Pirmasis visiškai atviras naujienų portalas
2022-10-05 |
Parengti projektiniai pasiūlymai dėl krašto kelio Nr.141 Kaunas – Jurbarkas – Šilutė – Klaipėda ruožo, nuo 227 iki 228,64 km, ties Klaipėda, rekonstrukcijos. Planuojamas rekonstruoti ruožas prasideda prieš Lypkių sankryžą ir baigiasi įsijungimu į Jakų sankryžą.
Projektinius pasiūlymus Lietuvos automobilių kelių direkcijos užsakymu parengė UAB „Kelprojektas“. Kelią Nr.141 planuojamas išplatinti įrengiant papildomas dvi eismo juostas dešinėje kelio pusėje su skiriamąja juosta. Projektuojamas ir naujos dviejų lygių sankryžos įrengimas Lypkių gatvės sankirtoje. Suplanuota ir kelio sankryžos su Bičiulių gatve rekonstrukcija.
Šalia šio kelio bus nutiestas pėsčiųjų ir dviračių takas, bus įrengta ir požeminė perėja, apšvietimas ir kiti tokiam objektui būdingi šiuolaikiniai atributai. Dabar šis kelio ruožas yra dviejų eismo juostų, važiuojamosios dalies plotis – 8,5 – 8,7 m, kelkraščių plotis kinta nuo 1,3 iki 4,9 m. Jo būklė – prasta.
„Didėjantis eismo intensyvumas, senai įrengta kelio danga ir nepakankamas kelių priežiūros bei remonto darbams skiriamas finansavimas įtakojo esamo kelio ruožo dangos regresiją. Kelio ruožo dangos būklė nepatenkinama, pradėjusios formuotis provėžos, daug lopų, skersinių ir išilginių plyšių, atsiradę dangos defektai, ištrupėję kelio dangos kraštai bei didėjančios išlaidos kelio priežiūrai sudarė būtinumą pagerinti eismo sąlygas ir rekonstruoti kelią, įgyvendinant specialiuoju planu numatytus sprendinius”, – rašoma viešai svarstyti paskelbtuose dokumentuose.
Pagal eismo įvykių informacinės sistemos atvirus duomenis, nuo 2014 m. sausio 1 d. iki 2022 m. gegužės 1 d. šiame kelio ruože užfiksuoti 22 eismo įvykiai, kurių metu vienas žmogus žuvo ir septyni buvo sužeisti.
Rugpjūčio pabaigoje vykusio Klaipėdos uosto plėtojimo tarybos posėdžio metu Kelių direkcijos Transporto infrastruktūros planavimo ir inovacijų departamento direktorius Aivaras Vilkelis dėstė, kad šis kelio ruožas gali būti rekonstruojamas tik lygiagrečiai su pietinio aplinkkelio tiesimo darbais. Dabar direkcija esą tik gerins jo būklę.
Anot A. Vilkelio, pietinio visoms aplinkkelio procedūroms esą reikėtų apie šešerių metų, o statyboms dar 2-3 metų.
INFORMACIJA
Susipažinti su projektiniais pasiūlymais galima iki 2022-10-20 internetinėje svetainėje https://www.klaipeda.lt/pp
Viešas susirinkimas vyks spalio 20 d., 15 val. nuotoliniu būdu.
Reklama: sidabriniai žiedai https://www.silvera.lt/ziedai
Savo nedideliam artimųjų rate tą patį sakau – visur išvažiavimuose turi būti nusukimai į dešinę nevažiuojant į žiedą. Vietos pakanka, tik pastumt dviračių takus, ir žemes pastumdyt. Ir taip pat panaikinti brukšniuotus plotus, kurie draudžia važiuoti pirma eile. Tiesą sakant, tuous kur po viadukau, jau dabar reikia panaikinti, taip srautai važiuojantys ratu į Palangą ir Šilutę, jau iš anksto pasiskirstytų, ir būtų lengviau į antrą juostą patenkti. O iš tikro tai visus, nes tada būtų aišku – kas važiuoja pirma eile – greičiausiai suks. O dar geriau – visi išvažiavima turi būti dvieiliai, neskaita to kur aprašytas pirmam sakinyj. Nes aplamai, to žiedo pralaidumas mažesnis nei anksčiau mieste buvusių žiedų su senovine važiavimo schema (nes pagal naują pvz. Baltijos žiede sugandimtas pralaidumas įpaišius A radę pirmoj eilėj taikos pr.)
Reiškia kad pats Jaku žiedas nebus niekada pabaigtas..
Pas mus remontuojama -„sumažinantgreitį”. Ramu ir nekainuoja- dar uždirbama iš „pažeidėjų. Cirkas ir tiek
Tiek pristatytų kamerų, baisu darosi. Užkemša eismą „šliaužiantys” auto. Vadinasi mokame tik bausti. Reiškia nori pasipinigauti lengvai.
Kaip matau daug „tipo kelininkų” čia komentuoja, bet nesigaudo situacijoje, nauja dviejų lygių sankryža Lipkių g. / Šilutės – Palangos kelias atvers antrą lygiavertį išvažiavimą iš miesto Statybininkų prospektu su galimybe pasukti į Jakų žiedo pusę, bei įvažiavimą į miestą nuo kapinių pusės !
Nu, tas tai gerai. Seniai reikėjo. Dar antrą juostą nuo LEZo iki Šilutės plento prilipdyti labai praverstų.
O kiek jūs laiko stovite norėdami išvažiuoti ar įvažiuoti į Klaipėdą piko metu? 15 min? tad nežinote kas yra kamščiai kur Vilniuje ar Briuselyje (kur laikinai gyvenu) – ypač kai vyksta protestai:)
Nelygink savo Briuselio su Klaipėda. Mes čia gyvenam ir man vienodai kas vyksta Briuselį ar Vilniuj.
Zieda butu padare ir uztektu
per pigiai būtų 🙂
Didelė investicija, kuri beveik nespręs esminių problemų.
Įvažiuojant į miestą sukti į dešinę tiltas nereikalingas, toje atkarpoje nuo žiedo nėra kamšaties.
Išvažiuojant iš miesto, kamštis jau dabar susidaro ir šis kelias jo nespręs. Tik nuims srautą nuo esamo išvažiavimo Pramonės gatve pro Philip Morris. Bet ar tai verta viaduko?
Realiai turi būti tvarkoma visa Šilutės kelio atkarpa iki Lėbartų sankryžos pastatant Pietinį apvažiavimą. Ši imitacija kaip AiG paminėtas „nabašniko pašlakstymas žaliaja arbata”.
tikslas ( nuo sumanymo miesto centre kurti krovinių terminalą) ir buvo ne miesto kamščių problemas spręsti, o už valdiškus finansus susiręsti privataus krovinių terminalo sunkiojo transporto aptarnavimą miesto centre. Nors pradžiai įžadus davė visa tai ir dar dvi sankryžas savo lėšomis finansuoti. Na dar ir truputi duoklės Vilniaus valdžiai, kad be trukdžių nukaktų į Palangą. Tai ir padaryta.
Projektas visiškai nesprendžia kamščių problemos įvažiavime į Jakų žiedą nuo Statoil/CircleK pusės. Įvažiavimą būtina praplatinti iki 3 juostų, kurios viena tiesiogiai ir savarankiškai (t.y. neįvažiavus į patį žiedą, arba toje vietoje praplėtus ir žymint ištisine juosta ) jungtųsi su Šilutės keliu, kas vienareikšmiškai padidintų pralaidumą, nes dabar sukimui į dešinę užkemša važiuojantys į Dovilus ir Kauną. Tam reikėtų praplatinti Šilutės kelio į dvejas juostas, kurios dabar yra projektuojamos maždaug už maždaug 1 km nuo žiedo. Palyginti su tuo, kas dabar projektuojama pabrangimas nebūtų ženklus, tačiau būtų išspręsta didžiulė piko kamščių problema. Matyt, tiek užsakovams, tiek rangovams yra naudinga neprotingai ir neergonomiškai projektuoti ir vykdyti statybas su perspektyvomis naujam projektui ir naujoms statyboms, lopant ankstesnes klaidas bei „nenumatymus“.