Klaipėdos ir Gdansko jūrų uostai vienijasi pagalbai energetinių išteklių srityje

Uostas ir jūra

Esama geopolitinė situacija dėl Rusijos vykdomo karo Ukrainoje šiuo metu ypač atsiliepia Europos energetinių žaliavų tiekimo grandinėms. Šalys priverstos ieškoti naujų tiekėjų, keisti vienus energetinius šaltinius kitais, stabilizuoti tiekimo sutrikimus ir kainas, kurios gula ant gyventojų pečių. Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcija pasirašytame abiejų uostų vadovų ketinimų protokole įsipareigojo imtis teisėtai leidžiamų priemonių, kad Lenkijos energetinių žaliavų importuotojai galėtų naudotis Klaipėdos uosto laisvais energetinių žaliavų krovos pajėgumais.

„Šiuo ypač visiems sunkiu metu turime susivienyti ir kuo tik galime padėti vieni kitiems. Lenkijos jūrų uostai nepajėgūs priimti viso šaliai šiuo metu reikalingo energetinių žaliavų kiekio, tad tiek Klaipėdos uosto, tiek kitų Baltijos jūros uostų pagalba jiems šiuo metu ypač reikalinga“, – sako Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos generalinis direktorius Algis Latakas.

Klaipėdos uosto leidimas Lenkijai naudotis laisva energetinių žaliavų krovos infrastruktūra, esančia Klaipėdos uoste, visų pirma apima dalijimąsi informacija apie esamą Klaipėdos uosto energetinių žaliavų krovą ir saugojimą, terminalų, kurie užsiima energetinių žaliavų krova, duomenimis, palaikyti ryšį su Lenkijos energetinių žaliavų importuotojais.

Šis abiejų uostų vadovų pasirašytas ketinimų protokolas nesukuria jokių įsipareigojimų nei vienai šaliai, jis negali pažeisti šalyse galiojančių teisės aktų.

INFORMACIJA

Gdansko uostas yra vienas didžiausių uostų Baltijos jūros regione, padalytas į dvi dalis – vidinį ir išorinį uostus. Jame kraunami skysti ir birūs kroviniai, veikia konteinerių, keltų terminalai. Gdansko uostas gali priimti 400 metrų ilgio laivus su 15 metrų grimzle, nes išoriniame uoste užtikrinamas 17 metrų gylis.

0 Comments

Submit a Comment

El. pašto adresas nebus skelbiamas. IP adresas bus rodomas viešai. Būtini laukeliai pažymėti * ženklu.

Pranešti klaidą
Please enable JavaScript in your browser to complete this form.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Uostas ir jūra

Daugiau krauta grūdų, mažiau - naftos produktų

Pirmą šių metų ketvirtį Klaipėdos uoste krauta beveik 8,5 mln. tonų krovinių. Palyginti šį kiekį su tuo pačiu praėjusių metų ...
2024-04-24
Skaityti daugiau

Uostas ir jūra

Siekia stiprinti jūrų transporto ryšius su Egiptu

Lietuva ir Egiptas ketina glaudžiau bendradarbiauti, gerindami šalių tiesioginį susisiekimą oru ir plėtodami jūrų transporto ir logistikos jungtis. Tokias galimybes ...
2024-04-23
Skaityti daugiau

Fotoreportažai, Uostas ir jūra

Kruizinės laivybos sezono startą paskelbė muzikuojantis laineris

Šaltą, vėjuotą ir lietingą antradienio vidurdienį Klaipėdos uoste prisišvartavo pirmasis šiemet kruizinis laivas. Laineriui „Le Bellot” – tai ir pirmasis ...
2024-04-23
Skaityti daugiau

PARAMA

Jei Jums patinka „Atviros Klaipėdos” žurnalistų rengiami straipsniai ir tikite visiškai atviros bei nepriklausomos žiniasklaidos idėja – paremkite mus, nes į VšĮ „Klaipėda atvirai” sąskaitą pervedama parama yra pagrindinis mūsų pajamų šaltinis.

ATVIRI DOKUMENTAI

VšĮ „Klaipėda atvirai” kiekvieną mėnesį skelbia, kiek per praėjusį sulaukė paramos. Taip pat – detalią atskaitą apie visas praėjusio mėnesio išlaidas.

Čia galite rasti ir portalo Etikos kodeksą bei VšĮ „Klaipėda atvirai” dalininkų sąrašą.

Susipažinti su dokumentais.

INFORMACIJA

Portalas „Atvira Klaipėda” priklauso VšĮ „Klaipėda atvirai”. Plačiau apie įstaigą ir portalą galima paskaityti čia.

Puslapio taisyklės.

Redakcijos tel. + 370 650 77550
el. paštas: info@atviraklaipeda.lt

Pin It on Pinterest

Share This