Pirmasis visiškai atviras naujienų portalas
2022-04-29 |
„Lietuvos geležinkelių“ (LTG) Grupės krovinių vežimo bendrovė „LTG Cargo“ skelbia, jog klientams mažina paslaugų teikimo tarifus – nuo 24 iki 64 proc.
Nuo metų pradžios paskelbtą naują kainodarą dar sausio viduryje kritikavo Lietuvos jūrų krovos kompanijų asociacija. Tada jos vadovai teigė, jog LTG infra” padidino infrastruktūros mokesčius pagrindinėms paslaugoms 43-360 proc.
„LTG Infra“ teigia, kad nuo balandžio sumažino geležinkelių paslaugų įrenginių tarifus, kurie yra „LTG Cargo“ teikiamos riedmenų varymo paslaugos sudedamoji dalis. Atsižvelgdama į šiuos pasikeitimus, „LTG Cargo“ atitinkamai sumažino riedmenų varymo įkainius.
„Siekiame sudaryti konkurencingas sąlygas gabenti krovinius tiek vietiniais maršrutais Lietuvoje, tiek į Vakarus ir kitomis kryptimis per Klaipėdos jūrų uostą. Tikimės, kad sumažinti įkainiai padės esamiems ir būsimiems klientams kuo efektyviau prisitaikyti prie dėl Rusijos karo Ukrainoje pasikeitusios geopolitinės ir verslo aplinkos, taip pat prie klientų siekio logistikos grandines perorientuoti į Vakarus. Kartu klientus ir toliau norime skatinti rinktis geležinkelių transportą kaip pigesnę ir žalesnę alternatyvą krovinių gabenimui“, – pranešime cituojama Eglė Šimė, „LTG Cargo“ generalinė direktorė.
Anot bendrovės pranešimo, teiamus pokyčius stipriausiai pajus Klaipėdos jūrų uosto krovos kompanijos – sumažinti įkainiai esą prisidės prie uosto konkurencingumo didinimo.
Preliminariu vertinimu, palyginti su praėjusiais metais, LTG Grupei priklausanti krovinių vežimo geležinkeliu bendrovė „LTG Cargo” šiemet perveš maždaug per pusę mažiau krovinių – apie 26,5 mln. tonų. Pastebimai sumažėjus krovinių apimtims, palyginti su praėjusiais metais, LTG Grupė gali netekti apie 150 mln. eurų pajamų.
Parašykite komentarą