ta sąlyga Baltijos statyklai lai stato savi o ne ir kur nors Danijos kaime.

  3. Leonas parašė:

    Gerai pmokėjo, kad nepirktų. Dabar antikvarinis surinkinėja. Didelį pinigai sukasi. Ir tie pinigai nelieka lietuvoje Mažai kuo skiriamės nuo korumpuotos rusijos.

  4. Laivininkas parašė:

    Švarai skirtas laivas taršiu dyzeliniu varikliu… O kodėl ne anglimi kūrenamu garo katilu vedinas? Uostas skelbiasi „einantis koja kojon” su laikmečio tendencijomis, bet realybėje nori pirkti užvakar dieną. Kur elektrinės sistemos galimybių studija? Jei nekalbame apie vandenilio ambicijas, tai kur bent jau dujomis varomi varikliai?

  5. Kl parašė:

    Stebuklingai nusipirks…..

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. IP adresas bus rodomas viešai. Būtini laukeliai pažymėti * ženklu.

Pranešti apie klaidą

Please enable JavaScript in your browser to complete this form.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Mums rašo

Straipsnių apie vandenilio gamybą Lietuvoje apžvalga

Dar 2024 m. pradžioje pasirodžius skurdžiai informacijai apie vandenilio, metanolio gamybą, infrastruktūros vystymą šalia uosto, mes nuspėjome tai, ką įvairios ...
2024-07-25
Skaityti daugiau

Uostas ir jūra

Uosto direkcija revizuos savo organizacinę struktūrą

Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcija įsigijo savo organizacinės struktūros vertinimo konsultacines paslaugas. Konsultacijų tikslas – sprendiniai, „kurie atspindėtų Uosto direkcijos ...
2024-07-21
Skaityti daugiau

Uostas ir jūra

Visuomenei pristatys žaliojo vandenilio gamybos projektinius pasiūlymus

Klaipėdos uostas tikisi jau po poros metų tapti pirmuoju Lietuvoje ir Baltijos šalyse gaminančiu ir tiekiančiu žaliąjį vandenilį laivams, viešajam ...
2024-07-12
Skaityti daugiau



Pin It on Pinterest

Share This