Jūrininkų ir Baltijos prospektus sujungs vientisas dviračių takas (16)

Fotoreportažai, Svarbu, Transportas
Artūras Šulcas, Palmira Mart
2022-07-20

Klaipėdos miesto savivaldybė paskelbė daugiau nei milijono eurų vertės pirkimo konkursą pėsčiųjų ir dviračių takų tiesimo bei kapitalinio remonto rangos darbams atlikti. Įgyvendinant šiuos projektus siekiama pagerinti susisiekimo dviračiais komunikacijas tarp uostamiesčio pietinės ir centrinės dalių, atkuriant trūkstamas jungtis tarp jau nutiestų dviračių takų.

Norint iš Jūrininkų pr. patekti į Sąjūdžio parke esantį dviračių taką, tenka įveikti paliktas kliūtis. Palmiros Mart nuotr.

Nauja dviračių takų jungtis bus nutiesta tarp Jūrininkų prospekto ir Sąjūdžio parko pietinėje miesto dalyje. Kapitališkai remontuoti pasirengta ir dviratininkų nekantriai laukiamą jungtį Varpų gatvėje, nuo Sąjūdžio parko iki Smiltelės gatvės.

Sąjūdžio parke esantis dviračių takas baigiasi tuoj už Prano Mašioto progimnazijos (nuotr. apačioje). Palmiros Mart nuotr.

Teigiama, jog įgyvendinus šiuos projektus dviračiais iš Jūrininkų projekto bus lengviau pasiekti jau esamą magistralę, vadinamą žaliuoju Klaipėdos koridoriumi, vedančią iki Baltijos prospekto. 

Bus remontuojama ir dviratininkų nekantriai laukiama jungtis Varpų gatvėje nuo Sąjūdžio parko iki Smiltelės g. Dabar važiuoti šia gatve dviračiais ar paspirtukais yra nesaugu. Palmiros Mart nuotr.

Kapitališkai bus remontuojamas ir dviračių bei pėsčiųjų takas Dubysos gatvėje, nuo 31a iki 37c objektų. O taip pat – Šilutės plento atkarpa, nuo 26 numeriu pažymėto objekto iki geležinkelio pervažos.

Vadinamasis žaliasis koridorius, einantis iki Baltijos pr., prasideda Smiltelės g. ties rusų cerkve. Palmiros Mart nuotr.

Savivaldybė numato, kad visus šiuos darbus galima atlikti per 26 mėnesius.

Prieš metus „Atvira Klaipėda” rašė, kokios kliūtys laukia dviratininkų, iš pietinės miesto dalies susiruošusių per centrą pasiekti šiaurinę uostamiesčio dalį.

Kol kas Taikos pr. jokių naujų poslinkių, tvarkant trūkstamas jungtis, nenumatoma.

Žymos: | |

Komentarai (16):

Atsakymų į “Jūrininkų ir Baltijos prospektus sujungs vientisas dviračių takas”: 16

  1. Antanas parašė:

    6 tūkstančiai klaipėdiečių turi sodus Dituvoje.Tiesioginis dviračių takas į sodus butu didžiulė dovana klaipedieciams

  2. Magyla parašė:

    Mūsų veikėjai gimdys tai, kas jau pagimdyta? Yra ten takas! Trūksta tik atkarpos per bažnyčios šventorių (nuo Sąjūdžio parko iki Smiltelės gatvės). Ją ir reikia pagaliau nutiesti. Bet nustokit, veikėjai, taką, kurį kerta kelios judrios gatvės, vadinti vientisu! Toks jis būtų, jei tunelius kastumėt ar tiltus statytumėt. O milijoną pataupykim rimtesniems projektams. Juk iki šiol neturime dviračių tako nei į Kretingą, nei į Gargždus, nei į Priekulę.

  3. Česlovas parašė:

    Nuo Mašioto mokyklos iki Smiltelės gatvės, dviračių tako nėra. Reikėtų pamislyti kaip nuo Taikos prospekto iki naujosios perkėlos padaryti dviračių taką. Plytelės ir trinkelės dviračių takams tikrai netinka, tik asfaltas.

    • Dviratininkas parašė:

      Asfaltas tikrai geriau, bet gal nereikėtų norėti per daug šiuo atveju. 500 m pravažiuoti trinkelėmis ar kokybiškai išklotomis plytelėmis važiuoti tikrai nėra didelė problema. Važiuojant ilgesnius atstumus, taip pradėdama jausti diskomfortą.

    • to Česlovas parašė:

      Nemeluojite Yra takas nuo taikos prospekto iki Naujos perkėlos. Nuo Akropolio link…

  4. Anonimas parašė:

    Ziuriu ten po Jurininku prospektu ir pozeminis perejimas tilptu

  5. Anonimas parašė:

    Kiek pamenu takas yra ką.ten.remontuoti?

  6. O parašė:

    Kada tvarkys Minijos gatvės šaligatvius?

  7. C7 parašė:

    Minijos gatvės atkarpa nuo Perkėlos iki Pilies gatvės turėtų būti kapitaliai remontuojama. Dabar ten keičia šviesoforus, bet turėtų tą atkarpą iš esmės rekonstruoti. Nėra pėsšiųjų ir dviračių takų, apšvietimas senas, asfalto danga irgi jau susidėvėjusi.

  8. Mrr parašė:

    Bliatstvos padarykit taką Minijos g. Nuo Begos iki Perkelos. Nesuprantu biurokratų planavimo prioriteto. Čia jie taisys broką. Minijos g. iš vis NĖRA tako, ten ruožas gal 1 km max

    • Planas parašė:

      Planuose yra. Naujas netaip greit susiplanuoja ir pasisattao nei trumpas atkarpas pabaigti kur nėra švėsaforų

    • mrr parašė:

      Kiek metų planuojama ir kiek dar bus planuojama iki 2030? 2040? Kalba eina apie 1,2 km (kur tam tikrai ruožais tako užuominos yra) nuo centro. Tako buvimas išspręstų didelio srauto dviratininkų, paspirtukininkų nuėmimą nuo važiavimo per nesąmaningą Tiltų g. atkrapą. SUSIDĖLIOKIT PRIORITETUS, o ne kur patogiau ten darom

    • Planas parašė:

      Tikrai ne 1,2 km, o skaičiuok nuo Baltijos pr. / Minijos g (kur nebėra tako)iki Melnaragės yra reikalų suprojektuori ir padaryti

    • mrr parašė:

      Prie ko čia Melnragė? Nuo Baltijos pr. iki perkėlos šioks toks takas yra. Nuo perkėlos iki „Begos” jokio tako. Bent šitą atkarpą sutvarkius, 90 proc problemų išspręsta būtų.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. IP adresas bus rodomas viešai. Būtini laukeliai pažymėti * ženklu.

Pranešti apie klaidą

Please enable JavaScript in your browser to complete this form.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Miestas, Svarbu

Poliklinikos projektavimas imlus pinigams

278,8 tūkst. eurų neužteko Klaipėdos miesto poliklinikos kapitalinio remonto projektavimui: savivaldybė sutiko rangovams sumokėti papildomai dar 6050 eurų ir porai ...
2025-01-12
Skaityti daugiau

Transportas

Pernai išvežė 16 apleistų automobilių

Klaipėdos miesto savivaldybė skelbia, kad per 2024 m. mieste buvo surašyta 350 įspėjimų dėl neeksploatuojamų transporto priemonių, skirtos 126 piniginės ...
2025-01-10
Skaityti daugiau

Svarbu, Švietimas

Siūlo keisti priėmimo į Klaipėdos mokyklas tvarką: rinktis teks iš dviejų mokyklų

Teikiant prašymą mokytis uostamiesčio bendrojo ugdymo mokyklose bus galima rinktis ne tris, kaip anksčiau, o tik dvi mokyklas, iš kurių ...
2025-01-09
Skaityti daugiau



Pin It on Pinterest

Share This