Nepatenkintiems klientams – patarimas naudotis e. savitarna

Svarbu, Verslas

Vis daugiau pačioms įvairiausioms paslaugoms persikeliant į elektroninę erdvę, dalis gyventojų, ypač vyresnių, tuo nėra patenkinti – ne visi moka naudotis internetu, dalis net neturi prieigos prie minėto tinklo. Prisiskambinti bendrovių nurodytais telefonais irgi būna sudėtinga – dažnai tenka ilgokai palaukti, kol sujungia su į pilietį dominantį klausimą galinčiu atsakyti darbuotoju, ką bekalbėti apie kompiuterinių įrašų prašymus atskirai paslaugai rinktis atskirus skaičius.

„Igničio” atstovė teigia, jog visus atsakymus galima rasti, prisijungus prie e. savitarnos.

Nors Kalotėje gyvenantis Kazimieras (pavardė redakcijai žinoma) internetu sėkmingai naudojasi jau daugybę metų, su panašiomis problemomis teigia irgi susidūręs. Ponas Kazimieras ne tik domisi įvairiomis technologinėmis naujovėmis, bet ir pats jas taiko savo namų ūkyje – turi įsirengęs 8 kw saulės elektrinę, yra pasirinkęs automatinį atsiskaitymo už suvartotą elektros energiją būdą.

Tačiau vyrui nerimą ir nemažai klausimų kelia pati atsiskaitymo su elektros tiekėju – UAB „Ignitis” – tvarka bei esą sunkiai ir telefonu, ir fiziškai pasiekiami atsakingi minėtos bendrovės darbuotojai.

„Dabar mano saulės elektrinė pagamina daugiau elektros nei aš sunaudoju. Tačiau negaunu šios informacijos iš „Igničio”. Mano skaitliukas yra išmanus ir jį automatiškai nuskaito tiekėjas. Vienu žodžiu, turiu problemų su atsiskaitymu už elektrą. Bandžiau kelis kartus susisiekti su „Igničio” darbuotojais telefonu, tačiau telefonas atsako, kad „visi darbuotojai užimti, prašome palaukti”. Laukti reikia 30 min., atsakymas tas pats. Elektroninių laiškų „Ignitis” nepriima, nes jų paštas veikia tik išsiuntimui. Bandžiau apsilankyti „Igničio” buveinėje, o ten apie 30 žmonių eilė, nežinau, kiek reiktų laukti”, – portalui atsiųstame laiške savo problemas dėstė kalotiškis, kurias vėliau dar išsakė ir telefonu.

„Kažkoks tai košmaras tame „Ignityje”. Tokios tvarkelės elektros tinkluose per 30 metų man dar matyti neteko”, – pasipiktinimo neslėpė vyras.

Tuo metu „Igničio” Ryšių su visuomene projektų vadovė Laura Beganskienė nesutinka su bendrovei metamais kaltinimais, teikdama, jog visus atsakymus į jam kylančius klausiamus klientas gali rasti, prisijungęs prie bendrovės e. savitarnos paskyros.

„Klientai, sudarę nepriklausomo tiekimo sutartį, elektros gamybą (pateikimą į tinklą) ir suvartojimą (iš tinklo) gali matyti „Ignitis“ suformuotoje sąskaitoje arba informaciją rasti ESO savitarnoje. Svarbu, kad kiekvieną mėnesį skaičiuojamas į tinklą patiekto ir paimto elektros kiekio balansas. Jeigu pagamintas kiekis didesnis nei suvartotas, likutis perkeliamas į tolimesnį mėnesį. Taip elektros kiekis kaupiamas dvejus metus nuo 2022 m. balandžio 1 d. iki 2024 m. kovo 31 d.”, – portalui raštu atsiųstame atsakyme dėsto bendrovės atstovė.

Kartu ji paaiškino, jog  „Igničio“ klientams, kurie per kaupimo laikotarpį (nuo 2022-04-01 iki 2024-03-31) neišnaudos visos sukauptos elektros energijos, bus kompensuojama už nepanaudotą likutį pagal Elektros energijos pirkimo–pardavimo ir paslaugų teikimo sutartyje nurodomas sąlygas.

„Kompensaciją gali gauti klientai, pateikę prašymą kompensacijai pagal apskaičiuotą vertę ar įsigydami kitas „Ignitis“ paslaugas”, – teigė ji, pateikusi ir nuorodą, kurioje aprašyta tokio kompensavimo tvarka.  

L. Beganskienė nesutinka ir su vartotojo priekaištais, jog esą sunaudotos elektros duomenis tiekėjas pats nuskaito automatiškai.

„Už elektros energiją klientas atsiskaito savo pasirinktu būdu, ne tiekėjas nusprendžia, kaip atsiskaityti”, – rašoma atsakyme.

Jame tai pat nurodoma, jog sąskaitą, kurioje yra visa informacija, klientas gali matyti prisijungęs prie e.ignitis.lt savitarnos.

„Igničio” atstovė pasidalino dar viena nuoroda, kurioje paaiškinama, kaip suprasti sąskaitos detalizaciją, laisvai prieinamą visiems klientams, prisijungusiems prie savitarnos ar pasirinkusiems gauti el. sąskaitas.

Atsakydama į priekaištus, jog esą labai sunku prisiskambinti, bendrovės atstovė irgi patarė naudotis savitarnos paslaugomis, kur klientas gali matyti visą jam aktualią informaciją – kiek jo saulės elektrinė sugeneruoja energijos, kiek jis jos suvartoja ir kt. Skambinti ji pataria ne piko metu, o apie 20-22 val. – esą tuomet teks luktelti trumpiau.

Kartu primenama, jog „Ignitis” telefonu klientus aptarnauja visomis savaitės dienomis nuo 7 iki 22 val.

„Mėnesio pabaigoje, o ypač dabar, kai klientai suskubo keistis turimą elektros tiekimo planą į pigesnį, klientų aptarnavimo centre gali tekti luktelti ilgėliau, todėl kviečiame naudotis savitarna ir neteks gaišti laiko”, – apibendrino bendrovės atstovė.

0 Comments

Submit a Comment

El. pašto adresas nebus skelbiamas. IP adresas bus rodomas viešai. Būtini laukeliai pažymėti * ženklu.

Pranešti klaidą
Please enable JavaScript in your browser to complete this form.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Uostas ir jūra

Klaipėdos konteinerių terminalui - žaliosios energijos naudotojo sertifikatas

Klaipėdos konteinerių terminalas (KKT) tapo viena pirmųjų Klaipėdos uoste veikiančių įmonių, įsipareigojusių savo reikmėms naudoti elektros energiją tik iš atsinaujinančių ...
2024-04-30
Skaityti daugiau

ELTA

Iš kemsyno Kalotėje ugniagesiai išgelbėjo du vaikus

Klaipėdos rajone, Kalotėje, ugniagesiai gelbėjo kemsyne įstrigusius vaikus. Penktadienio vakarą, 21.13 val., buvo gautas pranešimas iš policijos, kad prie Kalotės ...
2024-04-29
Skaityti daugiau

ELTA

Pinga visuomeninis elektros ir dujų tiekimas, didėja valstybės reguliuojami elektros tarifai

Nuo sausio 1-osios įsigalioja nauji elektros ir dujų tarifai. Elektros tarifus visiems vartotojams sausį–liepą didins pakelta reguliuojamoji kainos dalis, tuo ...
2024-01-01
Skaityti daugiau

PARAMA

Jei Jums patinka „Atviros Klaipėdos” žurnalistų rengiami straipsniai ir tikite visiškai atviros bei nepriklausomos žiniasklaidos idėja – paremkite mus, nes į VšĮ „Klaipėda atvirai” sąskaitą pervedama parama yra pagrindinis mūsų pajamų šaltinis.

ATVIRI DOKUMENTAI

VšĮ „Klaipėda atvirai” kiekvieną mėnesį skelbia, kiek per praėjusį sulaukė paramos. Taip pat – detalią atskaitą apie visas praėjusio mėnesio išlaidas.

Čia galite rasti ir portalo Etikos kodeksą bei VšĮ „Klaipėda atvirai” dalininkų sąrašą.

Susipažinti su dokumentais.

INFORMACIJA

Portalas „Atvira Klaipėda” priklauso VšĮ „Klaipėda atvirai”. Plačiau apie įstaigą ir portalą galima paskaityti čia.

Puslapio taisyklės.

Redakcijos tel. + 370 650 77550
el. paštas: info@atviraklaipeda.lt

Pin It on Pinterest

Share This