Vyriausybė priėmė sprendimą dėl Uosto direkcijos reorganizacijos

Uostas ir jūra

Susisiekimo ministerijos teikimu trečiadienį Vyriausybė sutiko, kad valstybės įmonės Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcija (KVJUD), „Oro navigacija“ (ON) ir Lietuvos automobilių kelių direkcija (LAKD) būtų pertvarkytos į akcines bendroves. Įgyvendinus pertvarką, šios valstybės įmonės savo teisinę formą galės pakeisti jau 2023 metų pradžioje.

Įmonėms persitvarkius į akcines bendroves, kas vadovaus būsimoms akcinėms bendrovėms, spręs valdybos. Klaipėdos valstybinio jūrų uosto įstatyme numatyta, kad atsiras dvipakopis valdymas: Uosto direkcijoje bus sudaromas kolegialus priežiūros organas – stebėtojų taryba ir kolegialus valdymo organas – valdyba, jos pirmininkas bus skiriamas ir Uosto direkcijos vadovu.

Teigiama, kad valstybės įmonių pertvarka į akcines bendroves suteiks joms daugiau lankstumo. Uosto direkcijai būtų sudarytos galimybės plėtoti jūrinę industriją, steigti terminalus kitose šalyse ir kurti jungtis tarp skirtingų uostų, taip pat plėtoti jūrinių vėjo elektrinių ir jų komponentų gamybos, surinkimo ar sandėliavimo veiklą.

Kartu bus efektyviau valdomas valstybės turtas, greičiau priimami sprendimai ir reaguojama į rinkos pokyčius. Įmonės galės steigti antrines bendroves ir taip atskirti rizikingesnes ir nepagrindines veiklos sritis nuo pagrindinių, strateginę reikšmę valstybei turinčių veiklos sričių.

2 Comments

  1. Dokininkas

    Valstybė sau, miestas sau, piliečiai sau – kur nuėjome per 30 metų. Kodėl miestas negali rūpintis savo teritorija ir integruotai spręsti visus tiek miesto tiek uosto klausimus be cirko elementų?

    Reply
  2. Uostas ir kas dar liko prie jo

    greituoju būdu tyliai, va tokiais kasniais prixvatizuojamas. Procesas vyksta toliau nežiūrint kad 2022 – 2023 m. jam žmonės pasipriešino, „užkirto kelią”, ir to aiškiai LR Konstitucijai prieštaraujančio žulikų ketinimo (ypač svarbus valstybės strateginis objektas) buvo atsisakyta. Lietuva galutinai tampa Nejūrine valstybe o tik šalim prie jūros. Kuri net savo uosto neturės, kadangi jis bus nusavintas ir taps kažkieno privačia nuosavybe. Su kuo visus ir sveikinu

    Reply

Submit a Comment

El. pašto adresas nebus skelbiamas. IP adresas bus rodomas viešai. Būtini laukeliai pažymėti * ženklu.

Pranešti klaidą
Please enable JavaScript in your browser to complete this form.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Svarbu, Uostas ir jūra

Stringa konkursai dėl vandenilio gamyklos statybos Klaipėdoje

Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcija nukėlė atviro tarptautinio konkurso dėl vandenilio gamybos uoste įrangos, įskaitant jos montavimą, paleidimą, pasiūlymų pateikimo ...
2024-04-22
Skaityti daugiau

Uostas ir jūra

Pradėta Uosto direkcijos laivyno bazės statyba

Pietinėje Klaipėdos uosto dalyje, Marių gatvėje, prasidėjo Uosto direkcijos laivyno bazės statyba. Darbų pradžia paženklinta kapsulės su laišku ateities kartoms ...
2024-04-18
Skaityti daugiau

Svarbu, Verslas

Planuojami ir mobilieji vandenilio pilstymo punktai

Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcija paskelbė konkursą dėl viešųjų vandenilio pildymo punktų įrengimo Klaipėdos mieste. Sunkiasvoriam ir lengvajam transportui skirti ...
2024-03-23
Skaityti daugiau

PARAMA

Jei Jums patinka „Atviros Klaipėdos” žurnalistų rengiami straipsniai ir tikite visiškai atviros bei nepriklausomos žiniasklaidos idėja – paremkite mus, nes į VšĮ „Klaipėda atvirai” sąskaitą pervedama parama yra pagrindinis mūsų pajamų šaltinis.

ATVIRI DOKUMENTAI

VšĮ „Klaipėda atvirai” kiekvieną mėnesį skelbia, kiek per praėjusį sulaukė paramos. Taip pat – detalią atskaitą apie visas praėjusio mėnesio išlaidas.

Čia galite rasti ir portalo Etikos kodeksą bei VšĮ „Klaipėda atvirai” dalininkų sąrašą.

Susipažinti su dokumentais.

INFORMACIJA

Portalas „Atvira Klaipėda” priklauso VšĮ „Klaipėda atvirai”. Plačiau apie įstaigą ir portalą galima paskaityti čia.

Puslapio taisyklės.

Redakcijos tel. + 370 650 77550
el. paštas: info@atviraklaipeda.lt

Pin It on Pinterest

Share This