Sadistiškai pasielgusius vairuotojus baus finansiškai (atnaujinta)

Svarbu, Transportas

Klaipėdietis Martynas trečiadienio rytą „Atvira Klaipėdai” atsiuntė laišką, kuriame dėstė apie sunkiai suvokiamą vieno 9-ojo maršruto vairuotojo elgesį. Už viešojo transporto organizavimą atsakingos VšĮ „Klaipėdos keleivinis transportas” (KKT) specialistai, peržiūrėję vaizdo kamerų įrašą, sutiko, jog tiesos tokiame pranešime yra.

Tuo metu bendrovės „Gintarinis vairas” vadovas teigia sulaukęs vairuotojo paaiškino, kad viskas nutiko netyčia.

Martyno Vainoriaus nuotr.

„Autobuso (Nr. 9) vairuotojas kurio numeris 8001 valstybinis numeris MFZ 962 , vairuotojas elgiasi neadekvačiai. 2023 m. kovo 15 dieną 7.50 val. „Baseino“, vairuotojas tyčia prispaudė ukrainietės mergaitės (maždaug 8 m.) ranką, bandžiusią įlipti į autobusą per galines duris. Vairuotojas net ir matydamas situaciją ėmė važiuoti su prispausta mergaite. Vairuotojas pats pripažino, kad matė, jog yra prispausta mergaitė, tačiau moralizavo, „kad nėra ko lipti per galines duris“. Stebint vairuotojo veiksmus yra akivaizdu, kad vairuotojas taip elgiasi tyčia, norėdamas pamokyti visus, kurie bando įlipti per galines duris. Kiekvienoje stotelėje vairuotojas sustodavo stotelės priekyje, taip kad visi laukiantys keleiviai atsidurtų prie galinių durų, o tada galėtų juos „traiškyti“ durimis. Tai kartojosi kiekvienoje stotelėje. Dar vienas „laimikis“ vairuotojui pakliuvo „Lakštučių“ stotelėje, kur ir dar kartą buvo prispausta ukrainietė, tik šį kartą moteris bandanti įlipti per galines duris – vėlgi dėl to, kad vairuotojas tyčia taip sustoja stotelėje. Išlipančių keleivių šioje stotelėje net ir nebuvo, tačiau vairuotojas tyčia atidarė duris tam, kad galėtų prispausti įlipantį keleivį (stotelėje laukė tik vienas minėtas asmuo). Suprantu, kad yra taisyklės naudojantis viešuoju transportu ir yra privaloma lipti per priekines duris, tačiau taip „auklėti” keleivius yra visiškai neadekvatu”, – rašė klaipėdietis, savo laišką padubliavęs ir transportininkams.

Laikinasis KKT vadovas Andrius Samuilovas teigė, jog operatyviai peržiūrėjus autobuso vaizdo kamerų užfiksuotą video medžiagą matyti, kad Vitės stotelėje iš minėto autobuso tuo metu išlipo kelios dešimtys vaikų. Kai kurie autobuso laukę keleiviai lipo per priekines duris, spėjo atsisėsti, o kitos keleivės vis laukė, kol galės patekti per galines. O kitu atveju matyti, kad mergina net neketino eiti prie priekinių durų.

„Bet kokiu atveju toks vairuotojo elgesys yra visiškai netoleruotinas. Už tai pritaikysime ekonominę sankciją – nebus sumokėta už atliktą reisą”, – sakė A. Samuilovas.

Tuo metu „Gintarinio vairo” vadovas Raimondas Žeimys teigė gavęs laišką irgi operatyviai susisiekęs su minėtu vairuotoju. Pastarasis esą tikino, kad visas įvyko netyčia, jis neva nematęs.

„Jei būtų suaugusiojo žmogaus ranka durys iškart pačios būtų atsidariusios atgal. Vairuotojas išgyvena dėl to, kad taip nutiko”, – teigė R. Žeimys ir tikino, kad šis vairuotojas nėra piktybiškas, neturi nuobaudų.

KKT su „Gintariniu vairu” ir kitais dviem vežėjais, teikiančiais mieste paslaugas didžiaisiais autobusais, sutartis po konkurso buvo pasirašęs 2015-2022 metų laikotarpiui, tačiau baigiantis šiam terminui buvo nuspręsta pasinaudoti galimybe pratęsti sutartis iki 2025 metų, nes vežėjai savo parką buvo atnaujinę netgi daugiau nei reikalauta, jie nekėlė pretenzijų dėl per pandemiją daugiau nei leistina sutartimis „nukirptų” ridų ir kt.

Tad naujos kokybės ir naujų vežėjų miestiečiai gali tikėtis tik po šiek tiek daugiau nei pusantrų metų.

ATNAUJINTA. Jau pasirodžius šiai publikacijai, ketvirtadienio rytą su „Atvira Klaipėda” savo laišku KKT pasidalino ir klaipėdietis Petras.

„2023-03-14 maždaug 16.02 val. skubėjau į 14 maršruto autobusą Bibliotekos stotelėje (važiuoti į Klipščių pusę). Kadangi iki autobuso bėgau, taigi ir likau paskutinis į autobusą lipantis žmogus. Tačiau vairuotojui manęs laukti nereikėjo, nes prieš mane dar tebelipo kiti žmonės. Ir jau lipant pro priekines autobuso duris, vairuotojas man palei nosį uždarė duris. Mano ranka buvo prispausta autobuso durų. Nežinau, kas atidarė duris, ar jos atsidarė automatiškai ar vairuotojas, bet, pagaliau įlipus, vairuotojas piktai pradėjo rėkti ant manęs: „Tu čia nemandravosi”, „Kitą kartą neįlipsi” ir panašiai. Noriu pasiteirauti, kodėl buvo taip pasielgta mano atžvilgiu? Kokią teisę turi vairuotojas taip elgtis su keleiviais? Negana to, kad buvau iškoneveiktas ir apšauktas, buvo ir fizinis kontaktas”, – rašė klaipėdietis.

14-uoju maršrutu keleivius irgi veža bendrovė „Gintarinis vairas”.

A. Samuilovas patvirtino, kad ir šiuo atveju keleivio skundas yra pagrįstas. Dėl šio incidento irgi priimtas analogiškas sprendimas taikyti finansinę sankciją.

69 Comments

  1. Arvydas

    Nezinau. Teko vaziuoti 18.Greit ir gerai. Linkejimai is Siauliu

    Reply
  2. Meta

    Paziurekit kokio amziaus vairuotojai dirba?kai esi netoli 70,gal jau laikas ilsetis,dabar vieni nervu kamuoliai ,nei paklausi,nei paaiskins zmoniskai senam zmogui,baisu,bilietu zymejimas kiekvieno reikalas,juk tam yra kontrole.Kiek yra tokiu kurie dar neprabilo apie tokia kelione su didele nepagarba keleiviui ypac gintarinis vairas

    Reply
    • Elvyra

      Aciu dievui pakliuvo paskaityt straipsnis . Tikrai nezinojau per prieki ilipti.iki siol marsrutiniu bijojau vaziuot nes nesugebu isstovet iki kol atsizymi ir atsisedi . Vokietijoj islipi per kurias nori ir ilipi per kurias nori jei reikia pirkt bilieta per prieki ilipi vairuotojai keliais zodziais bando rusiskai aptarnaut kai pamato uzsienietis su sypsena mandagiai jokiu problemu

  3. Emilija

    Taip vairuotojai lekia kaip išprotėje nespėji atsižymėti o ką kalbėti apie atsisėdimą jai yra vietos tai gerai sėdi tie patys ukrainiečiai su van.ikais žviegia ant viso autobuso ir dar jiems nemokamai o savi galim sprandą nusisukti

    Reply
  4. Anonimas

    O, kur parašyta, kad ji ukrainiete?!
    Ant kaktos ar plakatą turėjo?!
    Čia galėjo būti ir vaikas, ir suaugęs žmogus, ir klaipėdietis!
    Visi mes žmonės!

    Reply
  5. Dejas

    Jeigu laukiniai lipa kur papuola,jiems visokių privilegijų reikia tai palaikau vairuotoją,visus tuos tokius laukinius ne tik ,kad rankas ,bet ir kojas prispaudus pratemti asfaltu,kad kitą kartą nebūtų minčiu,o kas liečia amžiu tai tėvai turi atsakyti iž nepilnamečius ir jei jie taip auklėja savo atžalas tai nereikia čia kaltinti vairuotuojo

    Reply
    • >dejas

      Esi veilokas sėdintis norguose ir darinėjantis silkes. Būk tyliai nuli.

    • Baudėja

      Dejas, sakyk kur gyveni. Sulaužysiu tavo buka sovietišką galvą. Jei jau dalbajobas ir atmata esi tai suspardysiu kaip obuoli. Nes tu degradaves proto invalidas

    • T

      Gydykis!

  6. Anonimas

    Prieš kelias savaitės buvo Švedijoje (Stokholme , Goteborge) ir teko važinėtis viešojo transporto. Keleiviai į autobusus ten įlaipinami taip pat per priekines duris. Tačiau esminis skirtumas yra tas, kad bilietų atžymėjimo komposteris yra priešais vairuotoją ir šis kontroliuoja įlipimą su bilietais. Tokiu būdu autobusas pradeda važiuoti tik po to, kai keleiviai atsižymi savo bilietus. Autobusai važiuoja pagal grafiką ir saugiai, t.y. nelaksto, nedaro staigių manevrų ir pavojingai nestabdo. Efektyvu, saugu, protinga. Tuo tarpu Klaipėdos autobusuose viskas iškreiptai: įeinama taip pat per priekį, tačiau vairuotojas iš esmės nekontroliuoja bilietų atsižymėjimo, nes komposteris yra toli jam už nugaros; autobusas pradeda važiuoti keleiviams nespėjus atsižymėti bilietus; autobusai vairuojami klaikiai ir nesaugiai keleiviams. Taip kyla klausimas kam reikalinga autobusuose krūva komposterių, jeigu įleidžiama pro priekines duris. Panašu į išlaidavimą.

    Reply
  7. Vilniaus autobusai

    Jei yra kaimo tvarka lipti per priekines duris tai ir važiuokite kaip kaime. Laukite, kol visi susimokėdami grynais sulips, susės ir tik tada važiuojam.
    Kaune tos pačios problemos.

    Reply
  8. Auditorius

    Jei tvarka lipti per priekinis durys butų veiksminga kam reikia tiek kontrolierių, kurie net jūros šventes metu dirba.

    Reply
  9. Keleivis

    Morališkai pasenusi tvarka lipti per priekines duris.

    Reply
    • manau

      tvarka gera, yra kontrole, kas lipa i autobusa, prideda drausmes.

  10. Klaipėdietė

    Manau, kad patys vairuotojai nori būti kultūringai aptarnauti ir prekybos centruose, ir gydymo įstaigose, ir gyventi nori ne kreivai sumūrytame name, nes kažkas nespėja pagal grafiką…Koks gali būti atlaidumas už aplaidų darbo atlikimą, reikia bausti finansiškai, jei kitos priemonės nepadeda, labai gaila, kad tokia kultūra.

    Reply
  11. Keleive

    Dažnai važinėjame šiuo ( maršrutu, vasarą ypač.sodan) Negalečiau pareikšti jokių pretenzijų vairuotojams. Netgi palaukia bėgantiem. Tenka matyti kaip žioplinėja ilipe ,ima ieškti rankinėje bilietų, krenta. Vairutojai neprivalo ganyti , vairuotojai vairuoja, eismas sudėtingas.O tvarka turi būti, jokiu būdu ne per užpakaines ilipti.Mokyklose turi tiems ukrainiečiam išaiškinti, kad tokia tvarka pas mus.

    Reply
  12. Užuojauta

    Visi mes nervuoti, irzlūs, nemandagūs. Vairuotojams yra duotos aiškios instrukcijos tiek grafiko, tiek keleivių laipinimo atžvilgiu. Pats važiavau 9 maršruto autobusu ir kelionės metu atsirado net 3 keleiviai, kurie provokavo savo elgesiu vairuotoją (lipo ne pro tas durys ir dar siuntinėjo ant 3 raidžių). Žmogui, kuris visą dieną sukioja vairą sėdėdamas toks elgesys erzina. Nenuostabu, kad ir jiems nelaiko nervai. Ir jie nėra kažkokie antžmogiai. Visi mes drėbti iš to pačio molio, tik dėl vienų elgesio kenčia kiti niekuo dėti žmonės.

    Reply
  13. Nija

    Reikėtų kai kuriems vairuotojams praeiti kursus, yra nemažai tokių, kurie pradeda važiuoti arba sustoja stotelėse taip, kad reikia laikytis ne tik rankomis, bet ir kojomis.

    Reply
  14. Jonas

    Buvo dažytos vietos laukti autobuso, sustot vairuotojams, nebegalioja?

    Reply
  15. Klaipėdietė

    Man tai keistas zmoniu pasipiktinimas vairuotojo skubejimu ir aiskinimas, kad veza kaip malkas ir skuba. Nejau geriau 10 min laukti kol slankios kazkas po autobusa ir susiras „gera vietele” atsiseti ir tik tada pradeti vaziuoti? Vairuotojai skuba nes turi grafikus kuriu reikia laikytis, nes mes planuojam savo keliones laika, skubam i darbus ir panasiai! Skuskites kai nuo vieno Klaipedos galo iki kito vaziuojat valanda, nes koks mėmė sneka telefonu ar miega uz vairo. Ir daznai kalti patys keleiviai, kurie isivaizduoja visateisiai.

    Reply
    • Klaipediete

      Znoniu nemato, mums, lipancioms su vaikisku vezimeliu, buvo suspaustas vezimelis per pati vyduri… ? Matyt, ir jo vairuotojas nemate.

  16. Klaikus vezejas

    As nelekdziu vaikams su 9 vaziuot, pats baisiaisias marstrutas, chamai vairuotojai, staigiai stabdo, nelaukia kol atsises, kelios pazistamos griuvo, traumos!

    Reply
    • Aš

      Keleiviai irgi turi laikytis taisyklių, tai ar sunku įlipti per priekines duris.
      Arba skundžiasi nugriūna autobuse, vairuotojas tavęs nelaikys už rankos tam ir yra kur įsikibti, nereikia žiopsoti, pats turi saugotis, vairuotojas turi į kelią žiūrėti, gal pradėkim pagarbiau vertintį sunkų ir atsakingą vairuotojo darbą.
      Mes keleiviai būkime atlaidesni.

  17. Zita

    Aš važiuoju kasdien 9maršrutu, tikrai baisūs tie vairuotojai, be kultūros.Ir aplamai autobusai smirda,sėdynės baisios,net atsisėsti baisu.Esu ne kartą mačiusi benamius važiuojant,tada net bjauru būti autobuse,smarvė baisi,ir vairuotojui viskas gerai.Tikrai kažką reikia daryti su tokiais vairuotojais.

    Reply
  18. Žmogus

    Debilas kažkoks. Kaip jis sveikatos patikra praėjo? Neadekvatus. Kokios baudos dar, mes lauk tokius ir dar yraša palikt,kad elgesi neadakvačiai,kad kiti dardaviai žinotu

    Reply
  19. sportininkų gyventoja

    Tikrai pastebiu, kad vairuotojai tyčia pravažiuoja labai toli nuo sustojimo vietos ir atidaro tik galines (vidurines) duris, gal jiems šalta. Kai demonstratyviai ateini prie priekinių durų, būna labai nepatenkinti. Tai nebežinosi kaip elgtis , pro kur įleis. Ir žmonės braunasi per galines, net neleisdami įlipti.
    Vienu metu tikrai buvo tvarka, reikėtų dar kartą visiems laikytis taisyklių, ir vairuotojams ir keleiviams.

    Reply
  20. Klaipėdietė

    O neturėtu buti kvieciama policija ?Jug prispaudė mazametei ranka ir turėtu jei tėvai nesutinka atleisti skirama bauda.

    Reply
  21. Vairuotojų

    chamizmas Klaipėdoje jau tapo legenda, atrodo, kad specialiai įdarbina įvairaus raugo budulius

    Reply
  22. Lijana

    Teko ir man būti įvairiose nemaloniose situacijose, tačiau dabar noriu PADĖKOTI 11 ir 12 maršrutų vairuotojams, sustoja tiesiai man prieš nosį. AČIŪ.
    Prašyčiau jiems pakelti koeficientą

    Reply
    • Saugok

      nosį

  23. Jo

    Serga keleivinis transportas Klaipėdoje, serga, užsisvajojo su savo BRT, o paparastą keleivį pamiršo…

    Reply
  24. skaitytojas

    Tokius bekultūrius reikia mest iš darbo,o ne neišmokėti už reisą.Juokingos nuobaudos, todėl jie ir siautėja. pavyzdžių galėtume prirašyti aibes, aišku, ne tokių žiaurių, kaip su mergaite, bet kultūros jokios jie netoleruoja, elgiasi kaip ponų ponai. ką jie čia vaidina?

    Reply
    • Anonimas

      Visu pirma patys būkim kulturingi,neskubėkime metyti is darbo zmoniu nes ir taip nera kas dirbtu toki nelengva darba. O kulturos truksta daugiausia keleiviams o ne vairuotojams kurie istisas dienas sysiduria su viskuom nepatenkintais keliaiviais. Ir tikrai mum,keliaiviam manau neturetu buti sunku laikytis tu taisykliu kad ilipti per priekinias autobuso duris o is jo per galines .

  25. Anonimas

    Klaipėdos viešojo transporto autobusų vairuotojus galima pavadinti vienu žodžiu – CHAMAI. Samuilovui reikėtų ne kabinete pagal atskirus skundus vaizdo įrašus peržiūrinėti, o sėsti į autobusus ir vykdyti periodinius slaptus keleivių aptarnavimo kokybės patikrinimus. Beje, KKT tinklalapyje informacijos šiuo klausimu taip ir neradau,kas reikštų, kad KKT nėra nustačiusi tokios tvarkos ir sistemiškai šiuo klausimu nedirba. Todėl vairuotojai kaip išprotėję (lenktyniaudami su lengvaisiais automobiliais) keleivius veža lyg malkas, t.y. nesaugiai su pavojumi šiems būti sužalotiems, greičio akceleratorių iki dugno spaudžia keleiviams nespėjus pasižymėti bilietų , Kaip galima suprasti „stop” mygtukai yra reikalingi tam, kad keleivis įspėtų vairuotoją apie išlipimą , o šiam sustojus, galėtų saugiai pakilti nuo sėdynės ir išlipti. Realybėje yra taip, kad tokiais atvejais vairuotojai pravažiuoja stotelę nesustodami. Todėl keleiviai yra priversti svirduliuodami į šonus kratomi link durų eiti lyg boliduose važiuodami, ir abiem rankomis stipriai kabintis į turėklus , nes kitaip būsi traumuotas vairuotojui staigia stabdant. Žodžiu, KkT galbūt pirmiau reikėtų nusileisti iš dangaus ir užsiimti/susitvarkyti žemiškais kasdieniais reikalais , o ne strateginėmis svajomis fantazuojant apie kokius BRT ar tramvajus.

    Reply
  26. Klaipėda

    9 autobusų airuotojai, jeigu i žmonės stovi arčiau priekinių durų, atidaro vidurines, jei stovi prie vidurinių durų, atidaro priekines. Arba nuvažiuoja toliau į priekį. Jiems smagu, kai žmonės bėga. Nuvažiavimas tolokai į priekį budingas ir kitiems autobusams. Atrodo, kad vairuotojai nekenčia keleivių.

    Reply
    • Lija

      Atsakant vairuotojui į jo elgesį, iki priekinių durų eikit ramiai ir lėtai, tegu laukia

    • Nesvarbu kas

      Skaitau ir nei verkti nei ka , o zinote kad tie patys vairuotojai, tik keiciasi marsrutas ju kas diena , tai prie ko cia pvz 9 numeris – vienas diena 9/kita 14 gali buti ar 17 … O bent xinotw kirk valanfu uz vairo dirbama … Kokiu grafiku … As daug zinau bet patylesiu …

  27. Ieva

    Klaipėdoje pastebiu daug neadekvačiai besielgiančių autobusų vairuotojų. Ypač gaila dviratininkų, kurie važiuoja jiems kirta dalimi, atbrėžta linija, o autobusų vairuotojai juos specialiai spaudžia prie šaligatvio.

    Reply
    • se

      Tikra teisybė. Kažkada Manto/Daukanto g. sankryžoje turėjau tokį nuotykį. Prieš pat sankryžą (degant raudonam švesoforo signalui) ilgasis autobusas mane lenkė ir nebaigęs lenkimo įstrižai sustojo mano važiuotoje juostoje. Matydamas kaip šonu artėja autobusas spausdamas ir blokuodamas mane vos spėjau iššokti su dviračiu ant šaligatvio. Jei to nebūčiau padaręs, tuomet greičiausiai būtų buvę liūdnų pasekmių. Reikėjo skųsti KTT ir kreiptis į policiją dėl tokio pavojingo ir chuliganiško vairuotojo elgesio. Tiek autobuso, tiek šviesoforo vaizdo registratoriai tai fiksavo. Ketinau tai daryti rytojaus dieną, tačiau reikalai užgožė tą klausimą, taip ir palikau nebaigtą.

  28. Jonas vairuotojas

    Jeigu atliginimss butu orus tai ir vairuotojai butu kaip šilkinei

    Reply
    • Lija

      Tai Lietuvoj atlyginimai daugeliui yra ne orūs, tai visi dėl to vienas kitam būkime žvėrys???

    • Jonai,

      tai savo jausmus demonstruok savo viršininkui, o ne keleiviams

    • se

      galbūt ne atlyginime esmė, o sužalotoje psichikoje ir pasaulėžiūroje. Siūlai keleiviams pirkti vairuotojų pietums sumuštinius ir coca-colos arba už juos eiti pas darbdavį reikalauti mokėti didesnį atlyginimą?

    • Jonui vairuotojui

      Suskaičiuok klaidas savo nerišliame sakinyje ir suprasi, kad ir minimali alga tau per gerai

  29. Pagalbos linija

    Gerb.pakeleiviai tikrai nekartą teko susidurti akivaizdžiomis situacijomis . Deja visi kaip vandens prisisėmę , tai manęs neliečia ar čia jau žiaurumas tarpusavyje pasireiškiantis…Taip būna net labai nukentėjusių žmonių , tai čia net rašyt apie pasekmes baisu . Ar aš galėčiau
    aprašyt kada moteriai pervažiuotos kojos ir nėra patrauktas vairuotojas į baudžiamą atsakomybę jokią …Tai apie ką mes??

    Reply
  30. Klaipėdos svečias

    Plačios autobusų durys yra skirtos ne tik išlipti greičiau ir patogiau, bet ir įlipti. „Zuikius” gaudyti reikalingos kitos priemonės. O dabar galiojanti tvarka teikia žmonėms nepatogumus, tarybiniai metais priekinės duris buvo skirtos išlipimui. Iš kitos šalies atvykusiam žmogui, kurioje galioja kitokia tvarka, toks nepagarbus pristatymas mūsų šalies neprideda garbės. Juk yra įrašai, perspėjimai, visą tai galima padaryti, kad būtų mažiau nesusipratimų. O tokį vairuotoją reikėtų atleisti.

    Reply
  31. Anonimas

    Svarbu akcentuoti kad ukrainietei mergaitei o jei butu lietuvaite tai ka butu vysiems dzin?

    Reply
    • Patriotas

      Lietuvei butu taip nenutike xD del to ir akcentavo

  32. Simona

    Tai tikrai nera netyčia ?. Nuo šio vairuotojo pati nukentejau, sekanti karta BASEINO stoteleje vaika prispaude. Tokiem agresyviems ne vieta vairuoti.

    Reply
  33. A

    Nesąmonė,tas lipimas pro priekines duris.

    Reply
    • Anonimas

      Per karantinas,visi lipo,kaip norėjo ir nebuvo problemų.

  34. Anonimas

    Grros sankcijos…??? „nebus sumokėta už atlikta reisą”.
    Palaukime pažiūrėsime ar nebus kreiptasi į policiją tada ir vertinimas gali būti kitoks.

    Reply
  35. Martynas

    Gaila, kad straipsnyje praleista dalis skundo. Už poros stotelių situacija kartojosi ir buvo tyčia prispausta moteris…
    Vairuotojas pats pripažino, kad taip elgiasi norėdamas pamokyti…
    Laukite tesinio ?

    Reply
  36. Klp

    Kartą nėščia moteris įlipo į autobusą išsimušė bilietuką, autobusui pradėjus judėti, jinai vairuotojo pasiteiravo ar į teisingą autobusą įlipo,tas sustojo sako pasižiūrėk ant priekinio lango koks nr. Nėščioji išlipo pasižiūrėti, kad įsitikinti, juk seniui vairuotojui sunku burną aušinti. O tada vairuotojas uždarė duris ir nuvažiavo palikdamas moterį besivejančią autobusą…. Ir čia Klaipėda, autobusas pajudėjo nuo ligoninių stotelės…

    Reply
    • ....

      Siaubas koks žiaurumas.

  37. Anonimas

    Gal jems nevisi namie yra veiksmai kurie peržengė ribas kur perspėjimas kur korupcija žalojimas nu kas če bus jei mes taip elgsimės su žmonėms nu jei to vairuotojo artimiesiems taip nutiktu če nužmogėjimas žaloti žmogu vaika nesvarbu tai ka mes visai laukinei

    Reply
  38. Anonimas

    Įžeidimais dar niekas nieko neisi aiškino. Visi tokie pat, ir vežantis ir rašantis.

    Reply
  39. Daiva

    Man irgi 9 a. nutiko nelaimė. Tik staigiai pajudėjęs iš stotel ės autobusas, itin staigiai stojo. Parvirtau, susižeidžiau ranką. Vairuotojas viską matė, , net neatsiprašė. Chamų chamai.

    Reply
    • Pridesiu

      Ar suvokiate,ką rasinejate? Nukrito mt ji,laikytis reikia.Teko būti liudininke – iššoko vaikezas prieš aut.nosi,staiga stabdė,spėjo,vaikas nudume sveikas,o autobuse visu ūgiu krito moteris.Keleiviai ėmė šaukti,kaltinti vair.,tačiau man pamačius visą ivyki klausimas- ar vaiką suvazineti,ar bobeles vepsancias saugoti? Vairuoja atsakingai,tik atlyginimus turėtų atitinkamus mokėti,darbas labai sunkus,įtampa visą pamaina.

  40. Tatjana

    O aš norėčiau paklausti maršrutinių autobusu vairuotoju- kodel jus atidaryt tik puse durų ??? Jei turi kokia didesni bagažą , ar laikai ant rankų vaiką , galų gale ir stambesnis žmogus, per ta viena atidaryta puse labai nepatogu ir įeiti ir išlipti! Ar vairuotojai bijo sušalti , ar dar yra kokia priežastis? Jug kai pradėjo kursuoti tie nauji maršrutiniai, tokios mados nebuvo! Atsirado per COVID, bet gal jau laukas pilnai atidaryneti tas durys.

    Reply
    • Pipelazde

      Klaipieda autobusus vairuoja piderasai

  41. Anonimas

    O ką ir kaip elgtis, jei yra stomatologe sadiste?!
    Ne traukė, o laužė krumini dantį be narkozės, nuskausminamuju?!

    Reply
  42. Inga

    Autobusų vairuotojai neadekvatūs. Mūsų dukra iš nežinojimo įlipo į mikroautobusą ir bandė nuskaityti skaitytuvu mėnesinį bilietą. Ji nežinojo, kad toks bilietas galioja tik didžiuosiuose autobusuose, o ne express mikriukuose. Nesuveikus kortelei, pabandė nusipirkti už 1€ bilietuką, vairuotojas paėmė tą 1€ ir kadangi dukra daugiau pinigų neturėjo (bilietėlis mikriuke kainuoja daugiau), išlaipino tarp stotelių tiesiog sustojęs gatvėje. Tas 1€ vaikui ir nebuvo grąžintas.

    Reply
    • Stasys

      Be eik visų maršrutų vairuotojai yra nukvakę ir visus reikėtų keist.

  43. Ruta

    Sako vairuotojas nera piktybinis ??? uoi nigaliuuu traiško žmones,ne nepiktybinis tik čiut kvaištelėjęs ir sergantis psichinem ligom

    Reply
  44. Besmegenis vairuotojas

    Visi žino kokie klaipėdoje atobusų vairuotojais dirba neadekvatūs vairuotojai. Atrodo jau trisdešimt su viršum metų praėjo, o servisas liko tarybinis. Nei į naujus autobusus nelips žmonės važiuoti kai juos vairuoja debilai nežinantys kas yra darbo kultūra.

    Reply
    • Cha cha...

      Na tik nereikia čia visur kaišioti „tarybinis”… Tokių neadekvačių tarybiniais laikais tikrai nebuvo… Dirbo normalūs žmonės ir elgėsi normaliai!

  45. Anonimas

    Baisu kas daros toi Gintarinis vairas bendrovej.beveik visi neadekvatus vairuotojai.malkas veza kogero saugiau nei jie zmones.stotelese sustoja neprivaziave prie salygatvio,kaip nori taip ir islipk is autobuso.

    Reply
    • Husky

      Va ši situacija ir įvyko,kad vairuotojas stengėsi privažinėti arčiau šalygatvio,kad jūs izvergai tiesiai lyg per savo parketą išliptumėte! Norint,taip sustoti,mes esame priversti autobuso priekį traukti kiek galima į priekį,todėl jūsų šiknos ir pasilieka prie autobuso galinių durų! Turėkite sveiko proto laukti autobuso tinkamoje įlipimo vietoje! O dėl viso šito reikalo apie įlipimą ir išlipimą,dėkokite mėmiui „neniškiui”

Submit a Comment

El. pašto adresas nebus skelbiamas. IP adresas bus rodomas viešai. Būtini laukeliai pažymėti * ženklu.

Pranešti klaidą
Please enable JavaScript in your browser to complete this form.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Transportas

Paaiškėjo metinio bilieto laimėtojas

VšĮ „Klaipėdos keleivinis transportas“ skelbia, kad ketvirtadienį uostamiesčio viešojo transporto sistemoje buvo pažymėtas 100 000 000-asis bilietas nuo naujosios e-bilieto ...
2024-04-11
Skaityti daugiau

Transportas

Dirbtinis intelektas Klaipėdos autobusuose padės gaudyti zuikius*

VšĮ „Klaipėdos keleivinis transportas“ (KKT) pranešė, kad siekdama modernizuoti keleivių tikrinimo procesą ir užtikrinti teisingesnį bei efektyvesnį bilietų tikrinimo procesą, ...
2024-04-01
Skaityti daugiau

Svarbu, Transportas

Būsimų vežėjų paieškas pristabdė teismas

VšĮ „Klaipėdos keleivinis transportas” (KKT) paskelbtam konkursui, kurio metu, turi būti išsiaiškinta, kas ateinančius 5-7 metus veš keleivius rinkai atiduodamais ...
2024-02-02
Skaityti daugiau

PARAMA

Jei Jums patinka „Atviros Klaipėdos” žurnalistų rengiami straipsniai ir tikite visiškai atviros bei nepriklausomos žiniasklaidos idėja – paremkite mus, nes į VšĮ „Klaipėda atvirai” sąskaitą pervedama parama yra pagrindinis mūsų pajamų šaltinis.

ATVIRI DOKUMENTAI

VšĮ „Klaipėda atvirai” kiekvieną mėnesį skelbia, kiek per praėjusį sulaukė paramos. Taip pat – detalią atskaitą apie visas praėjusio mėnesio išlaidas.

Čia galite rasti ir portalo Etikos kodeksą bei VšĮ „Klaipėda atvirai” dalininkų sąrašą.

Susipažinti su dokumentais.

INFORMACIJA

Portalas „Atvira Klaipėda” priklauso VšĮ „Klaipėda atvirai”. Plačiau apie įstaigą ir portalą galima paskaityti čia.

Puslapio taisyklės.

Redakcijos tel. + 370 650 77550
el. paštas: info@atviraklaipeda.lt

Pin It on Pinterest

Share This