Kada į Dangę išplauks vandens autobusai?

Svarbu, Transportas

Pagal planą praėjusią vasarą nuo Tauralaukio tilto iki senamiesčio Dangės upe turėję pradėti kursuoti vandens autobusai pirmuosius keleivius priims gegužės 15-ąją. Tiesa, kartu akcentuojama, kad viskas priklausys ir nuo oro sąlygų, ir nuo stotelių infrastruktūros.

Martyno Vainoriaus nuotr.

Keleivius plukdysiančio Klaipėdos autobusų parko direktorius Vaidas Ramanauskas teigia, kad įmonė gegužės viduryje tikrai bus pasiruošusi, tačiau esminis faktorius esą yra infrastruktūra Dangės upėje.

„Viskas priklausys nuo to, ar bus nutiesti praėjimai žmonėms, ar bus pastatyti pontonai vandens autobusams. Jeigu viskas bus įgyvendinta, tikrai startuosime“, – kalbėjo V. Ramanauskas. 

Pagal konkurso sąlygas planuojama dirbti su dviem tokiais autobusais, vienas jau yra, antras baigiamas statyti. Pagal sutartį abu vandens autobusus įmonė privalo turėti likus 15 darbo dienų iki gegužės 15-osios.

V. Ramanauskui antrino ir laikinasis viešąjį transportą, kurio dalimi bus šie vandens autobusai, sistemą administruojančios VšĮ „Klaipėdos keleivinis transportas” (KKT) vadovas Andrius Samuilovas.

„Nepakanka plaukti upe, reikia kažkur sustoti. Sustojimo vietos yra dar ruošiamos“, – sakė pašnekovas, pridūręs, kad startui dar turi būti palankios ir oro sąlygos.

Keleivių įlaipinimo stoteles ir jų prieigas yra įpareigota įrengti biudžetinė įstaiga „Klaipėdos paplūdimiai”. Jos vyriausioji specialistė infrastruktūros plėtrai Jovita Šilkūnaitė sako, kad jau yra pagaminti lieptai ir pontonai, laukiama, kada statybininkai atliks kitus numatytus darbus.

„Jeigu statybos rangovas, kuris įrenginėja lieptus ir aikšteles, mums viską atiduos, turėtume spėti, viskas priklauso nuo statybininkų“, – teigė pašnekovė.

Ji atkreipė dėmesį į sudėtingą pontonų įrengimą pačioje upėje. Įstaiga savo planuose yra numačiusi, kad jeigu reikės, krantinės bus gilinamos.

Klaipėdos miesto savivaldybė 114 233 Eur vertės sutartį dėl pėsčiųjų takų ir aikštelių ties pontoninėmis prieplaukomis statybos darbų kovo 1 d. pasirašė su UAB „Kesrama“. Pagal ją darbai turi būti atlikti per tris mėnesius, tačiau yra numatyta ir galimybė terminą pratęsti ne ilgesniam kaip 2 mėnesių laikotarpiui.

Šiam rangovui įrengus aikšteles ir lieptus, bus galima montuoti pontonus ir jau tada pradės kursuoti vandens autobusai.

Miesto Taryba yra nustačiusi, kad elektroninio vienkartinio bilieto kaina šiuose vandens autobusuose sieks 3 Eur ir dar galios Transporto lengvatų įstatyme nustatytos lengvatos. Su Klaipėdiečio kortele pasiplaukiojimas kainuos 2,4 Eur.

Vandens transporto maršruto ilgis – 7,9 km, numatoma, kad jis bus įveikiamas per valandą. Maršrute bus šešios stotelės: Senamiestis, Liepų g. tiltas, Dangės vingis, Žolynų gyvenamasis rajonas, Botanikos sodas ir Tauralaukio tiltas. Numatyta kasdien vykdyti dešimt reisų, kurie planuojami iki spalio 15 d.

Skelbta, jog tokia naujovė neabejotinai bus nuostolinga, preliminariai planuota, kad atitinkamoms kompensacijoms šiemet reikės skirti apie 50 tūkst. eurų.

Pagal trejų metų trukmės sutartį KKT už tokių paslaugų teikimą planuoja Klaipėdos autobusų parkui sumokėti 363 tūkst. eurų – po 4,37 Eur už kilometrą. Taip pat vežėjas dar gaus 4 proc. nuo vandens autobusuose parduotų bilietų sumos.

10 Comments

  1. Mindaugas

    Šito verslo – paslaugos niekaip nematau pilnai, gerai funkcionuojančio Klaipėdoj, atstumai per maži, kur išlipti realiai, kad toje stotelėje dėl kažko būtų patogu ar būtų kur eiti nėra, greitis mažas.. Jeigu tai sakykime Vilniuje kur nuo Valakampių iki Žvėryno/Lazdynų gali nukeliauti ir greičiau gautųsi negu automobiliu tai tada taip.. Venecijoj vaparetai elektriniai lekia kaip priklauso, o pas mus čia vaikiški plausteliai, kurie kažkam labai naudingi

    Reply
  2. Anonimas

    Debilizmas.Suma neadekvati.

    Reply
  3. T

    Kažkoks absurdas, mokesčių mokėtojų pinigais, kompensuoti nuistolingą veiklą. Tiems savivaldybės veikėjams viskas gerai???

    Reply
  4. Zilvinas

    Visai geras biznio planas . Gaus bapkiu is savivaldybės ir dar mokesim ilipdami. Reiskia dvigubai mokam ?. Bent nama gal verslininias pasistatys , ko cia pykt ?

    Reply
  5. Sara

    Nu nežinau pirma sutvarkyti krantines prieieigas o jei ant seklumos priplauksi turėtu buti kokie tai valymo darbai nes ties Tauralaukio vienos žolės o dar transporto saugumas

    Reply
  6. C7

    Kovo 1 pasirašė, kad pastatys lieptelius pontonams per 3 mėnesius (Taigi iki Birželio 1), tačiau galimai pratęsti 2 mėnesiams, kuo greičiausiai bus pasinaudota (Taigi iki Rugpjūčio 1).
    Be lieptelių nebus pontonų, be pontonų nebus vandens autobusų.
    Tai kaip čia galima skiesti apie vandens autobusus Gegužės 15 dieną?

    Reply
    • Jūratė

      Labai puikus sumanymas,tikrai pasinaudosiu tokia paslauga.Tikiuosi pamažu Klaipėda vėl įgaus daugiau gyvybės ir judesio.Įdomu ar su dviračiu plukdys?

  7. Išvada

    Naivus klausimas – kam reikalinga tokia paslauga, kuri bus labai nuostolinga? Manau, kad nuostoliai bus dar didesni, nes kas bus toks durnas, kad 7 km keliaus valandą laiko?
    Na, nebent vieną sykį pasižiūrėti, kaip į ekskursiją.
    Ar ne geriau už- tokius pinigus įsigyti ne tokių taršių autobusų?
    Oi taškė pinigus išeinanti savovaldybė…

    Reply
    • Pinigų įsisavinimo schema

      Pritariu. Programuoja nuostolingą veiklą iš karto. O nuostolius dengs iš ko? Kas per verslas iš miesto biudžeto ir mūsų kišenių, kurį apmokėsim dvigubai? Kaip sakytų verslininkai, gera shemutė pinigams išplauti. Negi tikrai niekas to nemato ar nenori matyti?

  8. Va va,

    Klaipėdos keleivinis transportas, Klaipėdos autobusų parkas, savivaldybės transporto skyrius, kiek visokių įstaigų, ir visur direktoriai su pavaduotojais, padėjėjais ir patarėjais, biurokratija seniai peržengė sveiko proto ribas. Ir Klaipėdoje ir visoje šalyje.

    Reply

Submit a Comment

El. pašto adresas nebus skelbiamas. IP adresas bus rodomas viešai. Būtini laukeliai pažymėti * ženklu.

Pranešti klaidą
Please enable JavaScript in your browser to complete this form.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Svarbu, Verslas

Klaipėdos pirtį ketina perduoti buvusiam Autobusų parkui

Klaipėdos miesto meras teikia Tarybos sprendimo projektą, kuriuo siūloma UAB „Vildmina“, valdančią senąją miesto pirtį, Trilapio g. 6,  reorganizuoti prijungiant ...
2024-03-25
Skaityti daugiau

Kriminalai ir nelaimės, Svarbu

Į teismą keliauja finansinių nusikaltimų byla, kurioje - žinomų klaipėdiečių vardai

Europos prokuratūra kartu su Specialiųjų tyrimų tarnyba (STT) baigė ikiteisminį tyrimą dėl bandymo apgaule įgyti 200 tūkst. eurų Europos Sąjungos ...
2024-03-18
Skaityti daugiau

Spyglys

Alus gerti sveika, - ar ne taip, Leonai?*

Klaipėdos miesto savivaldybės tarybos narys Leonas Makūnas vieno komiteto posėdžio metu, viešai girdint per YouTubą visam pasauliui, baisią istoriją apie ...
2024-02-28
Skaityti daugiau

PARAMA

Jei Jums patinka „Atviros Klaipėdos” žurnalistų rengiami straipsniai ir tikite visiškai atviros bei nepriklausomos žiniasklaidos idėja – paremkite mus, nes į VšĮ „Klaipėda atvirai” sąskaitą pervedama parama yra pagrindinis mūsų pajamų šaltinis.

ATVIRI DOKUMENTAI

VšĮ „Klaipėda atvirai” kiekvieną mėnesį skelbia, kiek per praėjusį sulaukė paramos. Taip pat – detalią atskaitą apie visas praėjusio mėnesio išlaidas.

Čia galite rasti ir portalo Etikos kodeksą bei VšĮ „Klaipėda atvirai” dalininkų sąrašą.

Susipažinti su dokumentais.

INFORMACIJA

Portalas „Atvira Klaipėda” priklauso VšĮ „Klaipėda atvirai”. Plačiau apie įstaigą ir portalą galima paskaityti čia.

Puslapio taisyklės.

Redakcijos tel. + 370 650 77550
el. paštas: info@atviraklaipeda.lt

Pin It on Pinterest

Share This