P0

Konsultacijos

Kiek ir kokiais tikslais lietuviai naudojasi internetu

Atvira Klaipėda

Atvira Klaipėda
2022-08-19


Statistikos departamento duomenimis, 2022 metais asmeninius kompiuterius Lietuvoje turėjo 80 proc., interneto prieigą – 88 proc. namų ūkių.

Mieste kompiuterius namuose turėjo 84 proc., interneto prieigą – 90 proc. namų ūkių, kaime – 73 ir 82 proc.

pixabay.com nuotr.

Turintieji vaikų kompiuterius namuose turėjo 97 proc., interneto prieigą – 100 proc., be vaikų – atitinkamai 75 ir 84 proc.

Ne rečiau kaip kartą per savaitę internetu šalyje naudojosi 99 proc. 16–74 metų amžiaus gyventojų.

Palyginti su praėjusiais metais, 2 procentiniais punktais padidėjo vyresnio (65–74 metų) amžiaus gyventojų, besinaudojančių internetu, dalis.

82 proc. 16–74 metų amžiaus gyventojų internetu naudojosi kasdien, 4,5 proc. – bent kartą per savaitę, bet ne kasdien.

Internetas daugiausia buvo naudojamas informacijos paieškai, ryšiams, laisvalaikiui (klausėsi muzikos, žiūrėjo vaizdo medžiagą, žaidė internetu) ir bankininkystei: informacijos paieškai bei ryšiams internetą naudojo po 84 proc. 16–74 metų amžiaus gyventojų, laisvalaikiui 76 proc., 75 proc. naudojosi internetinės bankininkystės paslaugomis.

Su sveikata susijusiais tikslais internetu ar mobiliosiomis programėlėmis šiemet naudojosi 72 proc. 16–74 metų amžiaus gyventojų (82 proc. internautų).

32 proc. 16–74 metų amžiaus gyventojų naudojosi internetu mokymosi, kvalifikacijos kėlimo ar savišvietos tikslais.

Valstybės institucijų ar kitų viešųjų paslaugų įstaigų elektroninėmis paslaugomis bent kartą per metus pasinaudojo 74 proc. 16–74 metų amžiaus gyventojų arba 83 proc. tokio amžiaus internautų.

E. prekyba per paskutinius 3 mėnesius asmeniniais tikslais naudojosi 46 proc. 16–74 metų amžiaus gyventojų arba 52 proc. tokio amžiaus internautų. Per pastaruosius 12 mėn. prekes ar paslaugas internetu pirko ar užsakė 60 proc. 16–74 metų amžiaus gyventojų arba 68 proc. šio amžiaus internautų.

Dažniausiai internetu buvo perkami drabužiai, avalynė, aksesuarai, kosmetika, grožio ar sveikatingumo produktai, vaistai, maisto papildai, vitaminai, paruoštas maistas ir gėrimai, pristatomi iš maitinimo įmonių, maisto produktai ir gėrimai iš parduotuvių, baldai (pavyzdžiui, kėdės, stalai, foteliai, sofos), interjero reikmenys, buitinė technika ar elektronika.


    2022-08-19

    Parašykite komentarą

    El. pašto adresas nebus skelbiamas.

    Parama

    Jei Jums patinka „Atviros Klaipėdos" žurnalistų rengiami straipsniai ir tikite visiškai atviros bei nepriklausomos žiniasklaidos idėja - paremkite mus, nes į VšĮ „Klaipėda atvirai" sąskaitą pervedama parama yra pagrindinis mūsų pajamų šaltinis.

    Paremti
    Atviri dokumentai

    VšĮ „Klaipėda atvirai" kiekvieno mėnesio pradžioje skelbia, kiek per praėjusį sulaukė paramos. Taip pat - detalią atskaitą apie visas praėjusio mėnesio išlaidas.

    Čia galite rasti ir portalo Etikos kodeksą bei VšĮ „Klaipėda atvirai" dalininkų sąrašą.

    Su dokumentais galite susipažinti čia
    Informacija

    Portalas „Atvira Klaipėda” priklauso
    VšĮ „Klaipėda atvirai”. Plačiau apie įstaigą ir portalą galima paskaityti čia.

    Puslapio taisyklės. 

    Redakcijos adresas: Bangų g. 5A-3F, Klaipėda, LT-91250, Tel. + 370 650 77550
    el. paštas: info@atviraklaipeda.lt