Uosto direkcija perka hibridinius locmanų katerius

Uostas ir jūra

Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcija paskelbė, jog pirks du hibridinius locmaninius katerius. Tikimasi, kad tokie kateriai atvykstančius laivus Klaipėdos uoste aptarnaus jau po dvejų metų. 

Katerio variklių skyriuje turi būti sumontuoti du elektriniai ir du dyzeliniai varikliai, hibridinės transmisijos, reduktoriai, veleno linijos ir kita įranga, reikalinga tokio tipo laivui. Numatyta išmetamųjų dujų valymo įranga.

Norimų įsigyti locmanų katerių didžiausias ilgis 16-18 metrų, plotis 5-7 metrai. Maksimali grimzlė 1,4-1,6 metro. Greitis – ne mažiau 25 mazgų. Autonomiškumas naudojant dyzeliną prie 25 mazgų greičio – ne mažiau kaip 150 jūrmylių.

Greitis elektriniais varikliais –  ne mažiau 10 mazgų.  Autonomiškumas naudojant akumuliatorių energiją – ne mažiau kaip 15 jūrmylių, plaukiant 7 mazgų greičiu.

Akumuliatoriai turi būti parinkti pagal laivo darbo režimą, jų eksploatavimo trukmė būtų ne trumpesnė kaip 10 metų su ne mažesne, kaip 80 % likutine talpa.

Numatoma, kad laivai bus eksploatuojami apie 4 000 darbo valandų per metus. Laivų įgulą sudarys po du žmonės. Laivas turi būti suprojektuotas ir pastatytas taip, kad jam apsivertus jis atsistatytų pats (angl. selfrightening). 

„Atvira Klaipėda” anksčiau pranešė, jog šių metų pradžioje žalią kryptį deklaruojanti Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcija paskelbė, kad rengiasi įsigyti šiukšlių surinkimo, transportavimo bei „atidavimo” laivą, varomą kintamų apsukų dyzelinio variklio. Tačiau sulaukusi viešos kritikos direkcija persigalvojo: jau paskelbta norimo įsigyti elektra varomo laivo techninė specifikacija.

2 Comments

  1. Kl

    Laimės uab”baltseta”arba estu kompanija.

    Reply
    • Klaipedietis

      Kodėl būtent šios įmonės, juk pilna kitų

Submit a Comment

El. pašto adresas nebus skelbiamas. IP adresas bus rodomas viešai. Būtini laukeliai pažymėti * ženklu.

Pranešti klaidą
Please enable JavaScript in your browser to complete this form.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Svarbu, Uostas ir jūra

Stringa konkursai dėl vandenilio gamyklos statybos Klaipėdoje

Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcija nukėlė atviro tarptautinio konkurso dėl vandenilio gamybos uoste įrangos, įskaitant jos montavimą, paleidimą, pasiūlymų pateikimo ...
2024-04-22
Skaityti daugiau

Transportas

Baigta Baltijos pr. žiedinės sankryžos rekonstrukcija

Klaipėdos savivaldybė praneša, jog baigti Baltijos pr., Šilutės pl. ir Vilniaus pl. žiedinės sankryžos rekonstrukcijos darbai. Šiuo metu rengiama techninė ...
2024-04-19
Skaityti daugiau

Uostas ir jūra

Pradėta Uosto direkcijos laivyno bazės statyba

Pietinėje Klaipėdos uosto dalyje, Marių gatvėje, prasidėjo Uosto direkcijos laivyno bazės statyba. Darbų pradžia paženklinta kapsulės su laišku ateities kartoms ...
2024-04-18
Skaityti daugiau

PARAMA

Jei Jums patinka „Atviros Klaipėdos” žurnalistų rengiami straipsniai ir tikite visiškai atviros bei nepriklausomos žiniasklaidos idėja – paremkite mus, nes į VšĮ „Klaipėda atvirai” sąskaitą pervedama parama yra pagrindinis mūsų pajamų šaltinis.

ATVIRI DOKUMENTAI

VšĮ „Klaipėda atvirai” kiekvieną mėnesį skelbia, kiek per praėjusį sulaukė paramos. Taip pat – detalią atskaitą apie visas praėjusio mėnesio išlaidas.

Čia galite rasti ir portalo Etikos kodeksą bei VšĮ „Klaipėda atvirai” dalininkų sąrašą.

Susipažinti su dokumentais.

INFORMACIJA

Portalas „Atvira Klaipėda” priklauso VšĮ „Klaipėda atvirai”. Plačiau apie įstaigą ir portalą galima paskaityti čia.

Puslapio taisyklės.

Redakcijos tel. + 370 650 77550
el. paštas: info@atviraklaipeda.lt

Pin It on Pinterest

Share This