„LTG Cargo“ mažina tarifus

Transportas
Avatar photoAtvira Klaipėda
2022-04-29

„Lietuvos geležinkelių“ (LTG) Grupės krovinių vežimo bendrovė „LTG Cargo“ skelbia, jog klientams mažina paslaugų teikimo tarifus – nuo 24 iki 64 proc.

Nuo metų pradžios paskelbtą naują kainodarą dar sausio viduryje kritikavo Lietuvos jūrų krovos kompanijų asociacija. Tada jos vadovai teigė, jog LTG infra” padidino infrastruktūros mokesčius pagrindinėms paslaugoms 43-360 proc.

„LTG Infra“ teigia, kad nuo balandžio sumažino geležinkelių paslaugų įrenginių tarifus, kurie yra „LTG Cargo“ teikiamos riedmenų varymo paslaugos sudedamoji dalis. Atsižvelgdama į šiuos pasikeitimus, „LTG Cargo“ atitinkamai sumažino riedmenų varymo įkainius.

„Siekiame sudaryti konkurencingas sąlygas gabenti krovinius tiek vietiniais maršrutais Lietuvoje, tiek į Vakarus ir kitomis kryptimis per Klaipėdos jūrų uostą. Tikimės, kad sumažinti įkainiai padės esamiems ir būsimiems klientams kuo efektyviau prisitaikyti prie dėl Rusijos karo Ukrainoje pasikeitusios geopolitinės ir verslo aplinkos, taip pat prie klientų siekio logistikos grandines perorientuoti į Vakarus. Kartu klientus ir toliau norime skatinti rinktis geležinkelių transportą kaip pigesnę ir žalesnę alternatyvą krovinių gabenimui“, – pranešime cituojama Eglė Šimė, „LTG Cargo“ generalinė direktorė.

Anot bendrovės pranešimo, teiamus pokyčius stipriausiai pajus Klaipėdos jūrų uosto krovos kompanijos – sumažinti įkainiai esą prisidės prie uosto konkurencingumo didinimo.

Preliminariu vertinimu, palyginti su praėjusiais metais, LTG Grupei priklausanti krovinių vežimo geležinkeliu bendrovė „LTG Cargo” šiemet perveš maždaug per pusę mažiau krovinių – apie 26,5 mln. tonų. Pastebimai sumažėjus krovinių apimtims, palyginti su praėjusiais metais, LTG Grupė gali netekti apie 150 mln. eurų pajamų.

Žymos: | |

Komentarai:

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. IP adresas bus rodomas viešai. Būtini laukeliai pažymėti * ženklu.

Pranešti apie klaidą

Please enable JavaScript in your browser to complete this form.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Istorijos iš Klaipėdos archyvo, Svarbu

Padėtis Giruliuose: draudžiama zona, kertamas miškas, naujos įstaigos 

1951-aisiais Giruliai, prieš penkerius metus prijungti prie Klaipėdos, buvo atsidūrę ne tik uostamiesčio, bet ir centrinės valdžios akiratyje.  Apie sprendimus, ...
2024-12-07
Skaityti daugiau

Klaipėdos/Mažosios Lietuvos istorija, Svarbu

Geležinkelį į Klaipėdą gerokai nutolino asmeniniai interesai 

1923 m. balandžio 11-ąją iš Paryžiaus susisiekimo ministrui Benediktui Tamoševičiui premjero Ernesto Galvanausko siųstoje telegramoje buvo itin svarbus, bet, deja, ...
2024-08-10
Skaityti daugiau

Svarbu, Transportas

Europinė vėžė į Klaipėdą: ieškos tinkamiausios trasos

Europos Sąjungos Tarybai praėjusį ketvirtadienį patvirtinus naująjį Transeuropinio transporto tinklo (TEN-T) reglamentą, kuriame Lietuvos siūlymu numatoma naujos europinės vėžės geležinkelio ...
2024-06-21
Skaityti daugiau



Pin It on Pinterest

Share This