Lietuvos ir Italijos jūrų uostai stiprins Šiaurės-Pietų transporto koridorių

Uostas ir jūra

Triesto ir Monfalkonės uostus jungianti Rytų Adrijos jūrų uostų direkcija,  Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcija ir Suomijos įmonė „Kouvola Innovation Oy“ ketvirtadienį pasirašė bendradarbiavimo sutartį, kuria bus plėtojamas skaitmeninimas, kuriamos naujos technologijos, skirtos geriau valdyti ir koordinuoti Šiaurės-Pietų koridoriumi judantį intermodalinį transportą.

Uosto direkcijos nuotr.

„Ši sutartis – metų pradžioje užsimezgusio dvišalio bendradarbiavimo su Triesto uostu tąsa. Spartesnė skaitmenizacija ir naujų technologijų diegimas, esamos sistemos tobulinimas ir mūsų dėmesys šiai sričiai – visų šių elementų visuma, tikiu, ateityje leis krovinius Viduržemio, Juodąja ir Baltijos jūromis gabenti sklandžiau, sparčiau ir pigiau“, – pranešime pažymi Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos generalinis direktorius Algis Latakas.

Glaudesnius tarpusavio ryšius Triesto ir Klaipėdos uostai užmezgė šių metų sausį, kai Uosto direkcijos delegacija su darbo vizitu viešėjo Italijoje. Tąkart su Triesto jūrų uostu pasirašytas bendradarbiavimo susitarimas, kuriuo įsipareigota glaudžiai bendradarbiauti tvarios uostų plėtros, taršos prevencijos, atsinaujinančios energetikos, žiedinės ekonomikos srityse. Bendradarbiavimo sutartis pasirašyta ir su Taranto jūrų uostu, su kuriuo nutarta dalytis gerąja praktika, sukauptomis žiniomis tvaraus uostų vystymo, energetikos transformacijos, skaitmenizacijos, inovacijų ir kitose srityse.

Šią savaitę Klaipėdos uoste viešinti Triesto uosto delegacija taip pat supažindinta su Klaipėdos uostu: pristatytos Klaipėdos uoste vykdomos veiklos ir teikiamos paslaugos, uosto vystymo kryptys, didžiausi šiuo metu vykdomi ir planuojami projektai.

0 Comments

Submit a Comment

El. pašto adresas nebus skelbiamas. IP adresas bus rodomas viešai. Būtini laukeliai pažymėti * ženklu.

Pranešti klaidą
Please enable JavaScript in your browser to complete this form.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Svarbu, Unikali urbanistinė istorija

Klaipėdos statybos objektas Nr. 1: didžiulės taršos, aistrų ir neatsakytų klausimų istorija V 

„Atvira Klaipėda“ cikle „Urbanistiniai jubiliejai” baigia pasakoti apie Klaipėdos naftos terminalo raidą ir jo įtaką miestui. Paskutinėje tam skirto rašinių ...
2024-04-27
Skaityti daugiau

Uostas ir jūra

Klaipėdos uostui - aplinkosauginis sertifikatas

Klaipėdos uostas – pirmasis tarp Baltijos valstybių ir vienas iš 35 uostų Europoje nuo šiol turintis uosto aplinkosaugos vadybos sistemos ...
2024-04-26
Skaityti daugiau

Regionas

Palangoje - Europos brasbendų čempionatas

Palangoje prasideda ypatinga savaitė: balandžio 27 – gegužės 5 dienomis kurorte vyks Europos brasbendų čempionatas. Gilias tradicijas turintis prestižinis renginys ...
2024-04-26
Skaityti daugiau

PARAMA

Jei Jums patinka „Atviros Klaipėdos” žurnalistų rengiami straipsniai ir tikite visiškai atviros bei nepriklausomos žiniasklaidos idėja – paremkite mus, nes į VšĮ „Klaipėda atvirai” sąskaitą pervedama parama yra pagrindinis mūsų pajamų šaltinis.

ATVIRI DOKUMENTAI

VšĮ „Klaipėda atvirai” kiekvieną mėnesį skelbia, kiek per praėjusį sulaukė paramos. Taip pat – detalią atskaitą apie visas praėjusio mėnesio išlaidas.

Čia galite rasti ir portalo Etikos kodeksą bei VšĮ „Klaipėda atvirai” dalininkų sąrašą.

Susipažinti su dokumentais.

INFORMACIJA

Portalas „Atvira Klaipėda” priklauso VšĮ „Klaipėda atvirai”. Plačiau apie įstaigą ir portalą galima paskaityti čia.

Puslapio taisyklės.

Redakcijos tel. + 370 650 77550
el. paštas: info@atviraklaipeda.lt

Pin It on Pinterest

Share This