Jau žinoma, kas statys Naujosios perkėlos administracinį pastatą

Svarbu, Uostas ir jūra

Valstybės valdoma AB „Smiltynės perkėla” pagaliau turi rangovą, kuris rekonstruos senąjį Naujosios perkėlos administracinį pastatą.

„Taip, konkursas yra pasibaigęs, vokai atplėšti, pirmosios vietos laimėtojas jau kaip ir žinomas, tai UAB „Infes”, – paklaustas, ar pavyko rasti rangovą rekonstrukcijos darbams, sakė Smiltynės perkėlos vadovas Mindaugas Čiakas.

Naujoji perkėla. Martyno Vainoriaus nuotr.

Jo teigimu, sutarties pasirašymui dar turi pritarti įmonės valdyba, kurios posėdis numatytas šio mėnesio pabaigoje. Jei taip ir atsitiks, pasak M. Čiako, rekonstrukcija galėtų prasidėti jau rudens pradžioje.

„Valdyba gal turi savų matymų”, – vadovas teigė dar nesąs 100 proc. įsitikinęs, ar šiam sprendimui pritars valdyba.

Nors šiems darbams atlikti buvo skelbtas tarptautinis konkursas, jame dalyvauti panoro vos dvi bendrovės.

Pasak M. Čiako, nugalėtojas paskelbtas, įvertinus ekonominio naudingumo kriterijus.

UAB „Infes” pastatyti naująjį pastatą bei sutvarkyti aplinką įsipareigojo už mažesnę kainą, nei ji buvo numatyta konkurso sąlygose – vietoje planuotų 14 mln. eurų, darbus pažadėjo atlikti už kiek daugiau nei 13 mln. eurų.

Projektuotojų vizualizacija

UAB „Infes” neseniai laimėjo 15,8 milijono eurų vertės konkursą dėl Jūrų muziejaus administracinio pastato rekonstrukcijos, bendrovė taip pat rekonstruoja Klaipėdos valstybinio muzikinio teatro pastatą. Po paskutinio pakeitimo šios sutarties vertė jau siekia 25,907 mln. eurų (pradinė kaina siekė 17,796 mln. Eur).

INFORMACIJA

Naujasis Smiltynės perkėlos administracinis pastatas bus lyg pakilęs virš žemės paviršiaus, atveriantis vaizdus į Kuršių neriją laukiantiems kelionės keltu. Pastato tūris formuojamas iš dviejų korpusų, sujungtų tilteliu, pro kurį transportas pateks į keltus.

Pastatas funkciškai skaidomas į 5 pagrindines grupes. Kiekviena funkcinė grupė turės autonominį įėjimą. Funkciniai ryšiai projektuojami taip, kad nesikirstų „Smiltynės perkėlos” darbuotojų ir keleivių srautai. 

Po rekonstrukcijos, kurią projektavo architektai Gerda Antanaitytė, Andrius Laurinaitis ir Aurimas Baužys, keisis dabartinio pastato tūris ir plotas, jis pakils vienu aukštu į viršų ir pasieks 18 metrų aukštį.

Pastato projektas buvo išrinktas architektūros idėjų konkurso metu. Numatoma, kad jame įsikurs ne tik laivų remonto dirbtuvės, įmonės administracija, bet ir modernios klientų laukimo salės, bilietų kasos, kavinė su terasa į Kuršių nerijos kraštovaizdį bei biurai.

14 Comments

  1. Klounai

    Ar jums ne pokui nu tegul pavogs,pavogs ir pastatis geriau negu pavogs ir nama espanijoje nupirks seimai o cia nieko nebus.

    Reply
  2. Gaila

    Pastatas gerai. Seniai reikia šiuolaikiško. Bet su automobilių privažiavimu, tai reikia spręsti problemą statant viaduką. Dabar vis tiek kemšasi gatvės. Jeigu tokių didelių projektų negalim sau leisti, tai ne tokia jau ir turtinga mūsų šalis

    Reply
    • neringa

      manau, kad tunelio reikia – ir gražiau, ir žymiai pigiau, ir gamtai mažesnis poveikis.

  3. se

    vietoje to, kad valstybinė įmonė uždirbtą pelną įneštų į valstybės biudžetą, pinigai švaistomi rūmų statyboms. Norime gyventi kaip skandinavai, o esame labai panašūs į savo rytinius kaimynus.

    Reply
    • neringa

      100%

    • Girinis

      O norit gyventi kaip Zimbabvėje?

    • to Giriniui

      o jūs buvote Zimbabvėje? Nenustebčiau, kad Lietuvoje su viešaisiais pinigais elgiamasi kaip Zimbabvėje 🙂

  4. xy

    Kol kas visi tik prisimena, kad mokykla pabrango… pasirodo ir muzikinis ir dar kažkas….

    Reply
  5. Kam

    Labai jau brangiai, kam jo iš vis reikia, kai bilietus kioske parduoda…

    Reply
    • albinas

      būtent. pastatė brangiai seną perkėlą ir atidavė verslininkams kavinės biznį daryt. O keleiviai kaip stovėjo lauke, taip ir stovi.

    • se

      Lygtais yra kelios kėdės priešais kasą 🙂

  6. Rma

    Už 13 tik iki tol kol pradės darbus. Po to seks aibė papildomų susitarimų dėl nenumatytų darbų, ko pasekoje kaina pasieks kokius 17-18 milijonų.

    Reply
    • Klaipėdietis

      Jųs visįškai teisus,čia pradžiai 13mln.,paskui prasidės pinigų melžimas kaip ir su tiltu Baltijos pr.,vis trūksta tū milijonu pabaigti darbus.

Submit a Comment

El. pašto adresas nebus skelbiamas. IP adresas bus rodomas viešai. Būtini laukeliai pažymėti * ženklu.

Pranešti klaidą
Please enable JavaScript in your browser to complete this form.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Uostas ir jūra

Smiltynėje iškilęs radaro bokštas - saugesnei laivybai

Iš Klaipėdos besikeliant Naujosios Smiltynės perkėlos keltais akis užkliūva už Smiltynės pusėje atsiradusio neįprasto statinio. Šiomis dienomis čia iškilo radiolokacinės ...
2024-03-08
Skaityti daugiau

Spyglys

„Smiltynės perkėlai” ir 5 m/s vėjas yra baisus*

Stovi, šąla trečiadienio popietę ant Kuršių marių kranto Smiltynėje, prie Senosios perkėlos, minia žmonių: laukia nesulaukia kelto. Regis, ir oras ...
2024-02-07
Skaityti daugiau

Uostas ir jūra

Nedirbs senoji perkėla

AB „Smiltynės perkėla“ sekmadienio rytą pranešė, kad „dėl oro sąlygų“ stabdomi keltų reisai iš senosios perkėlos. Savo ruožtu Lietuvos jūrų ...
2023-12-17
Skaityti daugiau

PARAMA

Jei Jums patinka „Atviros Klaipėdos” žurnalistų rengiami straipsniai ir tikite visiškai atviros bei nepriklausomos žiniasklaidos idėja – paremkite mus, nes į VšĮ „Klaipėda atvirai” sąskaitą pervedama parama yra pagrindinis mūsų pajamų šaltinis.

ATVIRI DOKUMENTAI

VšĮ „Klaipėda atvirai” kiekvieną mėnesį skelbia, kiek per praėjusį sulaukė paramos. Taip pat – detalią atskaitą apie visas praėjusio mėnesio išlaidas.

Čia galite rasti ir portalo Etikos kodeksą bei VšĮ „Klaipėda atvirai” dalininkų sąrašą.

Susipažinti su dokumentais.

INFORMACIJA

Portalas „Atvira Klaipėda” priklauso VšĮ „Klaipėda atvirai”. Plačiau apie įstaigą ir portalą galima paskaityti čia.

Puslapio taisyklės.

Redakcijos tel. + 370 650 77550
el. paštas: info@atviraklaipeda.lt

Pin It on Pinterest

Share This