Klaipėdos transportininkai „okupuoja” rajoną

Svarbu, Transportas

VšĮ „Klaipėdos keleivinis transportas” (KKT) paskelbė 14 milijonų eurų vertės atvirą tarptautinį viešojo pirkimo konkursą dėl keleivių pervežimo vietinio (priemiestinio) reguliaraus susisiekimo maršrutais Klaipėdos mieste ir rajone. 

Laimėjusieji konkursą pasirašys 60 mėnesių trukmės sutartį su galimybe ją pratęsti dar 2,5 metų. Būsimų rangovų pasiūlymų laukiama iki kovo vidurio.

Andrius Samuilovas, laikinasis KKT vadovas, teigia, kad šis projektas yra naujas regioninės integracijos etapas, užsakytas Klaipėdos rajono vadovų ir su jais suderintas. Pasak jo, pradžiai esamos maršrutų trasos praktiškai nesikeis, tačiau keleivinis transportas, gerokai atnaujintas dėl aukštesnių kokybės reikalavimų, jais riedės dažniau. 

Rajoninių maršrutų pokyčiai. Vizualizacijų autorius – Vytautas Petraitis (KKT)

Į bendrą viešojo transporto sistemą bus integruota ir ta dalis maršrutų, kurią iki šiol organizavo ne KKT, o pati rajono savivaldybė. Jų keleivius džiugins ne tik geresnė pačių transporto priemonių kokybė, bet ir galimybė naudotis elektroninio bilieto sistema.

Bus važiuojama šiais maršrutais: Vėžaičiai – Klaipėda, Gargždai – Pakalniškiai – Šalpėnai, Gargždai – Šukaičiai – Mataičiai – Judrėnai, Gargždai – Dovilai – Klaipėda, Klaipėda – Rusnė – Klaipėda, Klaipėda – Smilgynai, Klaipėda – Priekulė – Dreverna – Svencelė, Gargždai – Endriejavas – Žadeikiai, Gargždai – Medsėdžiai – Gargždai, Gargždai – Šiūpariai – Priekulė – Svencelė,  Gargždai – Lapiai – Utriai, Gargždai – Plikiai, Gargždai – Kvietiniai – Vaiteliai, Gargždai – Antkoptis – Judrėnai,  Gargždai – Klaipėda – Gargždai.

Pirkimas suskaidytas į dvi dalis (paketus). Pirmąjį  maršrutų paketą sudaro maršrutai Nr. 35, 45, 101, 104, 108, 110, 115. Antrąjį – maršrutai Nr. 102, 103, 105, 106, 107, 109, 111, 116.

Pagal planą naujieji vežėjai darbą pradės nuo kitų metų sausio 1-osios.

Paskelbtuose dokumentuose teigiama, kad siekiant „užtikrinti aukštą paslaugų teikimo kokybę, konkurso sąlygose būsimam vežėjui numatyti reikalavimai visą sutarties galiojimo laikotarpį keleivius vežti transporto priemonėmis, kuriose būtų sumontuotos modernios elektroninės švieslentės, integruota elektroninio bilieto ir garso pranešimų sistema, vaizdo stebėjimo kameros su įrašymo įrenginiais, saugančiais įrašus iki 14 dienų, taip pat visų autobusų dažymas nustatytomis spalvomis ir vieningos vairuotojų uniformos dėvėjimas”.

Klaipėdos rajono savivaldybė užtikrins tvarų paslaugos finansavimą – mokės kompensacijas už transporto lengvatas, esant poreikiui – subsidijas

15 Comments

  1. Anatolijus

    Sveiki,
    Labai jau prasta situacija su 30 maršruto mikroautobusu. Važiuoja labai retai. Kaip zmonėm pasiekti Klaipėda? Kaip grįžti į rajona (namus)?

    Reply
  2. Nijolė

    Jei Klaipėdoje darbas nuo 7, tai pimpini visus kilus pėstute, niekas į tai neatsižvelgia. Eismas tik kai mokiniam i mokyklą

    Reply
  3. Marija

    Geriau padarykit dažniau į Kalotės-Normantu puse autobusu, reikia laukti valandu valandas autobuso. O savaitgaliais išvis išvažiuoti neįmanoma reikia kviestis bolta/taxi

    Reply
  4. Virga

    Gal pirma stotelėm pasirūpinkit rajonuose, o po to maršrutiniais.Vaikai keliu turi po kilometrą pėsčiomis eiti, geradariai!

    Reply
  5. Zita

    Uzknisot 14 vežė normalei jūsų dėka, padarėte tokį suda, kad geriau su lengva važiuoti, metu su jūsų autobusais. Visi keikia jus, o jum dzin dėl zmoniu

    Reply
    • Poniai Zitai

      Matosi, kad nesate važinėjusi Kaune. Jeigu dėl šito taip nerišliai keikiatės (žinokite net ne visi miestai turi tokią gerą sistemą, kaip Klaipėdos!!!) tai nežinau, kaip jūs visą svietą iškoliotumėte pavažinėjusi sausakimšame mikriuke po Kauno gatves per visokiausias apylankas. Siaubas, iš kur tiek pykčio pas jumis… 🙁

      O dėl 14 – dabar dar geriau – ir vairuotojams geriau, ir daugiau keleivių turi susisiekimą su centru!

    • Kalotės gyventoja

      Pritariu, kad autobusai (nr. 17) arba maršrutiniai autobusiukai (nr. 15b) važiuotų dažniau ir ilgiau. Kalotėje sparčiai daugėja gyventojų, kuriasi Mažojoje Kalotėje gyventojai, o autobusas važiuoja vieną du kartus per valandą. Vėliau vakare mokiniai jau nebegali grįžti namo iš sporto treniruočių, muzikos mokyklos, nes autobusų nebėra.

  6. Vi

    Kuo daugiau maršrutų į kaimus, tuo geriau Klaipėdai. Kaimo žmonės galės į darbą ir iš darbo Klaipėdoje važiuoti, o Klaipėda gaus apie 10 procentų daugiau potencialių darbuotojų.

    Reply
  7. Birutė

    Kiek ilgai A.Samuilovas dar bus laikinasis KKT vadovas?Gal laikas skelbti konkursą arba A.Samuilovą patvirtinti KKT vadovu?

    Reply
    • MONIKA

      KKT visai reikia panaikinti, nes cia iteisinta reketininku organizacija , kurioje idarbinta gauja skundiku, kurie filmuoja , fotografuoja , kas masina nakti pastate netinkamoje vietoje, taksi , marsrutiniu taksi, autobusu vairuotojus puola, pati maciau kaip uzsipuole autobuso vairuotoja nufotkino, del to ,kad jis vilkejo melynos spalvos dzinsus. Ar tai yra normalu? UZ TAS NUOTRAUKAS PO TO DAR KARTA SUSIMOKAME!

  8. Artūras

    Vizualizacijos su klaida. Vėžaičiai pavirto Veiviržėnais

    Reply
  9. Anonimas

    Klaipėdos autobusų parkas siekia susigražinti prieš daugelį metų aptarnautus rajono maršrutus.

    Reply
    • T

      Tai kad jis autobusų neturi,visi nudrenkti

  10. Teisingai

    Teisingai miestas turi imti po truputį žiedinę savivaldybę į savo rankas, nes rajonas yra silpnas ir nesugeba savarankiškai tvarkytis, vandeniu jį aprūpina taip pat Klaipėda !

    Reply
    • Tikrai?

      Atsibuskite iš gilaus miego! Klaipėdiečiai tuoj vaikus į rajono mokyklas ir darželius veš, o ne rajonas į miestą, kaip buvo iki šiol.

Submit a Comment

El. pašto adresas nebus skelbiamas. IP adresas bus rodomas viešai. Būtini laukeliai pažymėti * ženklu.

Pranešti klaidą
Please enable JavaScript in your browser to complete this form.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Koronavirusas

Nulinius COVID-19 rodiklius jau turi ir Klaipėdos bei Kretingos rajonai

Pirmadienį šalyje patvirtinti 33 nauji COVID-19 atvejai (šeši žmonės užsikrėtė antrą kartą, du – trečią), skelbia Valstybės duomenų agentūra. Klaipėdoje ...
2024-04-30
Skaityti daugiau

Regionas

Prezidentas lankysis Klaipėdos rajone

Šalies vadovas Gitanas Nausėda antradienį lankysis Klaipėdos rajone, kur susitiks su meru Broniumi Markausku. Viešėdamas Klaipėdos rajone prezidentas taip pat ...
2024-04-30
Skaityti daugiau

Transportas

Savivaldybė imasi viešojo transporto konkursų

Klaipėdos savivaldybė paskelbė perkanti „keleivių vežimo reguliariaisiais reisais pagal nustatytą maršrutą Nr. 46 paslaugas”, nors anksčiau tokius viešuosius prikimus organizuodavo ...
2024-04-27
Skaityti daugiau

PARAMA

Jei Jums patinka „Atviros Klaipėdos” žurnalistų rengiami straipsniai ir tikite visiškai atviros bei nepriklausomos žiniasklaidos idėja – paremkite mus, nes į VšĮ „Klaipėda atvirai” sąskaitą pervedama parama yra pagrindinis mūsų pajamų šaltinis.

ATVIRI DOKUMENTAI

VšĮ „Klaipėda atvirai” kiekvieną mėnesį skelbia, kiek per praėjusį sulaukė paramos. Taip pat – detalią atskaitą apie visas praėjusio mėnesio išlaidas.

Čia galite rasti ir portalo Etikos kodeksą bei VšĮ „Klaipėda atvirai” dalininkų sąrašą.

Susipažinti su dokumentais.

INFORMACIJA

Portalas „Atvira Klaipėda” priklauso VšĮ „Klaipėda atvirai”. Plačiau apie įstaigą ir portalą galima paskaityti čia.

Puslapio taisyklės.

Redakcijos tel. + 370 650 77550
el. paštas: info@atviraklaipeda.lt

Pin It on Pinterest

Share This