Uosto direkcijai – nurodymai iš ministerijos dėl uosto plėtros

Uostas ir jūra

Susisiekimo ministerija Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijai (KVJUD) pateikė atnaujintą raštą dėl valstybės siekiamų tikslų ir keliamų lūkesčių, susijusių su įmonės veikla. Tarp esminių prioritetų – spartus uosto infrastruktūros modernizavimas ir plėtra, tolesnė veiklos, naujų rinkų ir krovinių srautų diversifikacija, taip pat aktyvus dialogas su Klaipėdos miestu.

Portalo archyvo nuotr.

Rašte pabrėžiama, kad KVJUD turi įgyvendinti uosto infrastruktūros plėtros projektus, kurie sukuria galimybes uoste saugiai priimti net ir didžiausius į Baltijos jūrą įplaukiančius laivus: įgyvendinti šiaurinio ir pietinio bangolaužių rekonstrukciją (iki 2024 m.), gilinti laivybos kanalą (iki maksimalaus 17 m gylio), plėtoti uosto krantines ir užtikrinti tinkamą jų būklę.

Kartu laiške išreikštas lūkestis, kad KVJUD dar labiau diversifikuos uosto veiklą ir krovinių struktūrą pagal krovinių kilmės šalis, klientus ir rinkas, plės jūrinės inžinerinės pramonės veiklą uoste. Tikimasi, kad artimiausiu metu bus išnaudotos naujos bendradarbiavimo su JAV, Pietų Amerikos, Vokietijos ir Šiaurės Italijos jūrų uostais galimybės ir toliau bus aktyviai ieškoma naujų laivybos krypčių Artimųjų Rytų regionuose ir kitose šalyse, uostas stiprins savo pozicijas kaip regioninis krovinio paskirstymo centras.

„Žvelgiant į artimiausių metų laikotarpį KVJUD laukia pokyčiai, susiję su įmonės teisinio statuso keitimu – įgyvendinant Vyriausybės programą ir Ekonominio bendradarbiavimo ir plėtros organizacijos rekomendacijas, ne vėliau kaip iki 2022 metų pabaigos įmonę numatyta pertvarkyti į akcinę bendrovę. Neabejojama, kad tai atvers naujas galimybes tiek generuojant naujus pajamų šaltinius, tiek didinant veiklos efektyvumą”, – rašoma ministerijos pranešime.

Jame taip pat teigiama, jog siekiant pagerinti laivybos ir krovos uoste sąlygas, uostas bus plečiamas pietų kryptimi. Tai leis suformuoti naujas teritorijas, kuriose atsirastų galimybė plėtoti gamybos, paslaugų sektorių veiklas. Be to, Klaipėdos uostas turi būti pasirengęs jūrinio vėjo elektrinių plėtrai Baltijos jūroje ir tapti konkurencingu šios rinkos dalyviu.

„Atnaujinto lūkesčių rašto tikslų įgyvendinimas leis paskatinti tolesnį tvarų ir nuoseklų uosto augimą, užtikrinant ne tik didesnį jo konkurencingumą, bet ir aktyvų bendradarbiavimą su kitomis institucijomis, savivaldybėmis ir uostamiesčio gyventojais. Daug dėmesio numatoma skirti naujų krovinių srautų pritraukimui, rinkų diversifikavimui, jūrinės inžinerinės pramonės veiklos plėtrai“, – pranešime cituojamas susisiekimo ministras Marius Skuodis.

Lūkesčių laiške valstybė nubrėžia veiklos kryptis ir strateginius tikslus, tačiau už jų įgyvendinimą tiesiogiai atsako įmonės valdyba ir vadovybė, pabrėžiama pranešime.

2 Comments

  1. Miestui šakės

    ir ar tik nebus karas geras pretekstas uosto privatizacijos pradžiai. Uosto plėtra ir į marias ir į jūrą ir visas krantines, o Miestui – smirdančią ir pajuodusią špygą. Panašu, kad dabar jau ir Vilniaus konservatoriai panoro atimti iš vietos socdemų uosto žemes ir patys imsis valdyti uostą. Pasidarys iš miesto sau krovinių paskirstymo centrą (privatų hubą) . Iki šių metų galo. Tik apie kokį „dialogą” su miestu tas ministeris kalba kai į KVJUD jau siuntinėja „atnaujintus” raštus ? O gal mūsų brangus meras jau taip pat pasidialogino? Tik pamiršo pasakyti?

    Reply
    • Anonimas

      Begedis konservatorius Vaitkus su savo uosto pletra

Submit a Comment

El. pašto adresas nebus skelbiamas. IP adresas bus rodomas viešai. Būtini laukeliai pažymėti * ženklu.

Pranešti klaidą
Please enable JavaScript in your browser to complete this form.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Uostas ir jūra

Siekia stiprinti jūrų transporto ryšius su Egiptu

Lietuva ir Egiptas ketina glaudžiau bendradarbiauti, gerindami šalių tiesioginį susisiekimą oru ir plėtodami jūrų transporto ir logistikos jungtis. Tokias galimybes ...
2024-04-23
Skaityti daugiau

Svarbu, Uostas ir jūra

Stringa konkursai dėl vandenilio gamyklos statybos Klaipėdoje

Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcija nukėlė atviro tarptautinio konkurso dėl vandenilio gamybos uoste įrangos, įskaitant jos montavimą, paleidimą, pasiūlymų pateikimo ...
2024-04-22
Skaityti daugiau

Transportas

Baigta Baltijos pr. žiedinės sankryžos rekonstrukcija

Klaipėdos savivaldybė praneša, jog baigti Baltijos pr., Šilutės pl. ir Vilniaus pl. žiedinės sankryžos rekonstrukcijos darbai. Šiuo metu rengiama techninė ...
2024-04-19
Skaityti daugiau

PARAMA

Jei Jums patinka „Atviros Klaipėdos” žurnalistų rengiami straipsniai ir tikite visiškai atviros bei nepriklausomos žiniasklaidos idėja – paremkite mus, nes į VšĮ „Klaipėda atvirai” sąskaitą pervedama parama yra pagrindinis mūsų pajamų šaltinis.

ATVIRI DOKUMENTAI

VšĮ „Klaipėda atvirai” kiekvieną mėnesį skelbia, kiek per praėjusį sulaukė paramos. Taip pat – detalią atskaitą apie visas praėjusio mėnesio išlaidas.

Čia galite rasti ir portalo Etikos kodeksą bei VšĮ „Klaipėda atvirai” dalininkų sąrašą.

Susipažinti su dokumentais.

INFORMACIJA

Portalas „Atvira Klaipėda” priklauso VšĮ „Klaipėda atvirai”. Plačiau apie įstaigą ir portalą galima paskaityti čia.

Puslapio taisyklės.

Redakcijos tel. + 370 650 77550
el. paštas: info@atviraklaipeda.lt

Pin It on Pinterest

Share This