Pirmasis visiškai atviras naujienų portalas
2022-12-05 |
Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcija paskelbė, jog pirks du hibridinius locmaninius katerius. Tikimasi, kad tokie kateriai atvykstančius laivus Klaipėdos uoste aptarnaus jau po dvejų metų.
Katerio variklių skyriuje turi būti sumontuoti du elektriniai ir du dyzeliniai varikliai, hibridinės transmisijos, reduktoriai, veleno linijos ir kita įranga, reikalinga tokio tipo laivui. Numatyta išmetamųjų dujų valymo įranga.
Norimų įsigyti locmanų katerių didžiausias ilgis 16-18 metrų, plotis 5-7 metrai. Maksimali grimzlė 1,4-1,6 metro. Greitis – ne mažiau 25 mazgų. Autonomiškumas naudojant dyzeliną prie 25 mazgų greičio – ne mažiau kaip 150 jūrmylių.
Greitis elektriniais varikliais – ne mažiau 10 mazgų. Autonomiškumas naudojant akumuliatorių energiją – ne mažiau kaip 15 jūrmylių, plaukiant 7 mazgų greičiu.
Akumuliatoriai turi būti parinkti pagal laivo darbo režimą, jų eksploatavimo trukmė būtų ne trumpesnė kaip 10 metų su ne mažesne, kaip 80 % likutine talpa.
Numatoma, kad laivai bus eksploatuojami apie 4 000 darbo valandų per metus. Laivų įgulą sudarys po du žmonės. Laivas turi būti suprojektuotas ir pastatytas taip, kad jam apsivertus jis atsistatytų pats (angl. selfrightening).
„Atvira Klaipėda” anksčiau pranešė, jog šių metų pradžioje žalią kryptį deklaruojanti Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcija paskelbė, kad rengiasi įsigyti šiukšlių surinkimo, transportavimo bei „atidavimo” laivą, varomą kintamų apsukų dyzelinio variklio. Tačiau sulaukusi viešos kritikos direkcija persigalvojo: jau paskelbta norimo įsigyti elektra varomo laivo techninė specifikacija.
Laimės uab”baltseta”arba estu kompanija.
Kodėl būtent šios įmonės, juk pilna kitų