Išorinio uosto laivybos kanalo gilinimas atsieis 37,3 mln. Eur

Uostas ir jūra

Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcija pranešė, jog pasirašė uosto gilinimo darbų sutartį su tarptautinį konkursą laimėjusia Belgijos uostų gilinimo ir valymo kompanija „Jan de Nul N.V.“, veikiančia pagal jungtinės veiklos sutartį su „Baggerwerken Decloedt en Zoon N.V.“.

Pagal sutartį numatyta naujos krypties išorinį laivybos kanalą išgilinti iki 16 m bei dalį vidinio kanalo šiaurinėje uosto dalyje iki 15,5 m.

Uosto direkcijos nuotr.

„Norint Klaipėdos uostui neužleisti konkurencinių pozicijų, būtina investuoti į infrastruktūros gerinimą ir būti žingsniu priekyje. Uostų gylis yra ypač svarbus faktorius laivybos kompanijoms didinant laivų parametrus. Jeigu pažiūrėtumėme statistiką, vidutinė registrinė laivo, atplaukusio į Klaipėdos uostą, talpa 2014–2021 m. išaugo 35,5 proc. Tad norint, kad uostas ir toliau išliktų konkurencingas ir patrauklus, galėtų priimti pilnai pakrautus didžiausio tonažo laivus, turime jį kryptingai vystyti“, – pranešime cituojamas Algis Latakas, Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos generalinis direktorius.

Anot A. Latako, laivybos kompanijoms didinant laivų parametrus ir taip siekiant sumažinti krovinių pervežimo kaštus, jūrų uostams tenka nemenkas iššūkis atitikti kintančius standartus. Klaipėdos uostas kryptingai eina ta linkme.

Planuojama, kad gilinimo darbai prasidės liepos pirmoje pusėje. Pagal su belgų kompanijomis pasirašytą sutartį, gilinimo darbų vertė – 37,3 mln. Eur (įskaitant PVM).

Tai yra vienas iš trijų Klaipėdos uosto akvatorijos gilinimo iki 15,5/16 m gylio etapų, kurie iš dalies finansuojami ES lėšomis. Tam bendrai yra skirta apie 28 mln. eurų ES lėšų.

„Jan de Nul N.V.“ Klaipėdos uoste ne naujokė. Ši kompanija atliko Klaipėdos uosto išorinio laivybos kanalo gilinimo iki 15,5 m gylio ir Malkų įlankos gilinimo iki 14,5 m gylio (II etapas) darbus, ne kartą yra vykdžiusi Klaipėdos uosto akvatorijos dugno valymo darbus.

0 Comments

Submit a Comment

El. pašto adresas nebus skelbiamas. IP adresas bus rodomas viešai. Būtini laukeliai pažymėti * ženklu.

Pranešti klaidą
Please enable JavaScript in your browser to complete this form.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Uostas ir jūra

Daugiau krauta grūdų, mažiau - naftos produktų

Pirmą šių metų ketvirtį Klaipėdos uoste krauta beveik 8,5 mln. tonų krovinių. Palyginti šį kiekį su tuo pačiu praėjusių metų ...
2024-04-24
Skaityti daugiau

Uostas ir jūra

Siekia stiprinti jūrų transporto ryšius su Egiptu

Lietuva ir Egiptas ketina glaudžiau bendradarbiauti, gerindami šalių tiesioginį susisiekimą oru ir plėtodami jūrų transporto ir logistikos jungtis. Tokias galimybes ...
2024-04-23
Skaityti daugiau

Fotoreportažai, Uostas ir jūra

Kruizinės laivybos sezono startą paskelbė muzikuojantis laineris

Šaltą, vėjuotą ir lietingą antradienio vidurdienį Klaipėdos uoste prisišvartavo pirmasis šiemet kruizinis laivas. Laineriui „Le Bellot” – tai ir pirmasis ...
2024-04-23
Skaityti daugiau

PARAMA

Jei Jums patinka „Atviros Klaipėdos” žurnalistų rengiami straipsniai ir tikite visiškai atviros bei nepriklausomos žiniasklaidos idėja – paremkite mus, nes į VšĮ „Klaipėda atvirai” sąskaitą pervedama parama yra pagrindinis mūsų pajamų šaltinis.

ATVIRI DOKUMENTAI

VšĮ „Klaipėda atvirai” kiekvieną mėnesį skelbia, kiek per praėjusį sulaukė paramos. Taip pat – detalią atskaitą apie visas praėjusio mėnesio išlaidas.

Čia galite rasti ir portalo Etikos kodeksą bei VšĮ „Klaipėda atvirai” dalininkų sąrašą.

Susipažinti su dokumentais.

INFORMACIJA

Portalas „Atvira Klaipėda” priklauso VšĮ „Klaipėda atvirai”. Plačiau apie įstaigą ir portalą galima paskaityti čia.

Puslapio taisyklės.

Redakcijos tel. + 370 650 77550
el. paštas: info@atviraklaipeda.lt

Pin It on Pinterest

Share This