Pirmasis visiškai atviras naujienų portalas
2022-10-25 |
Savivaldybės valdoma bendrovė Klaipėdos autobusų parkas (KAP) laimėjo kitos savivaldybės įstaigos – VšĮ „Klaipėdos keleivinis transportas” (KKT) skelbtą atvirą viešojo pirkimo konkursą ir pasirašė sutartį dėl maršruto Dangės upe aptarnavimo vandens autobusais.
363 tūkstančių eurų vertės sutartis įsigalioja nuo lapkričio 1 d. ir galios 36 mėnesius. Už kiekvieną maršruto kilometrą KAP bus mokamas 4,37 eurų atlygis.
Keleiviai bus plukdomi mažais laivais, ne senesniais nei 5 metai. Jų ilgis – iki 11 m, plotis – ne daugiau 2,60 m, greitis – nemažiau nei 5 mazgai. Minimalus keleivių skaičius – 10. Vandens autobusai bus varomi elektra. Papildomi vidaus degimo varikliai negalimi.
Elektriniuose vandens autobusuose galios Klaipėdos elektroninė bilietų sistema, bus įrengtos vaizdo stebėjimo kameros.
KAP savo 2021-ųjų metiniame pranešime rašo, kad turi asocijuotą įmonę „PopaLT“, kuri spalį pristatė analogų neturintį elektra varomą katamaraną-autobusą. Valdybos leidimu, KAP sudarė akcininkų sutartį ir įsigijo 40% „Popa LT“ akcijų.
Vandens transporto maršruto Dangės upe preliminarus ilgis – 7,9 km į vieną pusę. Numatomos šešios stotelės: Senamiestis, Liepų g. tiltas, Dangės vingis, Žolynų gyvenamasis rajonas, Botanikos sodas, Tauralaukio tiltas. Keleivių įlaipinimo stoteles ir jų prieigas įpareigota įrengti Klaipėdos savivaldybės biudžetinė įstaiga „Klaipėdos paplūdimiai”.
Numatytą maršrutą į vieną pusę vandens autobusas įveiks per valandą, įskaitant keleivių įlaipinimą. Įlaipinimui skiriama 10 minučių. Maršrutas Dangės upe bus aptarnaujamas dviem vandens autobusais, kiekvienam plaukiant ne mažiau 5 ratų. Preliminarus vandens transporto maršruto Dangės upe dienos atstumas – 158 km. Preliminarus vandens transporto maršruto Danės upe 3 sezonų nuotolis – 73 tūkstančiai kilometrų.
Laivybos sezonas Dangės upe yra numatyta nuo gegužės 15 iki spalio 15 dienos.
Pasirengimas šiam projektui nevyko sklandžiai. Balandžio pradžioje KKT buvo paskelbęs rinkos konsultaciją dėl techninės specifikacijos elektriniams upės „autobusams”. Tada buvo numatyta ir galima jų kursavimo Dangės upėje pradžia – šių metų rugpjūčio 1 d. Tačiau ši data persikėlė į ateinančius metus.
Neseniai Transporto inovacijų forume vykusiuose „Žaliojo susiekimo apdovanojimuose“ Klaipėda įvertinta už didžiausią proveržį vystant žaliąją infrastruktūrą. Apdovanojimas skirtas už keleivinio vandens transporto skatinimą – įgyvendinamą iniciatyvą Dangės upę išnaudoti keleivių pervežimui.
Cia akivaizdziai turistinia transportas.
Jei noeit kad klaipedieciai kasdien naudotusi, stoteleje stovekit 2minutes, marsrutas nuo zaliojo slenio, ir plaukimo trukme – max 30min ir kaina 2 eurai.
Komentaruose augiausia vatniku pasisakymai-visi prieš naujoves. Kaip rusijoj, kur miestuose dar wc daugiabučių kiemuose.Šunys loja,o karavanas eina,tad ir pas mus tas transportas prigis
Klausimas ar kiekviena naujiena reikia grusti i miesta? Pvz betoniai suoliukai labaiu tinka Italijos ar iapanijos klimatui.. pvz jusu taip giriamas naujas transporta žiemą vazines ar tai tik pramoga? Sakyciau pirma miesta nuo netvarko reiktu sutvarkyti.
Visiškai pritariu. Gėda skaityti, – viskas jiems blogai. Toks progreso nekentimas, kad man kartais atrodo, kad jiems geriausia būtų gyventi urvuose ir susikalbėti riksmais bei gestais :)))
„didžiausias dvokas” besmegeniui idiotui, kuriam pjuvenos makaulėj ir kurį,greičiausiai,rusai puola.Subingalvi tu,kada suprasi kam reikalinga savivaldybė ir biudžeto pinigai,tada komentuok,subingal i tu.
O šiaip gera turėt savibliadoj draugelių,kurie padeda bizniuką sukt.Juk tie autobusai plavinės tušti ir tik kompensacijų kaulys iš valdžios.
Pirma reikėtu sutvarkyt miesto autobusus,nes nesilaiko grafikų,praleidinėja važiavimo laiką,važiuoja kas antrą ratą.Bet svarbu biznelį kažkam padėt prasukt,o visa kita po…ui.
Kaimieciai I Londona nuvaziuokit. Ten kursuoja uber, sustojimas max 2-3 min. Zemaiciams 10 min mazai, bet keleiviui super daug 7,9 km plaukti 1val. Ar tai normalu?
Nejaugi viskas mūsų mieste taip gerai kad galime mėtyti pinigėlius bet kur ir bet kam?! Manau kad yra daug svarbesnių reikalų, kuriuos reikia spresti! Pinigų mėtymas ir tiek.
Gal galėtų mūsų valdžia maršrutą prailginti iki Žaliojo slėnio tilto, daugelis iš provincijos naudotųsi ekologišku viešuoju transportu, kaina turi būti viešojo transporto!!!
ir laukiu pavasario.Bet Dangės pakrantes apsitvarkyti, vis dėlto , reikėtų…
vandens autobusus reikia padaryti 6 ar 10 kad daugiau kursuotu intervalu
O kaip bus su smarve-dvoku kurį neabejotinai pajaus plaukiant prabangiais moderniais laivais? Ar dujokaukės ar kt kaukės bus išduodamos? Dangės upės vandens tyrimai rodo, kad jie yra blogi. Šakalienė pabėgo neįvykdžius ne kartą žadėjusi įsivešėjusius pakrantėse augalus nupjauti. O kiek vamzdžių išeina į upę iš kurių vis teka nuotekos ir dažnai smirdančios?
O kas tie „keliautojai” bus” nuo Biržos tiko iki Botanikos sodo? Užsienio turistams bus „linksma ir įdomu ” jausti smarvę ir apleistas, kai kur, upės pakrantes….Kiek planuojama sulaukti mūsų žmonių? Įdomiausia – kokia turtinga tapo savivaldybė… Taško biudžeto pinigus kur reikia ir kur ne…
Užsifiksuokime šios naujienos datą… Kitų metų tokiu laiku galėsime įvertinti…. Manau – nesėkmę….
nuo tavo komentaro.Nejaugi negali ramiai sėdėti pašalėje ir netrukdyti žmonėms gyventi? A, vatos gabale?
Na 5 mazgai tikrai juokingai, jei bus patogu ir greita tai tikrai zmones keliaus.
Pinigai išmesti į bala kainuos milijonus naudos nulis ,kelia link Šilutes suremontuotų nei nėkais usimtų
Kiek bilietas kainuos?
galioja miesto autobusų bilietai
Lygtais 6 eurai.
… POPA.lt
Kada grąžinsit maršrutą Klaipėda -Ryga per Liepoją? Visai klaipėdiečius skriaudžiat-Liepoja arti,o pasiekt neįmanoma…
viskas labai smagu, bet valandą plaukti nuo Tauralaukio tilto iki senamiesčio? norėtųsi greitesnio tempo, kad būtų galima naudoti dažniau, o ne tik kaip turistinę atrakciją vieną kartą ar su miesto svečiais…
Viskas čia gerai,kad nebijo naujovių parkas.Ir gatvių apšvietimas ir vandens autobusai.Tik niekaip nesuprantu,kaip parko vadovas nesugebėjo senelių namų statybos prijungti prie savivaldybės valdomų akcijų?Kam reikėjo skolintis iš ES pinigų,juk čia vienas biznis.Koks skirtumas ar autobusus valdo ar teiktų kokias ten paslaugas,kaip parašė vienas komentatorius. Linksma jei nebūtų juokinga?
Kažkaip gana keista, manau, kad kažkas ruošia sau ar bičiuliui pelningą vietą. Parkas imasi autobusų parkui nebūdingų veiklų, na , kad ir gatvių apšvietimas kelia įtarimų… Kas už to slypi? Labai įdomu, ar greitu laiku tas parkas nepradės organizuoti teikti seksualines paslaugas? Negaila, nes už miesto keleivinio transporto organizavimą galima tik pagirti. Jei parkas imtųsi organizuoti ir seksualinių paslaugų teikimą, manau tikrai neliktų privačių bordelių.
Gerai, kad KAP valdys šį versliuką, o ne kokie „piratai” !
Plius gatves valo, apšvietimą valdo, dabar dar upe plauks. Tik į šiukšlių verslą Ramanausko neįleido, o visur kitur – savas.